Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSalvia

Salvia

144 antwoorden
46 weergaven
18-5-2026
h
heidrunLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb nog nooit salvia gebruikt en ik kan me heel moeilijk voorstellen hoe alles er in 2D uitziet.

mijn broertje vertelde dat hij op zo'n persisch vloerkleed zat en toen werd dat patroon van het vloerkleed alles. dat alles om hem heen dat vloerkleed was, hij zat erin zeg maar.
op een gegeven moment zag hij in het patroon het vervormde hoofd van een vriend (die dus naast hem zat)

nah dat is toch waus :openmouth: :confused:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
je kunt er wel echt keiharde lachkiks van hebben dus dat moet dan el weer prettig zijn
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#3
hahaha zeker wous :grin:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
zeker waus :P
H
HimselfLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb tot nu toe alleen nog de 5X en de 10X extract gedaan... en dat was heftige shit, maar er is ook gewoon nog 25X en ik weet niet wat dat gaat opleveren
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#6
Salvia is idd zeker waar voor je geld, alleen neit voor mij weggelegd. Misschien dat ik het ooit eens nog een keer zal proberen, maar die ontzettende snelle en intense come-up vond ik maar niks.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
heb je het wel eens geprobeerd ?
ik vind dat je van internet een beetje een verkeerd beeld ervan krijgt , veel noemen het heel heftig en eng en inslaand.
maar ik en ook mijn vrienden vinden het eigenlijk altijd een vrij vriendelijk werking hebben.
het is wel zeer heftig maar je hebt eigenlijk niet echt de tijd om daar bij stil te staan alles komt op je af en gaat over je heen zonder dat je er echt bij na kan denken van , dit is gaaf , dit is te hard , dit gaat te heftig.
het overkomt je alsof je in een droom zit en daarna achteraf besef je pas wat er allemaal gebeurd is.
het gaat dus niet echt samen met angst meer overweldigend
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
boos? vertel?
H
HAL9000Lid
01-01-2024, 00:00
#9
spacekonijn zei:
heb je het wel eens geprobeerd ?
ik vind dat je van internet een beetje een verkeerd beeld ervan krijgt , veel noemen het heel heftig en eng en inslaand.
maar ik en ook mijn vrienden vinden het eigenlijk altijd een vrij vriendelijk werking hebben.
het is wel zeer heftig maar je hebt eigenlijk niet echt de tijd om daar bij stil te staan alles komt op je af en gaat over je heen zonder dat je er echt bij na kan denken van , dit is gaaf , dit is te hard , dit gaat te heftig.
het overkomt je alsof je in een droom zit en daarna achteraf besef je pas wat er allemaal gebeurd is.
het gaat dus niet echt samen met angst meer overweldigend
Klik om te vergroten...

Dan ben ik erg benieuwd naar de heftigheid van je ervaringen.... toen ik mijn ervaring met die 'overlappende' realiteiten stond ik zeer bewust in een trip die zo vaag en abstract was dat ik 'm niet eens meer kan verwoorden... zoiets kan erg verwarrend zijn.... Er zijn best veel reports van mensen die gewoon door hun kamer gaan lopen, dingen omstoten of zelfs in het ergste geval met hun hoofd tegen de muur aan slaan zonder dat ze hier achteraf nog iets vanaf weten.

M'n eerst trips hadden ook een vrij sereen karakter maar toen ik verder en dieper ging kwam ik erachter dat Vrouwe Salvia een zwaar gestoorde, schreeuwende bitch is die je totaal niet ziet aankomen.
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik heb vandaag het mysterie vd parodontax tandpasta opgelost op mn werk...
er zit salvia in!
vandaar dat ze steeds gejat werden...
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Haha, meen je dat nou serieus...paradontax is in ieder geval wel ongelofleijk smerig :P
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#12
ja ik was toch wel benieuwd wat erin zat..waarom t zoveel gejat werd..
dus ik kijken wat erin zit..en ja sinds ik op dit forum kom..
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#13
maar het wordt toch neit gejat omdat er salvia inzit...kan me niet voorstellen dat, dit enige werking heeft.
Hooguit zijn mensen onzeker over hun geirriteerde tandvlees :P
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#14
echt waar...
het is nu niet zo bekend meer maar een poosje geleden wel.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik heb een vraagje over de manier om te gebruiken..

kan je er ook een joint mee rollen en dan in zo'n plastieken " waterpijp" fles steken.. geweetwel zo een fles me een stokje in waar ge joint in doet en dan trekt via de drinkopening..

of zou dit niet lukken? zo kan je toch zware trekken nemenen de rook blijft goed geconcetreerd in de fles :)
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nee, het is de bedoeling dat je zoveel mogelijk Salvinorin A (de actieve stof) in 1x binnen krijgt. Verspreid over een joint zal je dus wel wat voelen, maar niets vergeleken met wat salvia kan :).

