Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSalvia

Salvia

144 antwoorden
44 weergaven
18-5-2026
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#1
Houd ons op de hoogte!! Ik zie mezelf in de toekomst ook weleens salvia proberen :wink:
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zet je tripreport hier dan,misschien gaan ze dan inzien dat ze er best een sectie voor kunnen maken :P
H
HimselfLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik zal me meer zorgen maken over het effect dan de rook
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mac... zei:
Ja heb het ooit eens één keer gedaan, niks van gemerkt. Maar de man in de smartshop vertelde me ook dat salvia iets is waar je gevoelig voor bent of niet, dus er is een kans dat je er niks van voelt.
Klik om te vergroten...

salvia is iets wat je lichaam moet herkennen bij sommige personen en het kan zijn dat je het daarom een paar keer moet proberen tegen wanneer je er een goed effect van hebt
s
stoneyLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik doe salvia ook regelmatig ,en vind het erg fijn spul :)
maar het word pas echt leuk als je over niveau 3 heen bent geraakt dan is het pas echt meesterlijk spul en zie/voel je de vreemdste dingen :grin: zo heb ik wel is het gevoel gehad dat ik helemaal wegzakte in de vloer ( beetje als in trainspotting maar niet echt eng ofzo :grin: ) en ja visuals zijn moeilijk te omschrijven. zo heb ik wel eens het vuurtje van de kaars in mijn donkere kamer overal heen zien vliegen.

maar is zeker de moeite waard

mzzl

BTW het mooiste is gewoon in je eentje in een donkere kamer met wat kaarsjes trippen (zo word je ook niet afgeleid).
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
hoe bedoel je niveau 3?
s
stoneyLid
01-01-2024, 00:00
#7
The S-A-L-V-I-A trip scale shows 6 trip stages:
• S - SUBTLE effects, Relaxation and increased sensual appreciation may be noted. This mild level is useful for meditation and may facilitate sexual pleasure.
• A - ALTERED perception, colors and textures are paid attention to. Thinking becomes less logical, and more playful.
• L - LIGHT visionary state. Closed eye visuals (clear imagery with eyes closed).
• V - VIVID visionary state. Complex three dimensional realistic appearing scenes occur. With eyes closed you experience fantasies. So long as your eyes are closed you may believe they are really occurring.
• I - IMMATERIAL existence. Individuality may be lost; one experiences merging with the Divine.
• A - AMNESIC effects. Loss of consciousness. The individual may fall, or remain immobile or thrash around. Dangerous!

zo bedoel ik niveau 3 was mijn fout dat ik er niet ff bij had gezegt wat ik bedoelde

mzzl :wave:

ps, wat hier staat klopt natuurlijk niet helemaal omdat je wat er tijdens een trip gebeurt niet met woorden kan uiten.
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Had er tot nu toe slechts vaag van gehoord, maar na deze verhalen ben ik toch zeker van plan het zelf binnenkort is ff te gebruiken. Zie hier overal van mooie 10 minuten en daarna uurtje stoned enzo, maar dan is het min of meer echt uitgewerkt?

Heb bij paddo's altijd na zo'n 4 uur te hebben getript zo'n a-relaxte periode van een uur of 2 waarin ik weer probeer terug te komen op aarde en constant wil checken of alles klopt wat ik zie, wat echt voor mezelf al tot vervelens toe is. Hoe zit dat bij Salvia?
s
stoneyLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik heb het al een hoop keer gedaan, maar bij mij is het echt iets van 10/15 min heel hard gaan, en dan nog een 10min een buzz maar dat is ook een beetje zo'n periode waar in je denkt: what the f*ck just happend.

mzzl :wave:
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zo zeg, dat heeften we dus vanavond maar even gedaan. 5x Extract en een paar keer met een gewoon pijpje roken. Was een zeer relaxt resultaat!!! echt zeer relaxt! met relaxt bedoel ik ook echt relaxt en daarmee dus niet echt trippen. Was meer als het tienvoud van een paar goeie ketses in cominatie met wat sos en dan super fijn, haha.

Die 10 minuten waren voor mij dus echt een super relaxte staat van highheid, bezopenheid, sosheid en toch ook helderheid en een paar flashende visuele effecten. Wel leuk dus!

