Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo mede-drugsgebruikers Ik vroeg me af of LSD een geschikte drug is om te nemen onder bijvoorbeeld het uitgaan... heb namelijk van verschillende vrienden gehoord dat het een echte party drug is. Ik bedoel dus dat al ga ik van de week naar een discotheek of het dan leuk is om bijvoorbeeld een zegeltje te nemen ofzo... Heb zelf btw nog nooit lsd geprobeerd... maar ik ben echt iemand die houd van een feestje bouwen + trippen, helaas gaat dat met paddos niet altijd samen. L8ers Spiderweb"
"Beste, Df'ers Ik heb hier erg sterke GHB liggen die ik graag wat wil verdunnen, nu heb ik bij de drogisterij gedemineraliseerd water gekocht (merk: Tendo's) kan ik dit gewoon bij m'n GHB doen? Er staat op het pak Niet geschikt voor inwendig gebruik moet ik dit gewoon negeren? Verder is het vrij van chloor en mineraalzouten. Alvast bedankt voor jullie antwoord! Gr!"
"Okè mensen trekken meteen weer hun conclusies, dit is absoluut niet het geval, ik en m'n vriendin krijgen namelijk pijn in ons hoofd van te sterke GHB en we willen dat het rustig opkomt en dat we het lekker in ons hele lichaam voelen inplaats van een druk op ons hoofd. Bovendien hebben we minder nemen geprobeerd en ook het mengen met normaal water maar helaas wilt dat niet helpen."
"Nee dat is zeker niet het geval, ik weet waar ik het haal, en waarom zou je dan eigenlijk moeten verdunnen met gedemineraliseerd water en niet gewoon water? wat maakt het verschil dan uit als je het mengt?"
"Ik heb het net maar gewoon gemengt, en ik moet zeggen het effect is veel relaxter, ik denk dat het temaken heeft met het feit dat demi water + ghb meer een mengsel word (want normaal water blijft er als een laagje op liggen). Trouwens als ik echt geld zou willen verdienen dan meng ik het toch gewoon met normaal water waarom zou ik dan gaan zitten kutten met demi water??"
"Nouwja bedankt voor de mensen die wel iets nuttigs hebben bijgedragen, ik ga lekker van m'n g'tje genieten En jongens niet zo slecht denken; zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten"
"Of bijvoorbeeld lekker naar een concertje van Placebo"
"Ik herken mezelf in de topicstarter, heb ook al meerdere keren paddos gedaan, ik dacht dat ik mezelf psychonaut mocht noemen (na 16 keer trippen)....niets was minder waar... Een heel portie hawaiiaanse heeft me toch een stelletje visuals bezorgt JEZUS, ik zou eerst die maar eens proberen voordat je aan de LSD gaat Just a small piece of advice LATER"
"Oke, bedankt voor jullie reacties.. Toch hoop ik dat nog meer mensen replyen zodat ik een nog beter beeld kan krijgen of het aan te raden is. Tot nu klinkt het wel erg aantrekkelijk, misschien dat ik maar eens een keer op een bubblin party op een half zegeltje moet gaan sabbelen"
"Ik dacht dat ik elke keer kneiterhard ging lol........tot de laatste keer nu snap ik ook dat de meeste mensen een pauze van enkele maanden tussen hun trip s houden.......eigk wel goed dat het is gebeurd want heb meteen geen behoefte meer voor een flinke tijd.....begrijp me niet verkeerd ik ging niet bad ofzo maar het was gewoon zooooooooooo extreem lol"