Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSalvia

Salvia

144 antwoorden
51 weergaven
18-5-2026
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#1
klopt heb ik wat over gelezen. Dat er kans bestaat dat het niet werkt. Maar wanneer het werkt schijnt de trip ook niet lang te duren.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
gister salvia gedaan weer , 5x...

ik voelde me een soort sticker die op de aarde geplakt was en daar bleef het helaas bij ik ging precies hetzelfde vertellen als de vorige keer tijdens de trip en voor mn gevoel bewoog ik ook mn handen en gezichtsuitdrukking etc excact hetzelfde als de laatste keer.

had beide keren denk ik een kwart gram ofzo wat ik dus ff wil zeggen is dat je beter gewoon een halve gram in een pijp kan doen en gewoon roken totdat je vanzelf neergaat want hijsen en afwachten is geen succes en verspilling van het geld.

beweging, geluid en licht stopt je trip... je kan je compleet nuchter voelen en als je je ogen dicht doet ineens zegmaar afgeschoten worden.

ik vind het erg jammer dat ik niet in salvia land kwam waar ik graag weer eens wil komen volgende keer meer roken.!
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#3
mathijs zei:
Nou, zo duur is het ook weer niet, ik betaalde 8,50 euen voor een pakje van 0,5 gram. En je krijgt een goede trip van 0,1 gram (zegt het pakje). Nou was het in mijn geval wel redelijk duur. Bij mij werkte het namelijk helemaal niet. Ik heb in totaal wel iets van 0,5 gram gerookt maar ik merkte er niets van. Waarschijnlijk kwam dat omdat ik de rook niet lang genoeg in mijn longen hield (en omdat een of andere idioot heel hard een aansteker tegen mijn hoofd aangooide :angry: ).
Een goede tip dus voor als je het gaat doen: hou de rook lang in je longen!
Klik om te vergroten...

Als je met waterpijp rookt.. houd je eigenlijk altjid rook lang in je longen :mrgreen:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja het gaat erom dat je het dus allemaal in een soort kort mogelijke tijd binnenkrijgt het werkt niet om een hijs te nemen en een minuut later weer het moet allemaal achter elkaar en idd lang inhouden
a
armloadLid
01-01-2024, 00:00
#5
paxil - http://www.bestrxpills.com
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#6
lijkt me vetjes:)

schadelijke gevolgen?:P :grin:
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ist het geestelijk verslavend dit spul of niet?
n
nothingtodoLid
01-01-2024, 00:00
#8
is egt super vaag spul :openmouth: .
heb dit al een 8 keer gedaan was egt vet.
ben hier heel gevoelig voor want heb nog nooit een extract gerookt en had ook geen ganse gram nodig om op te roken.
eerste keer was het zwakste toen had ik wel al een gram nodig was gewoon eigelijk nog goed in de realiteit alleen was ik toen eigelijk in men hoofd wat in een sprookjes wereld en voelde aan dat ik terug een kleuter was ofzo iets.3 de keer was heel vet ik ging na een maat en ging met die weg om dit te roken en in een keer voelde ik mij weer in een rare wereld maar dan veel dieper.ik begon gewoon kei hard te lachen voor nix 5 min later was ik gewoon nog beetje stoned.en vroeg ik aan een maat wat er gebeurt was want leek gewoon dat ik toen in een rare droom was.4de keer was het lachen er ook en was nog dieper as 3de keer ik zag gewoon iedereen rond mij had een derde oog :grin: .dan met nieuwjaar dit jaar was ik henig dronken kwam thuis en ging het nog is doen voor 6 de keer ofzo.ik ging na buiten ging zitten en begon het te roken.in een keer was ik gewoon helemaal weg.ik weet niet als ik toen met ogen open of met ogen dicht op die stoel zat zag totaal nix meer van de realiteit.wist nix meer van deze wereld wie ik was dat ik salvia had gerookt.ik leefde gewoon in mijn eigen lichaam as wereld met allemaal rare manetjes en was over dingen aan het doen.het leek gewoon dat ik die fantasie persoon was en dat altijd was geweest.10 min ongeveer later hoorde ik een kei harde wind en vloog toen van mijn uit mijn lichaam weer na buiten en toen was ik terug in de realiteit alleen henig stoned en ben toen maar gaan slapen.heb maar in heel men leven maar 6 euro aan salvia uit gegeven had toen 10 G gewone bladeren.
was toen ook beetje depri in de tijd dat ik dit nog gebruikten en nu nog altijd klein beetje.maar ik heb er nooit een bad trip van gehad hoe hevig dit spul ook was.komt denk ik dat je het gewoon niet beseft dat je tript dus ook niet gek word en ook dat je nix meer van deze wereld weet en dat je gewoon ergens anders leeft en je dan denk dat je daar altijd geleeft hebt.
bij paddo's krijg ik heel rap een badtrip ook al is dit stukken zwakker.
gebruik geen salvia meer om dat ik naar CAD moet en dat ouders weten en vaak controleren dat die weten dat ik gebreukt heb.en dat ik hier gewoon heel moeilijk nog aan kom.heb wel paddo's maar durf ze nu eigelijk niet goed te gebruiken om dat je hier soms bij voelt dat je niet weet wat je overkomt :( en dat ik nog niet 100 % over depresie ben.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#9
limbo?
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#10
wat is een limbo? :P

