#1
ik heb nog nooit salvia gebruikt en ik kan me heel moeilijk voorstellen hoe alles er in 2D uitziet.
mijn broertje vertelde dat hij op zo'n persisch vloerkleed zat en toen werd dat patroon van het vloerkleed alles. dat alles om hem heen dat vloerkleed was, hij zat erin zeg maar.
op een gegeven moment zag hij in het patroon het vervormde hoofd van een vriend (die dus naast hem zat)
nah dat is toch waus
![:confused:]()
mijn broertje vertelde dat hij op zo'n persisch vloerkleed zat en toen werd dat patroon van het vloerkleed alles. dat alles om hem heen dat vloerkleed was, hij zat erin zeg maar.
op een gegeven moment zag hij in het patroon het vervormde hoofd van een vriend (die dus naast hem zat)
nah dat is toch waus
