Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSalvia

Salvia

144 antwoorden
45 weergaven
18-5-2026
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#1
:grin: haha ok

Maar weet iemand zeker of het niet schaadt als het ook niet baat?

want ik vraag mij af of het antwoord van caat
eigenlijk wel ergens op slaat
en ik wil het weten vóórdat iemand het zakje achterover slaat

:openmouth: ... sorry, ik kon het niet laten :rolleyes:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
niet achterover slaan roken..

en ja of het nog heel sterk is moet je ff afwachten maar het kan sowieso geen kwaad om het te roken
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ok tnx, zal dit weekend wel worden denk ik.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
have fun , als je t niet vertrouwd mag je het ook naar mij opsturen , ik ben er dolblij mee wil graag salvia roken maar mn geld is op


:angry: postbank laat me ineens zomaar 9,95 betalen voor lidmaatschap of iets dergelijks , honden zijn het BAH . niet eens een aankondeging gehad , had salvia willen kopen van dat geld :mrgreen:
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#5
:( ze laten je tegenwoordig ook echt overal voor betalen...

maar ik ga het wel zelf gebuiken :)
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
spacekonijn zei:
:angry: postbank laat me ineens zomaar 9,95 betalen voor lidmaatschap of iets dergelijks , honden zijn het BAH . niet eens een aankondeging gehad , had salvia willen kopen van dat geld :mrgreen:
Klik om te vergroten...

tja das minder he. Maar was t niet voor je pasje of had je er geen laten maken
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
nee gewoon jaarlijkse afschrijving :angry: had ik nog nooit van gehoord
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
ja tegenwoordig betaal je zelfs dus om je geld bij hun te "mogen" storten.
G
GelegenheidsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb het 1 x gerookt maar voelde er bar weinig van geef mij maar een stickie.
Heb niet het hele topic doorgelezen want daar heb ik niet genoeg tijd voor maar is dr wel is iemand van in een andere wereld terecht gekomen ofzo? Want dat zou toch het effect kunnen zijn?
G
GelegenheidsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik weet wat de bedoeling is bal0n en ik deed het ook via een pijpje maar alsnog heb ik liever een stickie.. :wink:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik verplaats deze ook maar even :)
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het is de bedoeling dat je het in een (water)pijp rookt en alles in 1 of 2 teugen binnenkrijgt, niet in een joint dus :).
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Maar als ik het in een puurpijpje doe, dan is het toch best lastig om alles in één teug binnen te krijgen?
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
@gelegenheidsgebruiker:

heb je het over salvia-bladeren of salvia-extract.

extract is zo weinig , onmogelijk om een sticky van te draaien..( aangezien salvia alleen puur werk , geen tabac erbij)
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#15
wat bedoelen jullie nu met de eerste keer dat je salvia rookt, voel je niets...
Bedoelen jullie dan: Ik neem een heel diepe trek, en ik voel niets. Daarna neem ik nog diepe trek, en dan kan je het wel voelen ?

Of bedoelen jullie dat je als je salvia rookt hoeveel keer je ook intrekt, hoe diep je ook inhalleert en hoe lang je de rook ook maar inhoudt, je het toch niet voelt. En je best de week nadien nog eens probeerd ?

Of bedoelen jullie dat je eerste trek niet werk, maar je gerust een 2e keer kan proberen een tiental minuutjes later.... ,??
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
verschilt per persoon , meestal heb je minstens 2 dikke teugen nodig.

soms werkt het de eerste keer helemaal niet , soms ook wel.

salvia is erg raar , bij iedereen anders
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#17
idd, je hebt een omgekeerde tolerantie, dus hoe vaker je rookt, hoe sneller er bij steeds kleinere hoeveelheden je het effect merkt.

Ik heb het dus pas 1x gedaan en ik heb het idee dat de meeste mensen het effect pas de 2e of 3e keer gemerkt hebben.

Ik ga het zeker binnenkort weer proberen met een waterpijp ipv puur.
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#18
iemand ervaring met een 10x zakje ( 0,5 ineen keer ?:openmouth:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#19
Telefoon zei:
iemand ervaring met een 10x zakje ( 0,5 ineen keer ?:openmouth:
Klik om te vergroten...

Niet doen, is zonde. Een halve gram 10x kun je zóveel trips uit halen!
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Zou het eerder in een gewoon puurpijpje doen, het water filtert te goed volgens mij,

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."