#1
sinds wanneer moet je 18 zijn voor paddo's? ik dacht 16,,,
)
) maarja.. Sluis ligt denk ik iets te dicht bij België en dat er daar veel Belgen rondlopen die ng van het 'anti-drugs'principe zijn.wie is Elio DI Rupo?Jeller zei:Elio Di Rupo denkt er toch anders over.. hopelijk kan hij wat mensen overtuigen
Freaky high zei:wie is Elio DI Rupo?Jeller zei:Elio Di Rupo denkt er toch anders over.. hopelijk kan hij wat mensen overtuigen

Die grens was volgens mij 18. Maar niet alle smartshops hebben dat trouwens...Alleen diegene die zijn aangesloten bij een vereniging.spacekonijn zei:klopt wettelijk is het 12 jaar , maar de smarthops hebben onderling afgesproken de leeftijd op 16 of 18 ( ik dacht 16 maar blijkbaar 18 ) te leggen
Jeller zei:wss omdat ze ook belgen zijn dan?
in belgië zijn paddo's namelijk ook illegaal hé
caatje zei:Jeller zei:wss omdat ze ook belgen zijn dan?
in belgië zijn paddo's namelijk ook illegaal hé
ze zijn dan misschien illi in Belgie maar dat moet voor de verkoop hier nix uitmaken. Iedereen mag hier de legale drugs kopen, welk paspoort je ook laat zien. Amsterdam zou binnen een week bankroet zijn als ze alleen aan Nederlanders mochten verkopen![]()
Je terneuzen is the place2b voor belgen hoor.. Checkpoint en Miamitoepiekloot zei:caatje zei:Jeller zei:wss omdat ze ook belgen zijn dan?
in belgië zijn paddo's namelijk ook illegaal hé
ze zijn dan misschien illi in Belgie maar dat moet voor de verkoop hier nix uitmaken. Iedereen mag hier de legale drugs kopen, welk paspoort je ook laat zien. Amsterdam zou binnen een week bankroet zijn als ze alleen aan Nederlanders mochten verkopen![]()
bwa ik denk amsterdam nie zo, want das in het binnenland dus daar zijn er zobiezo meer nederlanders
maar zoals terneuzen, heb ik gelezen dat amper een kleine 10% nederlander is en al de rest belg of fransman en andere...daarom dat ze de coffeeshops in terneuzen wouden sluiten...

maastricht is nog erger!!!Jeller zei:Je terneuzen is the place2b voor belgen hoor.. Checkpoint en Miamitoepiekloot zei:caatje zei:Jeller zei:wss omdat ze ook belgen zijn dan?
in belgië zijn paddo's namelijk ook illegaal hé
ze zijn dan misschien illi in Belgie maar dat moet voor de verkoop hier nix uitmaken. Iedereen mag hier de legale drugs kopen, welk paspoort je ook laat zien. Amsterdam zou binnen een week bankroet zijn als ze alleen aan Nederlanders mochten verkopen![]()
bwa ik denk amsterdam nie zo, want das in het binnenland dus daar zijn er zobiezo meer nederlanders
maar zoals terneuzen, heb ik gelezen dat amper een kleine 10% nederlander is en al de rest belg of fransman en andere...daarom dat ze de coffeeshops in terneuzen wouden sluiten...
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."