Kun je goed mondharmonica spelen?
Nope , enkel drummen 😂
Men electronisch Yamaha Td staat wel op een kamertje maar niet drumklaar.
Ik speel ook liever met een actieve speaker dan een hs op.
Had een actieve gitaar speaker maar was van een vriend en heeft zen spullen verkocht.
de chromatic van roots is een erfstukje van men grootvader , toen heb ik de diatonics gekocht om op te oefenen.
Maar zoals gezegt , single notes zijn zwaar onderschat en het is niet zomaar je mond erover en een deuntje spelen zoals de meesten denken.
men pa heeft men opa zijn trompet geerft (speciale serie waar maar 300 modellen van gemaakt zijn , vraag me niet welk merk of type want ik weet het niet.
Men opa heeft ze gekocht in 24 was.
Verlaat uiteraard nooit de familie 😊