#1
Houd ons op de hoogte!! Ik zie mezelf in de toekomst ook weleens salvia proberen ![:wink:]()
Mac... zei:Ja heb het ooit eens één keer gedaan, niks van gemerkt. Maar de man in de smartshop vertelde me ook dat salvia iets is waar je gevoelig voor bent of niet, dus er is een kans dat je er niks van voelt.


mathijs zei:Nou, zo duur is het ook weer niet, ik betaalde 8,50 euen voor een pakje van 0,5 gram. En je krijgt een goede trip van 0,1 gram (zegt het pakje). Nou was het in mijn geval wel redelijk duur. Bij mij werkte het namelijk helemaal niet. Ik heb in totaal wel iets van 0,5 gram gerookt maar ik merkte er niets van. Waarschijnlijk kwam dat omdat ik de rook niet lang genoeg in mijn longen hield (en omdat een of andere idioot heel hard een aansteker tegen mijn hoofd aangooide).
Een goede tip dus voor als je het gaat doen: hou de rook lang in je longen!

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."