#1
Lekker ingewikkeld dat spul
.
Ksta denk te nuchter int leven om er effect van te voelen.
Ksta denk te nuchter int leven om er effect van te voelen.
speedsieweepy zei:Lekker ingewikkeld dat spul.
Ksta denk te nuchter int leven om er effect van te voelen.

Zoals je kunt lezen is een sterke Salvia ervaring absoluut geen kattepis en er zijn er maar weinig die deze wonderlijke drug als 'prettig' ervaren.Na het inhaleren van de Salvia hield ik het binnen totdat de trip begon, en op dat moment scheurde de realiteit waar ik in zat open en daardoor ontstonden er ineens honderden verschillende realiteiten (vreemd genoeg allemaal exact dezelfde als waar ik in zat )waar ik op dat moment buiten stond, en aan me voorbij zag trekken.
Het voelde fysiek zeer onprettig aan net alsof mijn lichaam ook in stukken gescheurd was, voelde me dr erg ongemakkelijk bij en raakte min of meer in paniek terwijl ik nog midden in m'n trip zat.
Een van de vele realiteiten trok weer aan me voorbij, (het leek wel alsof ik onderaan een reuzenrad stond met in plaats van karretjes verschillende realiteiten,die telkens aan me voorbij trokken als ze onder aan het rad passeerden en op gelijke hoogte met mij zaten zeg maar) en in paniek 'sprong ik die realiteit in' en stond op van mijn stoel.
Ik opende de deur van de woonkamer en alles voelde echt onwerkelijk aan, echt een panniekerig gevoel, en ik zat echt nog midden in mijn trip.
In mijn paniek riep ik een maat van mij die op dat moment aan het scheiten was zelfs om te checken of het wel allemaal 'echt' was en het leipe gevoel bleef nog minimaal 2 minuten aanhouden.
Vervolgens kwam ik weer langzaam bij en in 20 minuten was ik weer vrij normaal, de hele avond heb ik geen Salvia meer kunnen nemen om dit te 'verwerken'.
spacekonijn zei:heb je het wel eens geprobeerd ?
ik vind dat je van internet een beetje een verkeerd beeld ervan krijgt , veel noemen het heel heftig en eng en inslaand.
maar ik en ook mijn vrienden vinden het eigenlijk altijd een vrij vriendelijk werking hebben.
het is wel zeer heftig maar je hebt eigenlijk niet echt de tijd om daar bij stil te staan alles komt op je af en gaat over je heen zonder dat je er echt bij na kan denken van , dit is gaaf , dit is te hard , dit gaat te heftig.
het overkomt je alsof je in een droom zit en daarna achteraf besef je pas wat er allemaal gebeurd is.
het gaat dus niet echt samen met angst meer overweldigend

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."