Ok, ik weet bij voorbaat al dat dit alles behalvelouter positieve reacties zal opleveren, maar toch wil ik het even zeggen. Ik zal er dan ook niet om heen gaan draaien, maar kort en bondig blijven:
" Ik geloof er geen bal van "
Ik heb de laatste tijd al ondervonden dat er mensen zijn met ongegronde redenen om een hekel aan paddo's/hallucinerende middelen hebben. ( helaas is mijn vader er ook zo 1 ! ) En ik ben bang dat jij ook tot die groep behoort.
Het verhaal is op zijn minst irrelavant en irreeel. Ik twijfel dan ook behoorlijk aan het waarheidsgehalte van dit verhaal en ben bang dat je gewoon een sensatie verhaal heb geschreven.
Ik heb een paar citaten uit je post wat bij mij toch vraagtekens doet opkomen
![:)]()
:
-
"Ik had allemaal draden door mijn armen, boven me hing een beademingsmachine, en links van me een hartslagmonitor. Een buis in mijn fucking pik!"
Sowieso zal je niet allemaal draden hebben je hebt er 1 in je linker pols en 1 in je rechter pols. Verder heb je er 1 op je hart en dat is het dan ook. Een buis in je pik dit is onzin.... Mijn vader is arts op het "Reinier de graaf ziekenhuis" te Delft. En hij heeft me verteld dat dit in geen geval gebeurt. Dus waar jij dat vandaan haalt is toch op zijn minst vreemd. De enige keer is in het geval bij een blaasontsteking kan dit toegepast worden , maar dit slaat nergens op.
- Als je zooo ontzettend ver van de wereld bent als jij zojuist heb beschreven, is het zo dat je de zogenaamde " body high " heel erg zal voelen en dat ben je niet meer in staat om op FULLSPEED met de juiste coordinatie te bewegen. Laat staan rennen.
- Valium wordt niet meer in de ambulance als kalmeringsmiddel toegedient. Sterker nog het is niet eens meer beschikbaar in de ambulance. Tegenwoordig wordt namelijk de stof: Temazepam gebruikt omdat de afhankelijkheid van die stof veel minder groot is als bij Valium.
Geen enkele arts zou ooit Valium toedienen als die weet dat iemand Psicoline/psicolibyne in zijn lichaam heeft. Dit is hoogst toxisch/neurotisch.( vergifteging )
- Maar dat terwege gelatren en het feit dat dat allemaal nog kan en de artsen in de ambulance toevallig nog wat valium bij zich hadden en niet hebben opgelet op hun opleiding en dachten laten we nog een buis in je pik douwen. Dan had het gekunt.
Maar het feit dat je weer het franse meisje noemt bevestigt dat je tot de eerstgenoemde groep behoort en al helemaal als je " KUT PADDO'S " zegt.
Sorry maar ik geloof er niks van , want afgezien van het feit dat het een heel erg spectaculair/bijna onmogelijk verhaal is. ( want dat is het ! ) Kloppen er enkele dingen in je verhaal voor geen kant, waardoor het hele verhaal gewoon onbetrouwbaar wordt!
Sommige mensen zullen het wel bot van me vinden, maar het is gewoon de waarheid...