Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTe vaak?

Te vaak?

26 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb nu 4 keer getript in 5 maanden....
ik denk dat als je psychisch gewoon goed in elkaar zit je het vrij veel kan doen. Al lijkt het me dat je het nou ook weer niet moet overdrijven met maanden achter elkaar elke maand een paar keer ofzo.
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik paddotrip elke 4 tot 6 weken ongeveer. Ik ben een enorme optimist en dat is sinds ik hallucinerende middelen gebruik op geen enkele manier afgenomen, dus het gaat prima zo. Het zou bij mij eerder pijn gaan doen in de portemonnee dan in de geest. :wink:
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#3
En zo hoort het :grin:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Goanaut zei:
Ik paddotrip elke 4 tot 6 weken ongeveer. Ik ben een enorme optimist en dat is sinds ik hallucinerende middelen gebruik op geen enkele manier afgenomen, dus het gaat prima zo. Het zou bij mij eerder pijn gaan doen in de portemonnee dan in de geest. :wink:
Klik om te vergroten...

hehe paddo-junkie :P
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Precies :wink:
M
MindtravelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ergens in de 50 ben ik m'n tel kwijtgeraakt..

Tis geen kwaaie drugs..

Maar je moet wel proberen tussenpozen te houden van 2 a 3 maanden tussen de trips in..
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik laat er nu steeds 2 tot 4 maanden tussen, maar in het begin deed ik alles behalve (tussenposen als 3 dagen, een week en twee weken zijn voorgekomen) vandaar dat het getal ook zo hoog licht. Nu doe ik het dus gemiddeld om de 3 maanden, dat is maar 4 keer per jaar, elk jaargetijde een keer, het bevalt prima maar om de 2 maanden kan denk ik ook wel. Vker is gewoon niet nodig meer (eerst wel voor mij, maar ach..)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."