ik heb het echt geweten maar ik durf het niet te gokken :P
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#11
SpacingBen zei:
wat is een limbo? :P

ik heb het echt geweten maar ik durf het niet te gokken :P
Klik om te vergroten...

iemand uit limbo-land.... :rolleyes: :mrgreen:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
nothingtodo zei:
in een keer was ik gewoon helemaal weg.ik weet niet als ik toen met ogen open of met ogen dicht op die stoel zat zag totaal nix meer van de realiteit.wist nix meer van deze wereld wie ik was dat ik salvia had gerookt.ik leefde gewoon in mijn eigen lichaam as wereld met allemaal rare mannetjes
Klik om te vergroten...
ja ik had precies hetzelfde geen idee of het met ogen open of dicht was had ook geen idee meer van dat ik salvia gerookt had of wat salvia uberhaupt is.

wat ik gelezen heb is dat salvia niet geextraheerd een paar uur duurt maar dan wel veel minder heftig?
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#13
wauw egt super zeg ik ga het zeker proberen binnenkort, lijkt me een superervaring.

Mocht het de 1e keer niet top zijn dan zal ik eens doorgaan :mrgreen:

Misschien idd een goed idee er een aparte drugs van te maken op het forum?

Mijn tripreport zal er zeker staan, maar kan even duren :stoned:
j
jappie2Lid
01-01-2024, 00:00
#14
combineer salvia maar eens met paddo's.
halverwege de paddo trip een pijpje roken.
ongelofelijk hoe wazig je dan word.

een vriend van me en ik deden dat samen, we dachten dat we samen 1 waren geworden.

later zag ik hem en mezelf als 2 vlekken op de bank.

dit duurde zo' n uur.

(niet voor beginners)
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#15
ff een vraagje over deze drug, wat geeft het voor een soort effecten en waar kan ik het krijgen en is het erg gevaarlijk of is het te beschouwen als softdrugs en kan ik als k high ben hiervan gwoon blowen?
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heb je bij salvia ook niet meestal vn die ongelooflijk harde lachkiks
j
jappie2Lid
01-01-2024, 00:00
#17
nee volgens mij nooit gehad.
H
HimselfLid
01-01-2024, 00:00
#18
raadpleeg www.erowid.org voor al je vragen!
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#19
dan ff een simpelere vraag: kan k ze gwn in de smartshop kopen en hoeveel zou k mopeten neme als begin?
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#20
als t zo goed is gaat ik het ook maar eens halen denk ik

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."