#1
Afgelopen week kwam mijn liefde voor Paco de LucÃa even ter sprake bij mijn gitaarleraar, waarop hij besloot wat van hem op te zetten. Vervolgens gingen we bezig Entre dos Aguas te ontleden: Welke maat, toonsoort, etc. Supervet! Leuk ook dat hij helemaal enthousiast werd. Hij heeft niets met flamenco, maar then again: dat had ik ook niet.
En nu ben ik zelf bezig het nummer te leren, het ritmische gitaar gedeelte dan. Flamenco op een western gitaar... Ach, het kan best. Al komt die flamenco gitaar er ooit wel!
Fijn om weer helemaal enthousiast te zijn voor gitaarspelen! Soms kan een klein stukje leren van een nummer waar je van houdt dat al doen.
En nu ben ik zelf bezig het nummer te leren, het ritmische gitaar gedeelte dan. Flamenco op een western gitaar... Ach, het kan best. Al komt die flamenco gitaar er ooit wel!
Fijn om weer helemaal enthousiast te zijn voor gitaarspelen! Soms kan een klein stukje leren van een nummer waar je van houdt dat al doen.

