Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSalvia

Salvia

144 antwoorden
47 weergaven
18-5-2026
s
speedsieweepyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lekker ingewikkeld dat spul :confused: .
Ksta denk te nuchter int leven om er effect van te voelen.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
speedsieweepy zei:
Lekker ingewikkeld dat spul :confused: .
Ksta denk te nuchter int leven om er effect van te voelen.
Klik om te vergroten...

dan kan dr een wereld voor je open gaan!
s
speedsieweepyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nou wie weet probeer ik ut wel een keer dan :smoke:
H
HAL9000Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Salvia is zeker wel 'waar' voor je geld.... het effect is naar mijn weten echt uniek, ik ken geen enkel psychedelisch middel dat zo'n bizarre uitwerking heeft... verder duurt het idd maar een minuutje of 10 maar wat zijn 10 minuten als je tijdsbesef totaal weg is? :wink:

Mijn meest extreme Salvia ervaring van een ander forum gehaald:

Na het inhaleren van de Salvia hield ik het binnen totdat de trip begon, en op dat moment scheurde de realiteit waar ik in zat open en daardoor ontstonden er ineens honderden verschillende realiteiten (vreemd genoeg allemaal exact dezelfde als waar ik in zat )waar ik op dat moment buiten stond, en aan me voorbij zag trekken.

Het voelde fysiek zeer onprettig aan net alsof mijn lichaam ook in stukken gescheurd was, voelde me dr erg ongemakkelijk bij en raakte min of meer in paniek terwijl ik nog midden in m'n trip zat.
Een van de vele realiteiten trok weer aan me voorbij, (het leek wel alsof ik onderaan een reuzenrad stond met in plaats van karretjes verschillende realiteiten,die telkens aan me voorbij trokken als ze onder aan het rad passeerden en op gelijke hoogte met mij zaten zeg maar) en in paniek 'sprong ik die realiteit in' en stond op van mijn stoel.

Ik opende de deur van de woonkamer en alles voelde echt onwerkelijk aan, echt een panniekerig gevoel, en ik zat echt nog midden in mijn trip.
In mijn paniek riep ik een maat van mij die op dat moment aan het scheiten was zelfs om te checken of het wel allemaal 'echt' was en het leipe gevoel bleef nog minimaal 2 minuten aanhouden.
Vervolgens kwam ik weer langzaam bij en in 20 minuten was ik weer vrij normaal, de hele avond heb ik geen Salvia meer kunnen nemen om dit te 'verwerken'.
Klik om te vergroten...
Zoals je kunt lezen is een sterke Salvia ervaring absoluut geen kattepis en er zijn er maar weinig die deze wonderlijke drug als 'prettig' ervaren.
H
HimselfLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb tot nu toe alleen nog de 5X en de 10X extract gedaan... en dat was heftige shit, maar er is ook gewoon nog 25X en ik weet niet wat dat gaat opleveren
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#6
Salvia is idd zeker waar voor je geld, alleen neit voor mij weggelegd. Misschien dat ik het ooit eens nog een keer zal proberen, maar die ontzettende snelle en intense come-up vond ik maar niks.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
heb je het wel eens geprobeerd ?
ik vind dat je van internet een beetje een verkeerd beeld ervan krijgt , veel noemen het heel heftig en eng en inslaand.
maar ik en ook mijn vrienden vinden het eigenlijk altijd een vrij vriendelijk werking hebben.
het is wel zeer heftig maar je hebt eigenlijk niet echt de tijd om daar bij stil te staan alles komt op je af en gaat over je heen zonder dat je er echt bij na kan denken van , dit is gaaf , dit is te hard , dit gaat te heftig.
het overkomt je alsof je in een droom zit en daarna achteraf besef je pas wat er allemaal gebeurd is.
het gaat dus niet echt samen met angst meer overweldigend
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
boos? vertel?
H
HAL9000Lid
01-01-2024, 00:00
#9
spacekonijn zei:
heb je het wel eens geprobeerd ?
ik vind dat je van internet een beetje een verkeerd beeld ervan krijgt , veel noemen het heel heftig en eng en inslaand.
maar ik en ook mijn vrienden vinden het eigenlijk altijd een vrij vriendelijk werking hebben.
het is wel zeer heftig maar je hebt eigenlijk niet echt de tijd om daar bij stil te staan alles komt op je af en gaat over je heen zonder dat je er echt bij na kan denken van , dit is gaaf , dit is te hard , dit gaat te heftig.
het overkomt je alsof je in een droom zit en daarna achteraf besef je pas wat er allemaal gebeurd is.
het gaat dus niet echt samen met angst meer overweldigend
Klik om te vergroten...

