#1
Vind de video leuker dan het muziekjeHeel erg repeterend, dus ik ga voor not.
HOT
Vind de video leuker dan het muziekjeHeel erg repeterend, dus ik ga voor not.
Nice! Ik vind Nightwish ook cool, zeker nu met "onze eigen" Floor erbij.Daarnaast ook groot fan van Nightwish en laat nou net gisteren hun nieuwe single uitgekomen zijn. Scherp en kritisch op de maatschappij van tegenwoordig, zie bijbehorende (in mijn ogen fantastische) clip:
Heb hem 2x live gezien nu. Solo en met zijn project Nonkeen. Ook heel vet, maar iets meer jazzy..@Harmless
Het bouwt wel echt magisch op hè. Had al eens eerder wat van Nils Frahm gehoord, hij legt zijn ziel er wel echt in hier. Good stuff.
O ja! Hier ken ik hem van! In samenwerking met 1 van mijn favoriete DnB artiesten:
Vet!Heb hem 2x live gezien nu. Solo en met zijn project Nonkeen. Ook heel vet, maar iets meer jazzy..
Bij z'n solo concert in Doornroosje (was ik ook alleen heen gegaan) was ik letterlijk tot tranen geroerd. Zo ontzettend mooi..
Dit is meer een subgenre van DnB: Liquid DnB. Is over het algemeen vrij laidback. Deze artiest heeft altijd dergelijke melodieën, niet nu alleen door Nils. Ik hou zelf niet van de hardere, minder laidback DnB.Die track die jij plaatst vind ik wel chill. Kan helemaal niets met D&B maar door de laid back melodie kan ik dit wel waarderen..![]()
Fijn dit! Lekkere flow, laidback beats, vrolijk melodietje. Zou ik zomaar kunnen draaien in het voorjaar/de zomer..We hebben geen nieuw nummer! Het topic is vastgelopen!
Een nieuwe dan:
Hot... or not?
HotFijn dit! Lekkere flow, laidback beats, vrolijk melodietje. Zou ik zomaar kunnen draaien in het voorjaar/de zomer..
😎



"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."