Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZo kan het ook gaan met paddo-en

Zo kan het ook gaan met paddo-en

125 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ernstige gebeurtenis :(
Komen er inmiddels al meer herinneringen naar boven? Het lijkt mij erg beangstigend om zoiets door te maken en het dan achteraf niet meer te weten.

Heb je tijdens eerdere trips nooit enige problemen ondervonden? Ik vind het zo moeilijk voor te stellen dat het je ineens kan overkomen.

Heb je misschien een vermoeden waarom het deze keer zo anders gelopen is?

Sterkte met herstellen in ieder geval.
J
JaimieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kben wel benieuwd naar de foto's
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Woow, erg heftig verhaal! :openmouth:
Hopelijk gaat het nu weer beter met je.. lijkt me niet niks om dat mee te maken.

Ikzelf heb nu ook al een flink aantal keer gepaddo'd, en ik kan me niet voorstellen dat er bij mij zo iets zou gebeuren.. ik ben zelfs nog nooit echt bad gegaan.
Misschien was je al wat gevoeliger voor psychoses, en hebben de paddo's die naar buiten gebracht...

Maargoed, beterschap in iedergeval, en hopelijk komt het weer goed met je :)
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik stel me hier toch wel een paar vragen bij.

ik las hier een dikke week geleden nog een verhaal paddo's + benzo's (kalmeermiddelen) met dodelijke afloop...je hart kan er opeens mee ophouden omdat je zo ontspannen wordt...

Wisten de ambulanciers dat je paddo's had genomen en dat het zeer gevaarlijk is om dit te combineren met kalmeermiddelen?

ik dent dat je beter op die moment in een dwangbuis wordt gestopt en dat ervoor gezorgd wordt dat je jezelf en anderen niet kan verwonden.

ikzelf heb nog niet veel trip ervaring maar ik kan wel zeggen dat ik xtc en mdma al zeker nooit meer neem. ik ben nogal een cru iemand en van mdma werd ik echt wel veels te lief dat ik mezelf eraan begon te storen dat ik zo zwak was. iemand die ik ken zit al 5 maanden met psychoses van de xtc en ze had het nog maar een keer of 5 genomen over een aantal maanden gespreid. en wat paddo's betreft, ik vind het toch ook een gevaarlijk goedje.
voor mij vallen dit soort drugs onder MINDFUCKERS.
en dit is geen veroodeling hoor! zeker niet!!
veel beterschap en als ik je nog een raad mag geven? blijf beter van die tripmiddelen af. jou risico ligt nu hoger en ik denk niet dat je zoiets nog een keer wil meemaken en misschien echt iemand schade berokkent of het leven erbij inschiet.
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#5
Doodkapje zei:
ik

ik las hier een dikke week geleden nog een verhaal paddo's + benzo's (kalmeermiddelen) met dodelijke afloop...je hart kan er opeens mee ophouden omdat je zo ontspannen wordt...
Klik om te vergroten...


nu moet ik wel zeggen dat ik in het verleden altijd benzo's nam om uit te trippen en er nooit negatieve gevolgen van had. Het is volgens mij toch niet zo dat een gezond persoon een hartstilstand kan krijgen van een normale portie paddo's + een paar benzo's...
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#6
azgaza zei:
Ik kan het me toch moeilijk voorstellen, ik heb zelf ook vaak genoeg op veel te hoge dosissen getript, en ego dood meegemaakt. Ook trouwens de totale verwarring waarin je echt niks meer weet en niet goed kan praten, maar dat heb ik mijn laatste 5-10 trips niet meer gehad, alleen de eerste paar keer.
Ik denk dat het toch aan het persoon ligt die het neemt; of je gevoelig bent voor psychose, want een egodeath is een hele intense ervaring, zo ook de totale verwarring, toch ging ik daar zelf heel anders mee om, sterker nog: ik vond het vet.
Jammer dat het zo slecht is gevallen bij jou, maar ik kan me nog steeds niet voorstellen dat dat mij ooit zou gebeuren, gewoon omdat ik het al zo vaak heb gedaan, en al zo ver in de paddo wereld ben geweest.
Maar het is wel waar; paddo's zijn zeker niet geschikt voor iedereen. Ik ken ook wel mensen die in hun trip echt doorsloegen; iemand die in een trip auto ging rijden enzo in paniek raakte dat hij zijn auto crashte, hij is na die trip ook niet meer dezelfde geweest; elke hersenen reageren er anders op.
Klik om te vergroten...

Mee eens, maar zelfs bij de grootste trippers kan het misgaan, een intense bad trip, intens verdrietig, niet weten wat je jezelf aan gaat doen.

