#1
Leuke dubstep, beter dan de meeste ongeïnspireerde zooi die ik in dat genre tot nu toe heb ontdekt. De moeite waard. 7/10
Einstein zei:Leuke relaxte jazz/rock/????. Dat rustige deel met al die lachsamples duurt veel te lang en is irritant, voor de rest vind ik het wel mooi, hoewel ietwat fragmentarisch. 7.5/10
. Ik wou het een 8/10 geven maar toen kwam 't stukje met clean zang, betoverend apart gezongen! Daar hou ik wel van! 8.5/10!"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."