#1
De maatregelen hebben invloed op veel dingen, maar inderdaad het is beter als dit niet het zoveelste corona zeik topic wordt.Ik snap je. Maar ik hoop dat dit een muziektopic blijft zonder corona(gezeik)
Volg het met interesse.juist omdat het enkel (hoe veelzijdig ook) over muziek gaat
Weer terug naar de muziek!
Iedereen die zijn instrument nog niet gepost heeft, please do! Of misschien je vorderingen met het leren van een instrument(?)