Het maakt niet uit hoe vaak je al getript hebt, uiteindelijk kan iedereen vatbaar zijn voor een bad trip, het ligt eraan hoe je in je vel zit en hoe mentaal sterk je op dat moment bent.
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ok, ik weet bij voorbaat al dat dit alles behalvelouter positieve reacties zal opleveren, maar toch wil ik het even zeggen. Ik zal er dan ook niet om heen gaan draaien, maar kort en bondig blijven:

" Ik geloof er geen bal van "

Ik heb de laatste tijd al ondervonden dat er mensen zijn met ongegronde redenen om een hekel aan paddo's/hallucinerende middelen hebben. ( helaas is mijn vader er ook zo 1 ! ) En ik ben bang dat jij ook tot die groep behoort.

Het verhaal is op zijn minst irrelavant en irreeel. Ik twijfel dan ook behoorlijk aan het waarheidsgehalte van dit verhaal en ben bang dat je gewoon een sensatie verhaal heb geschreven.

Ik heb een paar citaten uit je post wat bij mij toch vraagtekens doet opkomen :):

- "Ik had allemaal draden door mijn armen, boven me hing een beademingsmachine, en links van me een hartslagmonitor. Een buis in mijn fucking pik!"
Sowieso zal je niet allemaal draden hebben je hebt er 1 in je linker pols en 1 in je rechter pols. Verder heb je er 1 op je hart en dat is het dan ook. Een buis in je pik dit is onzin.... Mijn vader is arts op het "Reinier de graaf ziekenhuis" te Delft. En hij heeft me verteld dat dit in geen geval gebeurt. Dus waar jij dat vandaan haalt is toch op zijn minst vreemd. De enige keer is in het geval bij een blaasontsteking kan dit toegepast worden , maar dit slaat nergens op.
- Als je zooo ontzettend ver van de wereld bent als jij zojuist heb beschreven, is het zo dat je de zogenaamde " body high " heel erg zal voelen en dat ben je niet meer in staat om op FULLSPEED met de juiste coordinatie te bewegen. Laat staan rennen.
- Valium wordt niet meer in de ambulance als kalmeringsmiddel toegedient. Sterker nog het is niet eens meer beschikbaar in de ambulance. Tegenwoordig wordt namelijk de stof: Temazepam gebruikt omdat de afhankelijkheid van die stof veel minder groot is als bij Valium.
Geen enkele arts zou ooit Valium toedienen als die weet dat iemand Psicoline/psicolibyne in zijn lichaam heeft. Dit is hoogst toxisch/neurotisch.( vergifteging )
- Maar dat terwege gelatren en het feit dat dat allemaal nog kan en de artsen in de ambulance toevallig nog wat valium bij zich hadden en niet hebben opgelet op hun opleiding en dachten laten we nog een buis in je pik douwen. Dan had het gekunt.

Maar het feit dat je weer het franse meisje noemt bevestigt dat je tot de eerstgenoemde groep behoort en al helemaal als je " KUT PADDO'S " zegt.

Sorry maar ik geloof er niks van , want afgezien van het feit dat het een heel erg spectaculair/bijna onmogelijk verhaal is. ( want dat is het ! ) Kloppen er enkele dingen in je verhaal voor geen kant, waardoor het hele verhaal gewoon onbetrouwbaar wordt! :)

Sommige mensen zullen het wel bot van me vinden, maar het is gewoon de waarheid...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
The Used zei:
Ok, ik weet bij voorbaat al dat dit alles behalvelouter positieve reacties zal opleveren, maar toch wil ik het even zeggen. Ik zal er dan ook niet om heen gaan draaien, maar kort en bondig blijven:

" Ik geloof er geen bal van "

Ik heb de laatste tijd al ondervonden dat er mensen zijn met ongegronde redenen om een hekel aan paddo's/hallucinerende middelen hebben. ( helaas is mijn vader er ook zo 1 ! ) En ik ben bang dat jij ook tot die groep behoort.

Het verhaal is op zijn minst irrelavant en irreeel. Ik twijfel dan ook behoorlijk aan het waarheidsgehalte van dit verhaal en ben bang dat je gewoon een sensatie verhaal heb geschreven.

