#1
Dit kun je toch ook gewoon op youtube en in online lessen vinden?jawel, want er staan vaak nummers bij de noten met welke vinger je het beste kunt aanslaan om kramp en blessures te voorkomen.
Dit kun je toch ook gewoon op youtube en in online lessen vinden?jawel, want er staan vaak nummers bij de noten met welke vinger je het beste kunt aanslaan om kramp en blessures te voorkomen.
Die youtube kanalen waar mensen het nummer spelen en je tegelijk de tab ziet zijn goud waard. Ik ben helemaal weg van het kanaal van GuitarZero2Hero! Daar zie je gewoon in real-time oplichten op de tab waar hij aan het spelen is! En zelfs waar dat is op de fretboard! Dat maakt het zoveel makkelijker en prettiger om een nummer te leren!Dit kun je toch ook gewoon op youtube en in online lessen vinden?
Ik heb ook geen noten geleerd. Weet eigenlijk niet wat het voordeel daarvan is bij gitaar spelen. Aan akkoorden heb ik genoegDie youtube kanalen waar mensen het nummer spelen en je tegelijk de tab ziet zijn goud waard. Ik ben helemaal weg van het kanaal van GuitarZero2Hero! Daar zie je gewoon in real-time oplichten op de tab waar hij aan het spelen is! En zelfs waar dat is op de fretboard! Dat maakt het zoveel makkelijker en prettiger om een nummer te leren!
Noten leren heeft vast zijn voordelen, ik kies gewoon voor tabs en leren van youtube (en gitaarles nu).
Marty Schwartz heeft veel goeie youtube lessenDie youtube kanalen waar mensen het nummer spelen en je tegelijk de tab ziet zijn goud waard. Ik ben helemaal weg van het kanaal van GuitarZero2Hero! Daar zie je gewoon in real-time oplichten op de tab waar hij aan het spelen is! En zelfs waar dat is op de fretboard! Dat maakt het zoveel makkelijker en prettiger om een nummer te leren!
Noten leren heeft vast zijn voordelen, ik kies gewoon voor tabs en leren van youtube (en gitaarles nu).
Mijn broer was bevriend met Jacob Akkerman,de vader van Jantje
Marty Schwartz heeft veel goeie youtube lessen
Een stem kan ook een heel mooi instrument zijn 🙂Voor zingen😇
Om naar mensen te schreeuwen of zingen?Ik kan een klein beetje piano, maar heb geen eigen helaas. Gitaar heb ik gekocht in een opwelling maar nooit de moeite genomen om echt goed te leren.
enige instrument want ik goed onder de knie heb is mn stembanden😛
Voor zingen😇Om naar mensen te schreeuwen of zingen?
Hij was altijd heel naar tegen zijn pa die was daar heel verdrietig om.Die hielp ik estijds met plafonds witten enzo dat was een bijzondere man.Manus van alles.En enorrm mee gelachen.En sterk dat ie was hij tilde b.v. zo een motor in zijn eentje uit een auto.In Zijn broer was een stuk jonger en daar deed hij ook vervelend tegen.Toen zijn pa stierf heb ik ´m op de tv zien grienen.Brrrr beetje te laat.En ik hoorde van mijn broer dat zijn jongere broer Cockie dood was.Overdosis Daar heb ik nog gezellig mee zitten slempen.De muziek wereld is vaak haat en nijd dat heb ik toen wel gezien.Beste gitarist?Wat is er het beste aan,het is anders dan de andere beste gitaristen.Op yt staat een mooi stuk van hem met Eric Vloeimans op her North Sea jazz Festifal.Trompet met gitaar. Gaat het nou eigenlijk om de bakker of om het brood....Shit. Ik zou niet meer uit de omgeving van Jan Akkerman weg zijn te slaan. Over een gitaarleraar gesproken. Hoe vaak is Jan Akkerman wel niet uitgeroepen tot de beste gitarist ter wereld?
Ook veel van geleerd, maar ben min of meer overgestapt op GuitarZero2Hero. Door de tabs en fretboard weergave en imo is hij ook een betere efficiëntere leraar. Al is Marty ook goed, sympathieke gast ook.Marty Schwartz heeft veel goeie youtube lessen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."