Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelk(e) instrument(en) speel je? Show je gear!

Welk(e) instrument(en) speel je? Show je gear!

170 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Afgelopen week kwam mijn liefde voor Paco de Lucía even ter sprake bij mijn gitaarleraar, waarop hij besloot wat van hem op te zetten. Vervolgens gingen we bezig Entre dos Aguas te ontleden: Welke maat, toonsoort, etc. Supervet! Leuk ook dat hij helemaal enthousiast werd. Hij heeft niets met flamenco, maar then again: dat had ik ook niet.

En nu ben ik zelf bezig het nummer te leren, het ritmische gitaar gedeelte dan. Flamenco op een western gitaar... Ach, het kan best. Al komt die flamenco gitaar er ooit wel!

Fijn om weer helemaal enthousiast te zijn voor gitaarspelen! Soms kan een klein stukje leren van een nummer waar je van houdt dat al doen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Shitzooi... Door corona maatregelen (sluitingstijden na 17:00 uur) eerst geen gitaarles...

Vind het eigenlijk nog het ergste voor mijn leraar, die alles om moet gooien zodat mensen toch nog kunnen lessen voor 17:00 uur. Maar dat gaat natuurlijk niet omdat velen ook andere verplichtingen hebben.

Ondertussen ingeschreven bij een andere muziekschool die ook flamenco aanbiedt. Nog geen reactie.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Andere muziekschool zit met precies hetzelfde. Hoe onnozel wil je je maatregelen ook bedenken. Na 17:00 uur dicht... Nu probeert mijn leraar alles te verschuiven naar vóór 17:00 uur, want dan is het virus nog niet actief...

Denken mensen hierover na?
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik snap je. Maar ik hoop dat dit een muziektopic blijft zonder corona(gezeik)
Volg het met interesse.juist omdat het enkel (hoe veelzijdig ook) over muziek gaat
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Msloverdj zei:
Ik snap je. Maar ik hoop dat dit een muziektopic blijft zonder corona(gezeik)
Volg het met interesse.juist omdat het enkel (hoe veelzijdig ook) over muziek gaat
Klik om te vergroten...
De maatregelen hebben invloed op veel dingen, maar inderdaad het is beter als dit niet het zoveelste corona zeik topic wordt.

Weer terug naar de muziek!

Iedereen die zijn instrument nog niet gepost heeft, please do! Of misschien je vorderingen met het leren van een instrument(?)
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#6
20211207_094830.jpg
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#7
1640513472214.png

Telt dit ook? xD
A
AcousticLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rain zei:
Bekijk bijlage 34285

Telt dit ook? xD
Klik om te vergroten...
Dat is ook een instrument, je maakt er ook muziek mee
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rain zei:
Bekijk bijlage 34285

Telt dit ook? xD
Klik om te vergroten...
Digitale draaitafels ofzo?
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mindless zei:
Digitale draaitafels ofzo?
Klik om te vergroten...
Exact :) Leuk voor huisfeestjes e.d.!
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rain zei:
Bekijk bijlage 34285

Telt dit ook? xD
Klik om te vergroten...
Tuurlijk, echt cool!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."