Ik heb een paar citaten uit je post wat bij mij toch vraagtekens doet opkomen :):

- "Ik had allemaal draden door mijn armen, boven me hing een beademingsmachine, en links van me een hartslagmonitor. Een buis in mijn fucking pik!"
Sowieso zal je niet allemaal draden hebben je hebt er 1 in je linker pols en 1 in je rechter pols. Verder heb je er 1 op je hart en dat is het dan ook. Een buis in je pik dit is onzin.... Mijn vader is arts op het "Reinier de graaf ziekenhuis" te Delft. En hij heeft me verteld dat dit in geen geval gebeurt. Dus waar jij dat vandaan haalt is toch op zijn minst vreemd. De enige keer is in het geval bij een blaasontsteking kan dit toegepast worden , maar dit slaat nergens op.
- Als je zooo ontzettend ver van de wereld bent als jij zojuist heb beschreven, is het zo dat je de zogenaamde " body high " heel erg zal voelen en dat ben je niet meer in staat om op FULLSPEED met de juiste coordinatie te bewegen. Laat staan rennen.
- Valium wordt niet meer in de ambulance als kalmeringsmiddel toegedient. Sterker nog het is niet eens meer beschikbaar in de ambulance. Tegenwoordig wordt namelijk de stof: Temazepam gebruikt omdat de afhankelijkheid van die stof veel minder groot is als bij Valium.
Geen enkele arts zou ooit Valium toedienen als die weet dat iemand Psicoline/psicolibyne in zijn lichaam heeft. Dit is hoogst toxisch/neurotisch.( vergifteging )
- Maar dat terwege gelatren en het feit dat dat allemaal nog kan en de artsen in de ambulance toevallig nog wat valium bij zich hadden en niet hebben opgelet op hun opleiding en dachten laten we nog een buis in je pik douwen. Dan had het gekunt.

Maar het feit dat je weer het franse meisje noemt bevestigt dat je tot de eerstgenoemde groep behoort en al helemaal als je " KUT PADDO'S " zegt.

Sorry maar ik geloof er niks van , want afgezien van het feit dat het een heel erg spectaculair/bijna onmogelijk verhaal is. ( want dat is het ! ) Kloppen er enkele dingen in je verhaal voor geen kant, waardoor het hele verhaal gewoon onbetrouwbaar wordt! :)

Sommige mensen zullen het wel bot van me vinden, maar het is gewoon de waarheid...
Klik om te vergroten...

Dit gevoel had ik er ook een beetje bij (o.a. bij dat 'buis in men pik' stukje; leek me al erg onwaarschijnlijk dat ze zoiets zouden doen als iemand doorslaat op drugs). Maar ik wist al die feiten van ziekenhuis gedrag niet, maar dat geeft wel aan dat mijn twijfels bij het verhaal ook niet voor niks waren.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
The Used zei:
"Ik geloof er geen bal van"
Klik om te vergroten...
Allereerst: Beaamt! :)

azgaza zei:
Dit gevoel had ik er ook een beetje bij (o.a. bij dat 'buis in men pik' stukje
Klik om te vergroten...
Dat vind ik nog niet eens zo heel raar, ik weet niet of er bij het ziekenhuis al bekend was wat 'ie op had, maar een katheter lijkt me niet vreemd?
Of zeg ik nu iets heel stoms?

Een agent probeerde me in bedwang te houden. Maar dat lukte hem niet. Dus ik ben toen door 4 politieagenten geboeit. En in een ambulance gezet.
Klik om te vergroten...
Ik had meer moeite met dit stukje, ik weet niet hoe het met de rest van jullie zit, maar als ik zo hard zou trippen als deze vent beweert, dan kan een kleuter me al opvegen hoor!
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
als het dan niet waar is, waarom schrijft ie het op!?
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het menselijk lichaam is een raar iets... Ik geloof hem wel.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
-spaceman- zei:
als het dan niet waar is, waarom schrijft ie het op!?
Klik om te vergroten...
Waarom heet een lepel een "lepel"? Weet ik veel.. borderline, drugs, anything.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#13
-spaceman- zei:
als het dan niet waar is, waarom schrijft ie het op!?
Klik om te vergroten...

anti-paddo persoon

Citaat:
Een agent probeerde me in bedwang te houden. Maar dat lukte hem niet. Dus ik ben toen door 4 politieagenten geboeit. En in een ambulance gezet.

Citaat:
Ik had meer moeite met dit stukje, ik weet niet hoe het met de rest van jullie zit, maar als ik zo hard zou trippen als deze vent beweert, dan kan een kleuter me al opvegen hoor!

ik heb eens met iemand getript die echt keihard aan het doorslaan was en die zat ook boordevol energie dus dat is wel mogelijk

ik geloof het verhaal ook niet helemaal....
maar ik ben nog aan het twijfelen :wink:
als het echt gebeurd is.... :(
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#14
damn nu twijfel ik ook wel aan dit verhaal :openmouth:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Waar is z'n foto nou? :confused: hij had net een foto gepost van in het ziekenhuis, dus het verhaal klopt wel ergens, misschien wat licht overdreven ofzo..
B
BiterLid
01-01-2024, 00:00
#16
OK MENSEN.. WHAT THE FUCK!

