Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet nummer boven je...Hot or Not???

Het nummer boven je...Hot or Not???

357 antwoorden
58 weergaven
18-5-2026
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#1
8️⃣6️⃣ zei:
Heel erg repeterend, dus ik ga voor not.

Klik om te vergroten...
Vind de video leuker dan het muziekje
HOT

M
MisfitLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lekker nummertje, deze ga ik zeker vaker luisteren.

M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hot!

Toen ik die stem hoorde dacht ik huh!? Alice in Chains!? Wel Layne Staley, niet AiC dus... Zijn stemgeluid blijf ik bijzonder vinden... Nummer is overall ook mooi.

H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eerste helft heel fijn Mindless. Daarna wordt het mij voor dit genre iets te blij. Ben zelf heel erg van de neo- en minimalistische klassieke muziek dus kan dit wel waarderen.

Daarnaast ook groot fan van Nightwish en laat nou net gisteren hun nieuwe single uitgekomen zijn. Scherp en kritisch op de maatschappij van tegenwoordig, zie bijbehorende (in mijn ogen fantastische) clip:

8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Totaal niet mijn ding, maar ik kan niet anders dan hier HOT op zeggen!

Afvoeren die handel!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Harmless zei:
Daarnaast ook groot fan van Nightwish en laat nou net gisteren hun nieuwe single uitgekomen zijn. Scherp en kritisch op de maatschappij van tegenwoordig, zie bijbehorende (in mijn ogen fantastische) clip:
Klik om te vergroten...
Nice! Ik vind Nightwish ook cool, zeker nu met "onze eigen" Floor erbij. :) Leuke clip inderdaad ook, met kritiek op onze steeds meer narcistisch wordende maatschappij. Ook niet verkeerd om naar die mooie dames te kijken...

Nujabes zijn muziek is inderdaad ook wel te beschouwen als neo klassiek ja... (naast vele andere genres) Ik begrijp je mening over dat nummer betreffende het 'te blije' gedeelte, al denk ik dat hij gewoon oprecht zijn ziel liet spreken in de muziek en dat het daarom ook niet geforceerd overkomt ofzo. Die man kon (hij is jong gestorven helaas) zulke mooi muziek maken, recht uit de ziel.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
8️⃣6️⃣ zei:
Klik om te vergroten...
Ben er niet zo weg van.

i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindless zei:
Ben er niet zo weg van.

Klik om te vergroten...

Beetje te eentonig imo.

W
WuceBrayneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vind m leuk. Ik zit heerlijk te headboppen hier.

Heerlijk nummer dit, vooral de overgang naar het 2e stuk.
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jaaa, soundtrack van Sons of Anarchy is zo goed. Iedere track in die serie is spot-on..

Lastig om er eentje uit te pikken uit het oeuvre van Nils Frahm, maar deze vind ik toch wel één van de fijnste..


Check overigens (indien mooi bevonden) het hele concert van Frahm op het Montreux Jazz Festival. Werelds!
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
@Harmless
Het bouwt wel echt magisch op hè. Had al eens eerder wat van Nils Frahm gehoord, hij legt zijn ziel er wel echt in hier. Good stuff.

O ja! Hier ken ik hem van! In samenwerking met 1 van mijn favoriete DnB artiesten:

Klik om te vergroten...
Heb hem 2x live gezien nu. Solo en met zijn project Nonkeen. Ook heel vet, maar iets meer jazzy..

Bij z'n solo concert in Doornroosje (was ik ook alleen heen gegaan) was ik letterlijk tot tranen geroerd. Zo ontzettend mooi..

Die track die jij plaatst vind ik wel chill. Kan helemaal niets met D&B maar door de laid back melodie kan ik dit wel waarderen.. :)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
@Harmless
Het bouwt wel echt magisch op hè. Had al eens eerder wat van Nils Frahm gehoord, hij legt zijn ziel er wel echt in hier. Good stuff.

O ja! Hier ken ik hem van! In samenwerking met 1 van mijn favoriete DnB artiesten:

M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Harmless zei:
Heb hem 2x live gezien nu. Solo en met zijn project Nonkeen. Ook heel vet, maar iets meer jazzy..

Bij z'n solo concert in Doornroosje (was ik ook alleen heen gegaan) was ik letterlijk tot tranen geroerd. Zo ontzettend mooi..
Klik om te vergroten...
Vet!

Harmless zei:
Die track die jij plaatst vind ik wel chill. Kan helemaal niets met D&B maar door de laid back melodie kan ik dit wel waarderen.. :)
Klik om te vergroten...
Dit is meer een subgenre van DnB: Liquid DnB. Is over het algemeen vrij laidback. Deze artiest heeft altijd dergelijke melodieën, niet nu alleen door Nils. Ik hou zelf niet van de hardere, minder laidback DnB.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
We hebben geen nieuw nummer! Het topic is vastgelopen!

Een nieuwe dan:


Hot... or not?
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindless zei:
We hebben geen nieuw nummer! Het topic is vastgelopen!

Een nieuwe dan:


Hot... or not?
Klik om te vergroten...
Fijn dit! Lekkere flow, laidback beats, vrolijk melodietje. Zou ik zomaar kunnen draaien in het voorjaar/de zomer..


😎
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Harmless zei:
Fijn dit! Lekkere flow, laidback beats, vrolijk melodietje. Zou ik zomaar kunnen draaien in het voorjaar/de zomer..


😎
Klik om te vergroten...
Hot

M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sorry ik vind het niets...

8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik word hier een beetje hyper van, niet mijn stemming nu

M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#19
Relaxte avond chill muziek :)


:rock::rock::rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:
P
PeutneuzerLid
01-01-2024, 00:00
#20
niet mijn stijl

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1415161718
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."