Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet nummer boven je...Hot or Not???

Het nummer boven je...Hot or Not???

357 antwoorden
44 weergaven
18-5-2026
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Leuke dubstep, beter dan de meeste ongeïnspireerde zooi die ik in dat genre tot nu toe heb ontdekt. De moeite waard. 7/10

l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
7/10 ik heb altijd een dubbel gevoel bij Nas


[youtube]dA8pi-a7ZlY[/youtube]
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dikke shit, 7.
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Licht verteerbare melige rock. 5/10

w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#5
6/10 Niet lelijk maar het nummer heeft geen enkel element wat me aanspreekt.

k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat klinkt verassend goed eigenlijk, ik vind de gitaar ook altijd wel leuk bij rap. De vocals is niet echt mijn ding, niet de soort stem en uitspraak wat ik vet vind maarja ik luister eigenlijk nooit rap. Hééél af en toe.

Hoe dan ook, instrumenteel vind ik 'm krachtig dus ik geef 'm een 7.25/10 omdat ik niet kan kiezen tussen een 7 of een 7.5 :P :grin:.


^ Dit is wellicht iets te extreem, de moeilijkheidsgraad van dit lied en de band is hoog en het zit erg ingewikkeld in elkaar. Ik kan 't wel volgen omdat ik mijn oren daarop heb getrained maar ik snap dat het als chaotische herrie kan overkomen. Dus wees maar lekker kritisch met je cijfer!
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Leuke relaxte jazz/rock/????. Dat rustige deel met al die lachsamples duurt veel te lang en is irritant, voor de rest vind ik het wel mooi, hoewel ietwat fragmentarisch. 7.5/10

k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Einstein zei:
Leuke relaxte jazz/rock/????. Dat rustige deel met al die lachsamples duurt veel te lang en is irritant, voor de rest vind ik het wel mooi, hoewel ietwat fragmentarisch. 7.5/10
Klik om te vergroten...

Volgens de media is het "mathcore", maar inderdaad met veel invloeden van Jazz en ook metal. Alleen de metal herken je niet echt bij dat nummer.

Gorgoroth :sunglasses:, vette shit sowieso. Ik vind de vocals meestal wat minder bij deze soorten muziek. Te "gorchelig", maar het is wel lekker om naar te luisteren als je in een slome bui bent. En ook heerlijk om op de gitaar te spelen als je in een slome bui bent. Makkelijker maar vet :rock:. Ik wou het een 8/10 geven maar toen kwam 't stukje met clean zang, betoverend apart gezongen! Daar hou ik wel van! 8.5/10!


En nu voor iets compleet anders!
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#9
8/10

Qua 'mooiheid' stelt het echt niet veel voor, maar wat een heerlijk dronkemansliedje is het toch.


[youtube]VZs7XH2E9p4&NR[/youtube]

( als je het niet helemaal wilt beluisteren, doorspoelen naar 1:53)
P
Pascal FMLid
01-01-2024, 00:00
#10
Een beetje humoristisch op de één of andere manier, niet mijn smaak...en toch vond ik het wel lekker klinken..heb het hele nummer kunnen uitluisteren :)

7/10

d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#11
MJ is nooit iets voor mij geweest, maar zeker geen slecht nummer. 7.


E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#12
Doet het niet :angry: Hot dus, wegens het dadaïstische concept van een niet functionerende Youtube-video :sunglasses: Een 9.

d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#13
10 :hearteyes: :hearteyes:
Toevallig, ben ook net naar Neil Young aan het luisteren.

Deze zag ik net passeren en vond ik ook niet slecht:
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mooie muziek, vind de zang een beetje tegenvallen maar het is al met al niet verkeerd. Een 7.5 :)

A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#15
Saai 1/10

E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ook saai 1/10 :)

A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nog steeds saai 1/10

E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vrolijke muzak. Ook wel saai, 5/10.

N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#19
harde oldskool sessie, harde lyrics. Wel beetje beu gehoord, maar toch een 8


a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
7.5/10, niet iets wat ik zelf snel op zou zetten maar sfeervol en mooi nummer verder.



Ik 'groove' er al de hele avond op (en laat het plaatje niet misleiden op hoe het klinkt :openmouth: )

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...18
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."