Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"doodschieten dat volk... littekening geven i.p.v. handtekening"
"1x gepakt met 20gram speed.. paar uurtjes schoffelen en k was ervanaf"
"Mijn lijst, hierin worden alle stoffen vernoemd waar ik ooit onder invloed van ben geweest of waar ik tegenwoordig nog onder invloed van ben MDMA (in pilvorm maar ook in 100% capsulevorm, sinds dat ik capsule deed noemde vrienden mij stuiterbal) MDE MDA DMT Speed Cocaine Cannabis Ketamine (zowel spuit als snuif) GHB Verschillende Herbals Viagra Kratom Angel Dust/PCP Omdat ik een echte psychonaut ben heb ik veel geëxperimenteerd met hallucinogeen, hieronder volgt een lijst van de hallucinogeen die ik ooit gebruikt heb of nog steeds gebruik: 2cb LSA LSD Ayahuasca Mescaline Ketamine (spuit) van snuif kreeg ik geen hallucinaties of uittreding ofzo. DMT MDA (lichte hallucinaties en storing in zicht) DXM < heel goedkoop in verhouding met wat voor avond je kan beleven Psilocybe semilanceata Psilocybe cubensis Copelandia cyanescens"
"een soort van gerealiseerd fabeltje"
"spacekonijn zei: maar tijdens de LSD een flinke punt keta nemen was wel erg trippy Klik om te vergroten... Hoe was die combo?"
"Beste stervelingen, ik ben van plan deze zomer met een paar vrienden naar de efteling te gaan voor een mooie avontuur met paddo's/truffels, ik denk zelf dat het truffels worden omdat truffels niet zo heel diep gaan in je hoofd in vergelijking met de echte paddo's. nou ben ik een beetje erg aan het twijfelen of dit wel zo verstandig is, het lijkt me prachtig en uniek om onder invloed door het sprookjesbos heen te lopen, en in de droomvlucht te zitten en de villa volta etc. maar tegelijkertijd lijkt het me ook beangstigend omdat het meestal heel druk is, en veel mensen = verwarring in de paddo/truffelwereld. ook lijkt het me prachtig om in de achtbanen te gaan (vooral de python) maar ik vraag me af of dit niet zal leiden tot een zeer beangstigende rit.. ik denk toch dat ik het maar ga proberen, ik ben ervaren tripper en als het zou uitlopen op een slechte dag is dat alleen maar een les/ervaring erbij.. wat is jullie mening over trippen in een pretpark? Dolle pret of flink bad?"
"yeh denk ook dat je een totale disorder krijgt in je kop als je al die mensen hoort schreeuwen alsof ze elk moment kunnen sterven.. :P of je zou maar in een achtbaan gaan en net onderweg op een grote stijle helling stil komen te staan vanwege een kleine storing.."
"Ik heb er een aparte beschrijving van. Ik heb redelijk wat ervaring met paddotrips en heb bijna altijd zo een soort gevoel. Je voelt dat er iets niet klopt, je zit "in de knoop" met je gedachten of met de realiteit, dit is heel normaal bij een paddotrip, dat hoort bij het effect, uiteindelijk als de paddo's dan beginnen uit te werken, krijg je nog een beetje een speedy wakkere effect, en dan komt meestal de "ontknoping", dit is een mooie moment en tevens een afsluiting van de zwaarste gedeelte van de trip."
"stoppen met speed"
"Ik gebruik nu al ruim 5 jaar lang GHB, meestal alleen in het weekend. Het rare vind ik dat ik me nooit kut voel maandag en ook echt totaal geen zin heb in G doordeweeks. Anderzijds heb ik vrienden die extreem verslaafd zijn geworden of na GHB gebruik ziek worden voor een paar dagen (tenzij ze bijpakken). Hieruit blijkt dus weer dat vatbaarheid voor GHB verslaving per persoon verschilt. Ik ken zelfs mensen die G enkel pakken als sex-stimulant, en het als recreatieve drugs niks aan vinden. Er schijnt ook een verschil te zijn tussen GHB gemaakt van farmaceutische of industriele gbl. Afkickverschijnselen van Chinese GBL zijn veel harder en schadelijker dan afkicken/detox van farmaceutische gbl. Wat denkt u?"