Nagenieten is zo ook goed...
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Nou ok, jullie hebben me zover. IK BEN WEER NIEUWSGIERIG!!!
Dus binnenkort maar weer eens een keertje proberen...
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
salvia is echt geweldig ik ga nog 1 keer de 5x extract nemen en dan maar eens de 10x proberen
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
gister salvia gedaan weer , 5x...

ik voelde me een soort sticker die op de aarde geplakt was en daar bleef het helaas bij ik ging precies hetzelfde vertellen als de vorige keer tijdens de trip en voor mn gevoel bewoog ik ook mn handen en gezichtsuitdrukking etc excact hetzelfde als de laatste keer.

had beide keren denk ik een kwart gram ofzo wat ik dus ff wil zeggen is dat je beter gewoon een halve gram in een pijp kan doen en gewoon roken totdat je vanzelf neergaat want hijsen en afwachten is geen succes en verspilling van het geld.

beweging, geluid en licht stopt je trip... je kan je compleet nuchter voelen en als je je ogen dicht doet ineens zegmaar afgeschoten worden.

ik vind het erg jammer dat ik niet in salvia land kwam waar ik graag weer eens wil komen volgende keer meer roken.!
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#14
mathijs zei:
Nou, zo duur is het ook weer niet, ik betaalde 8,50 euen voor een pakje van 0,5 gram. En je krijgt een goede trip van 0,1 gram (zegt het pakje). Nou was het in mijn geval wel redelijk duur. Bij mij werkte het namelijk helemaal niet. Ik heb in totaal wel iets van 0,5 gram gerookt maar ik merkte er niets van. Waarschijnlijk kwam dat omdat ik de rook niet lang genoeg in mijn longen hield (en omdat een of andere idioot heel hard een aansteker tegen mijn hoofd aangooide :angry: ).
Een goede tip dus voor als je het gaat doen: hou de rook lang in je longen!
Klik om te vergroten...

Als je met waterpijp rookt.. houd je eigenlijk altjid rook lang in je longen :mrgreen:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
ja het gaat erom dat je het dus allemaal in een soort kort mogelijke tijd binnenkrijgt het werkt niet om een hijs te nemen en een minuut later weer het moet allemaal achter elkaar en idd lang inhouden
a
armloadLid
01-01-2024, 00:00
#16
paxil - http://www.bestrxpills.com
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#17
lijkt me vetjes:)

schadelijke gevolgen?:P :grin:
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ist het geestelijk verslavend dit spul of niet?
n
nothingtodoLid
01-01-2024, 00:00
#19
is egt super vaag spul :openmouth: .
heb dit al een 8 keer gedaan was egt vet.
ben hier heel gevoelig voor want heb nog nooit een extract gerookt en had ook geen ganse gram nodig om op te roken.
eerste keer was het zwakste toen had ik wel al een gram nodig was gewoon eigelijk nog goed in de realiteit alleen was ik toen eigelijk in men hoofd wat in een sprookjes wereld en voelde aan dat ik terug een kleuter was ofzo iets.3 de keer was heel vet ik ging na een maat en ging met die weg om dit te roken en in een keer voelde ik mij weer in een rare wereld maar dan veel dieper.ik begon gewoon kei hard te lachen voor nix 5 min later was ik gewoon nog beetje stoned.en vroeg ik aan een maat wat er gebeurt was want leek gewoon dat ik toen in een rare droom was.4de keer was het lachen er ook en was nog dieper as 3de keer ik zag gewoon iedereen rond mij had een derde oog :grin: .dan met nieuwjaar dit jaar was ik henig dronken kwam thuis en ging het nog is doen voor 6 de keer ofzo.ik ging na buiten ging zitten en begon het te roken.in een keer was ik gewoon helemaal weg.ik weet niet als ik toen met ogen open of met ogen dicht op die stoel zat zag totaal nix meer van de realiteit.wist nix meer van deze wereld wie ik was dat ik salvia had gerookt.ik leefde gewoon in mijn eigen lichaam as wereld met allemaal rare manetjes en was over dingen aan het doen.het leek gewoon dat ik die fantasie persoon was en dat altijd was geweest.10 min ongeveer later hoorde ik een kei harde wind en vloog toen van mijn uit mijn lichaam weer na buiten en toen was ik terug in de realiteit alleen henig stoned en ben toen maar gaan slapen.heb maar in heel men leven maar 6 euro aan salvia uit gegeven had toen 10 G gewone bladeren.
was toen ook beetje depri in de tijd dat ik dit nog gebruikten en nu nog altijd klein beetje.maar ik heb er nooit een bad trip van gehad hoe hevig dit spul ook was.komt denk ik dat je het gewoon niet beseft dat je tript dus ook niet gek word en ook dat je nix meer van deze wereld weet en dat je gewoon ergens anders leeft en je dan denk dat je daar altijd geleeft hebt.
bij paddo's krijg ik heel rap een badtrip ook al is dit stukken zwakker.
gebruik geen salvia meer om dat ik naar CAD moet en dat ouders weten en vaak controleren dat die weten dat ik gebreukt heb.en dat ik hier gewoon heel moeilijk nog aan kom.heb wel paddo's maar durf ze nu eigelijk niet goed te gebruiken om dat je hier soms bij voelt dat je niet weet wat je overkomt :( en dat ik nog niet 100 % over depresie ben.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#20
limbo?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."