Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"de hollandse psychonaut noemen is hier niet het slimste wat je kan doen; Om nog even een mooie quote aan te halen van Zommes: Maar die macht kunnen sommige mod's sowieso niet aan en dan wordt het hier dus zoals op dhpforum.nl Dat zou echt zonde zijn. Klik om te vergroten... Buiten dit is het natuurlijk erg belangrijk dat iedereen drugs ook serieus neemt, vooral trip drugs en het niet als een vertiertje ziet. Het is vervelend dat het in dit geval uit de hand is gelopen, maar door dit soort gevallen krijgen drugs een steeds slechtere naam en dat is uiteindelijk niet de bedoeling. Ik denk vooral dat internetforums over drugs dit soort gevallen willen voorkomen (behalve dan DHPforum.nl want dat is het slechtste forum wat er bestaat).."
"bruin? Daar heb ik ook nog nooit van gehoord, wel kan je rode kop krijgen, opgeblazen kop... Of juist een hele grauwe huis (wit/grijs)"
"late reactie jah"
"MDMarco snel terug naar DHP! :X"
"Ik ben er een 2 maanden geleden achter gekomen dat mijn man dagelijks cocaine gebruikt (snuift) sinds 1,5 a 2 jaar. Klik om te vergroten... als hij dagelijks cocaine heeft gebruikt, kan hij daar echt niet 1, 2, 3 vanaf komen... De reden waarom ik dit denk is dat hij nog steeds continue verkouden is en dat de wondjes aan de binnenkant van zijn neus alleen maar erger worden. Klik om te vergroten... Binnen 5 weken moet je neus echt hersteld zijn, als hij nog steeds verkouden is continu lijkt mij dat dat komt omdat hij nog steeds cocaine gebruikt. De wondjes aan de binnenkant van z'n neus worden erger lijkt mij wegens coke gebruik... Hij zegt dat hij sinds 5 weken geen cocaine meer gebruikt maar ik heb daar mijn twijfels over. Ik weet dat hij niet altijd eerlijk is tegen mij, dus ik ga er niet van uit dat wat hij zegt ook de waarheid is. Klik om te vergroten... Typisch voor een coke gebruiker om over z'n gebruik te liegen...."
"Hij heeft overigens wel gezegd dat hij hulp heeft gezocht, dus wie weet is dat waar. Ik hoop het wel en ik hoop dat hij z'n problemen zal oplossen al was het alleen maar voor z'n zoon. Klik om te vergroten... Heel veel sterkte ermee, wat wel positief hieraan is is dat hij zelf hulp heeft gezocht. Laten we hopen dat alles goed komt! Nogmaals sterkte"
"Ik heb 2 jaar lang 2 a 3 jointjes per dag gerookt >> 's avonds om in slaap te komen... Nu ben ik 4,5 week gestopt, het valt me soms wel redelijk zwaar maar ik zet door.. Want door dat blowen word je zo vreselijk duf en krijg je op een gegeven moment echt nergens meer zin in.... >> even voor mij niet"
"Goed zo natalia Keep up the good work"
"In het algemeen zijn bommetjes gevaarlijker dan snuiven. Als zon bommetje in je keel blijft hangen kan je dood gaan... ook kan je maagbloedingen krijgen en je hebt meer speed nodig dan als je gaat snuifen. Klik om te vergroten... wat is dit nou weer voor slap gelul.......... In je keel blijven hangen, alles kan in je keel blijven hangen...."
"Ook zal er gedegen onderzoek worden gedaan naar het steeds hoger wordende THC gehalte Klik om te vergroten... Laat ze inderdaad eerst eens met een onderzoek komen en niet nu dingen gaan brullen terwijl het THC gehalte schommelt bij elke oogst."