En vooral tegen The Used

Als jij denkt, dat ik mij hier op dit forum heb ingeschreven om een verzonnen verhaal te schrijven om kinderen van de paddo's af te houden.
Ik mag net als uw vader paddo's misschien haten.. Echter heb ik daarvoor geen ongegronde redenen. Zoals velen hebben kunnen lezen, was ik afgelopen weekend bijna dood, en ik mag in iedergeval voorlopig ook geen wiet meer roken. Ze zeggen dat ik daardoor kan terugvallen.
Ik vind het in iedergeval heel gay..

Sowieso zal je niet allemaal draden hebben je hebt er 1 in je linker pols en 1 in je rechter pols.

Nee vriend.. 1 in me linker arm en 1 in mijn rechter arm
Toen ik wakker werd hebben ze daar nog shit in geinjecteerd tegen de misselijkheid. Toen ik wakker werd moest ik namelijk veel kotsen.

Een buis in je pik dit is onzin....
Nee in jouw vaders ziekenhuis laten ze de mensen zeker in bed pissen. En verschonen ze telkens opnieuw de lakens? Sorry maar een urinebuis

Verder heb je er 1 op je hart en dat is het dan ook.
Ja dit had ik ook (ik noemde de hartslagmonitor al eerder)
Er zat ook zo'n stikkertje op mijn onderbuik.

- Valium wordt niet meer in de ambulance als kalmeringsmiddel toegedient.

Mij is dit toch echt verteld, en het was ook de reden waarom mijn ademhaling stopte.

Ga aub niet de wijsneus uithangen ik kan me er echt aan irriteren.
Maar goed, als jij echt denkt dat ik een volwassenen ben zonder leven, die zich inschrijft op een drugsforum omde jeugd van paddo's af te houden zonder goede reden. Moet jij dat vooral doen..

Ik kan je een foto pm'en van mij in het ziekenhuis, maar alleen als je het echt heel graag wilt...
B
BiterLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sweet_Shadow zei:
Heb je tijdens eerdere trips nooit enige problemen ondervonden? Ik vind het zo moeilijk voor te stellen dat het je ineens kan overkomen.

Heb je misschien een vermoeden waarom het deze keer zo anders gelopen is?
Klik om te vergroten...

Ik had al een keer getript met een halve hawaiaanse, en een keertje met een hele mexicaanse. Ik heb geen dikke ervaring maar een hele portie hawaiaanse zou geen probleem moeten zijn.

Het was echt in mijn hoofd dat ik helemaal gek werd, door de gedachtes.
Misschien is ieder portie paddo's toch anders?
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mr.jiho zei:
-spaceman- zei:
als het dan niet waar is, waarom schrijft ie het op!?
Klik om te vergroten...

anti-paddo persoon

Citaat:
Een agent probeerde me in bedwang te houden. Maar dat lukte hem niet. Dus ik ben toen door 4 politieagenten geboeit. En in een ambulance gezet.

Citaat:
Ik had meer moeite met dit stukje, ik weet niet hoe het met de rest van jullie zit, maar als ik zo hard zou trippen als deze vent beweert, dan kan een kleuter me al opvegen hoor!

ik heb eens met iemand getript die echt keihard aan het doorslaan was en die zat ook boordevol energie dus dat is wel mogelijk

ik geloof het verhaal ook niet helemaal....
maar ik ben nog aan het twijfelen :wink:
als het echt gebeurd is.... :(
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens. Ik ben er bijna zeker van dat het gewoon een anti-paddo persoon is. En stel dat ie de waarheid spreekt over dat 4 mensen hem in bedwang moesten houden kan ik me niet voorstellen, is namelijk bijna onmogelijk, maar dan alsnog kloppen de medische feiten voor geen meter. Het is dat mijn vader arts is en dat hij dit gewoon weet. Maar anders had ik het zo van hem aangenomen dat dit waar was!

Pas toen ik aan mijn vader vroeg om de medische feiten ( de valium en de buis in zijn pik ) kwam ik er achter dat het voor geen meter klopt het verhaal :).
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#19
The Used zei:
Mr.jiho zei:
-spaceman- zei:
Pas toen ik aan mijn vader vroeg om de medische feiten ( de valium en de buis in zijn pik ) kwam ik er achter dat het voor geen meter klopt het verhaal :).
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...


hoe kan je vader nou weten dat dat verhaal niet klopt? ok hij is arts, maar hij kent de verdere achtergronden niet, toch?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik denk dat z'n vader wel het basishandboek "Wat zit er in een ambulance" heeft gelezen, niet?

Ben ik de enige die ziet dat alles wat Biter heeft gequote, hij met ons eens is? :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."