Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTe vaak?

Te vaak?

26 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
L
Lid 3285Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoe vaak doen jullie paddo's?
Ik heb het deze jaar al 7 keer gedaan, is dat te veel?
Persoonlijk heb ik geen probleem mee, maar ik wil het niet zo vaak doen als het een probleem kan veroorzaken.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb 12 keer paddo's gedaan, en er zullen gegarandeerd nog vele keren volgen gezien het feit ik het fantastisch vind.
In aantal keren bestaat er natuurlijk geen te veel, wel te vaak achter elkaar, want dan krijg je tollerantie.
Maar als je er genoeg tijd tussen doet lijkt het me niet dat je het te vaak kan doen.
B
BooYaLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik doe het 2keer per jaar maar ik gebruik het vooral voor meditatie/spiritualiteit en daarbij is het belangrijk dat je het niet teveel doet :)
voor gewoon gebruik is het niet erg dat je meer dan 2-4keer gebruikt
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#4
imo kan je het doen zolang je er geen last van vind, maar ik vind 1 x paddos per maand wel voldoende imo...
lsd daarentegen is iets da je praktisch elke week zou kunnen doen

en aja, zelf heb ik in 1 jaar 8 keer paddestoeltjes gegeten
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja ik doe 5vwo nu en ik eet zo'n 5 keer per jaar paddestoeltjes ofso en ook totaal geen problemen mee , eerder wijzer en volwassenrer van geworden dus dat kan geen probleem zijn. Alleen je moet gewoon nooit meer dan 1 keer per maand eten dat is gewoon niet goed.
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#6
tja 2 keer per maand is erg veel, eens in de 3-4 maanden is een mooi tijdsbestek :)
S
SpiderwebLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zelf trip bijna altijd met JulianTan, en vraag me ook af of ons gebruik wel verantwoordelijk is.
Want elke keer al krijgen we de kans, dan gaan we er meteen voor, paddos erin en huppa :grin: :grin:
Paddo's zijn gewoon zo lekker en gaaf :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :hearteyes: :hearteyes: eheh lol
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#8
azgaza zei:
Ik heb 12 keer paddo's gedaan...
Klik om te vergroten...

JulianTan heeft het over dit jaar, jij hebt het niet 12 keer dit jaar gedaan neem ik aan? :wink:

In 3.5 maanden 7 keer paddo's vind ik zeker wel veel. Het is wel heel persoonlijk hoe vaak je het kunt/wilt doen. Ik zou bijv. denken dat ik de grip op de realiteit zo een beetje zou verliezen. Ik leef sowieso al veel in mijn eigen fantasiewereldje / dagdromen :P

Je moet zelf kunnen bepalen wat te veel voor je is en wat niet. Ik vind 2x in de maand dus veel (te veel).
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ben na mn trip zeker een half jaar niet geintresseerd in het gebruiken van paddo's. Dan is het wel weer even goed ofzo :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sweet_Shadow zei:
azgaza zei:
Ik heb 12 keer paddo's gedaan...
Klik om te vergroten...

JulianTan heeft het over dit jaar, jij hebt het niet 12 keer dit jaar gedaan neem ik aan? :wink:

In 3.5 maanden 7 keer paddo's vind ik zeker wel veel. Het is wel heel persoonlijk hoe vaak je het kunt/wilt doen. Ik zou bijv. denken dat ik de grip op de realiteit zo een beetje zou verliezen. Ik leef sowieso al veel in mijn eigen fantasiewereldje / dagdromen :P

Je moet zelf kunnen bepalen wat te veel voor je is en wat niet. Ik vind 2x in de maand dus veel (te veel).
Klik om te vergroten...

Anderhalf jaar ongeveer.
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sweet_Shadow zei:
Ik zou bijv. denken dat ik de grip op de realiteit zo een beetje zou verliezen. Ik leef sowieso al veel in mijn eigen fantasiewereldje / dagdromen :P
Klik om te vergroten...

Ik herken het :grin: Ik staar/loop soms gewoon voor me uit maar in mijn hoofd gebeuren de grootste verhalen. Heb ik altijd al gehad, ook voordat ik aan drugs begon.

OT: Mij lijkt het dat als je meer dan 3 X per jaar aan paddo's doet dat dan heel de magie en het bijzondere van de paddo's verdwijnt.
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#12
baarsjesbewoner zei:
tja 2 keer per maand is erg veel, eens in de 3-4 maanden is een mooi tijdsbestek :)
Klik om te vergroten...

Ik neem het gewoon als ik er zin in heb. Soms misschien 2x in de maand, en dan ineens 3 of 4 maanden niet, het is maar net hoe m'n stemming is :) Vooral in de wintermaanden heb ik er nooit zo'n zin in.

In iedergeval kan het lichamelijk niet veel kwaad, en geestelijk word ik er alleen maar sterker van vind ik.
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik heb nu 4 keer getript in 5 maanden....
ik denk dat als je psychisch gewoon goed in elkaar zit je het vrij veel kan doen. Al lijkt het me dat je het nou ook weer niet moet overdrijven met maanden achter elkaar elke maand een paar keer ofzo.
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik paddotrip elke 4 tot 6 weken ongeveer. Ik ben een enorme optimist en dat is sinds ik hallucinerende middelen gebruik op geen enkele manier afgenomen, dus het gaat prima zo. Het zou bij mij eerder pijn gaan doen in de portemonnee dan in de geest. :wink:
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#15
En zo hoort het :grin:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Goanaut zei:
Ik paddotrip elke 4 tot 6 weken ongeveer. Ik ben een enorme optimist en dat is sinds ik hallucinerende middelen gebruik op geen enkele manier afgenomen, dus het gaat prima zo. Het zou bij mij eerder pijn gaan doen in de portemonnee dan in de geest. :wink:
Klik om te vergroten...

hehe paddo-junkie :P
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Precies :wink:
M
MindtravelLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ergens in de 50 ben ik m'n tel kwijtgeraakt..

Tis geen kwaaie drugs..

Maar je moet wel proberen tussenpozen te houden van 2 a 3 maanden tussen de trips in..
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik laat er nu steeds 2 tot 4 maanden tussen, maar in het begin deed ik alles behalve (tussenposen als 3 dagen, een week en twee weken zijn voorgekomen) vandaar dat het getal ook zo hoog licht. Nu doe ik het dus gemiddeld om de 3 maanden, dat is maar 4 keer per jaar, elk jaargetijde een keer, het bevalt prima maar om de 2 maanden kan denk ik ook wel. Vker is gewoon niet nodig meer (eerst wel voor mij, maar ach..)
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#20
azgaza zei:
Ik laat er nu steeds 2 tot 4 maanden tussen, maar in het begin deed ik alles behalve (tussenposen als 3 dagen, een week en twee weken zijn voorgekomen) vandaar dat het getal ook zo hoog licht. Nu doe ik het dus gemiddeld om de 3 maanden, dat is maar 4 keer per jaar, elk jaargetijde een keer, het bevalt prima maar om de 2 maanden kan denk ik ook wel. Vker is gewoon niet nodig meer (eerst wel voor mij, maar ach..)
Klik om te vergroten...

Zal ik het ligt even aandoen zodat je je toetsen beter kunt lezen? :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."