Dan ben ik erg benieuwd naar de heftigheid van je ervaringen.... toen ik mijn ervaring met die 'overlappende' realiteiten stond ik zeer bewust in een trip die zo vaag en abstract was dat ik 'm niet eens meer kan verwoorden... zoiets kan erg verwarrend zijn.... Er zijn best veel reports van mensen die gewoon door hun kamer gaan lopen, dingen omstoten of zelfs in het ergste geval met hun hoofd tegen de muur aan slaan zonder dat ze hier achteraf nog iets vanaf weten.

M'n eerst trips hadden ook een vrij sereen karakter maar toen ik verder en dieper ging kwam ik erachter dat Vrouwe Salvia een zwaar gestoorde, schreeuwende bitch is die je totaal niet ziet aankomen.
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik heb vandaag het mysterie vd parodontax tandpasta opgelost op mn werk...
er zit salvia in!
vandaar dat ze steeds gejat werden...
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Haha, meen je dat nou serieus...paradontax is in ieder geval wel ongelofleijk smerig :P
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#12
ja ik was toch wel benieuwd wat erin zat..waarom t zoveel gejat werd..
dus ik kijken wat erin zit..en ja sinds ik op dit forum kom..
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#13
maar het wordt toch neit gejat omdat er salvia inzit...kan me niet voorstellen dat, dit enige werking heeft.
Hooguit zijn mensen onzeker over hun geirriteerde tandvlees :P
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#14
echt waar...
het is nu niet zo bekend meer maar een poosje geleden wel.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik heb een vraagje over de manier om te gebruiken..

kan je er ook een joint mee rollen en dan in zo'n plastieken " waterpijp" fles steken.. geweetwel zo een fles me een stokje in waar ge joint in doet en dan trekt via de drinkopening..

of zou dit niet lukken? zo kan je toch zware trekken nemenen de rook blijft goed geconcetreerd in de fles :)
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Wel toevallig dan dat ik en mijn broertje alletwee er ongevoelig voor zijn.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja, ik heb het wel eens gedaan. Maar het was niet echt mijn ding, ik werd er boos van :P.
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#18
klopt heb ik wat over gelezen. Dat er kans bestaat dat het niet werkt. Maar wanneer het werkt schijnt de trip ook niet lang te duren.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#19
salvia werkt zeker wel of je er nou gevoelig voor bent of niet je moet gewoon een puur pijpje gebruiken het sterkste extract gebruiken en heel lang de rook inhouden..

je kan zelfs een voorwerp worden( tafelpoot,schilderij noem maar op!)

Bij mij werd alles 2D en dit geeft je het idee dat de lucht een soort schuim is je ziet mensen onder invloed van salvia ook vaak de lucht betasten en wazig met hun handen voor zich uit voelen het lijkt namelijk echt alsof je door iets heenloopt (lucht dus)
verder kun je naar andere plekken gaan terwijl je gewoon op 1 plek blijft zitten je kunt zelfs jezelf zien zitten...

denk dus nog maar eens na voordat je zegt zonde van mijn geld


beetje vervelend van salvia vond ik dat je direct vergeet dat je in een salvia trip zit ik was dat totaal vergeten en daardoor overkomt het je allemaal heel erg

:wave:
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#20
cool :grin: lijkt me wel een leuke ervaring bedankt voor de info.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."