EDIT: ho, niet helemaal goed gelezen. Je wilt dus eerst die joint leegzuigen in de fles, en dan alle rook van de hele joint in 1x? Lijkt mij erg pittig, niet alleen vanwege de vele rook, maar de salvia rook is al redelijk pittig :P.
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#17
het beste is sowieso pure salvia. hetzelfde eigenlijk als met paddos.. een joint ervan draaien kan wel maar is eigenlijk gewoon verspilling..

en om nog terug te komen op een oudere post waarin stond dat 'gewone' salvia enkele uren duurt:
het werd traditioneel (door de mazateken) gebruikt als heilig middel zegmaar, sjamanen gebruikte het om innerlijke problemen van zichzelf en de patient te ontdekken. Voor zover ik weet werd salvia niet gerookt, mar gekauwd. Je maakt een 'pakketje' (kan ff niet op de naam komen) van een stuk of 20 verse blaadjes.. Hierop kauw je enige tijd en je moet het vocht in je mond laten. Hierdoor wordt de salvia opgenomen door je slijmklieren.
Het effect hiervan is dat de trip langer duurt om op te komen (enkele minuten tot een kwartier) en deze duurt dan ook langer (tot een uur).

:wave:
F
Flashing MomentsLid
01-01-2024, 00:00
#18
BombSki zei:
Het effect hiervan is dat de trip langer duurt om op te komen (enkele minuten tot een kwartier) en deze duurt dan ook langer (tot een uur).

:wave:
Klik om te vergroten...
maar de trip isdan tochook minder heftig?
moet er tochniet aan denken om een uur lang zo'n heftige salviatrip te hebben.. :openmouth:
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#19
nou heb het ff opgezocht.. de naam voor zon pakketje i dus quid (ik wist het..)

van meneercactus.nl (geweldige site overigens):
Een andere manier is om de Salvinorine uit de bladeren te kauwen en via de slijmvliezen in de mond te laten absorberen. Dit wordt ook wel eens de Quid-methode genoemd. Een quid is een rolletje bladeren, welke je in je wangzak plaatst en langzaam fijn kauwt. Je houdt de sappen en bladeren de hele tijd in je mond. Immers daar zit de Salvinorine-a in. Om het opname proces wat te versnellen is het een goed idee om je tanden en tandvlees goed te poetsen om daarna met een pepermunthoudende mondwater je mond te spoelen. Om met de orale/subling methode effecten te ondervinden heb je iets meer materiaal nodig. Tussen de 6 en 18 bladeren (vers dan wel gedroogd. Gedroogde bladeren dien je opnieuw vochtig te maken door ze even in lauw water te laten weken. Deze smaken minder bitter). Je maakt een rolletje/balletje van 8 bladeren, plaatst deze in je wangzak en kauwt er een per 10 seconde een keertje op. Na een kwartier spuug je de hele handeltje uit en stopt de tweede quid in je mond en herhaalt het kauwen. Na 10 minuten tot een kwartier zul je merken dat de Salvinorine actief begint te worden en is het tijd geworden op de tweede quid uit te spugen. Sluit je ogen en verdwijn langzaam in de wereld van Sally D. De effecten zullen nu 20 minuten tot 45 minuten aanhouden en de mystieke after glow zal ook iets langer aanhouden. De effecten zijn doorgaans milder en beter te bestuderen. Ook is de enorme flash die ontstaat bij het roken niet aanwezig. Het kauwen van verse bladeren kan een hele vieze aangelegenheid zijn als de smaak je tegen staat. Gedroogde, nat gemaakte bladeren zijn stukken minder bitter en daarom beter geschikt voor sommige.
Klik om te vergroten...

bron met veel goede infop mbt salvia:
http://www.meneercactus.nl/mc/salvia/
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#20
en zonder tabak dan?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...345678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."