#1
Oow gek, waar heb je dit geleerd dan? Ik heb laatst nog in een filmpje gezien die tip van die duim, als ik hem vind stuur ik hem wel door. En met online gitaarlessen heb ik het ook zo geleerd. Als je je duim in het midden plaatst, kun je namelijk met je vingers beter bij de snaren dan als je hem helemaal bovenaan plaatst.Hmm, ik heb juist een keer gezien dat je je duim zo ver moet uitsteken als je wijsvinger. Ik probeerde het en dit maakte het veel makkelijker. Misschien zijn er verschillende manieren. Altijd het proberen waard.![]()


