Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums18+ ??? dagje paddo verpest!

18+ ??? dagje paddo verpest!

36 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
sinds wanneer moet je 18 zijn voor paddo's? ik dacht 16,,,
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#2
yoo iedreen.
ik wil hier juist mijn fustraties kwijt hier :angry: :cry:

ik ben vandaag met me blowhomie naar sluis geweest (heksenketel) om een lekkere portie paddo's te kopen.

in de winkel aangekomen, wij helemaal in de mood.
gericht tot de verkoper: ''1 portie mexicaanse, alstublieft''.

de verkoper wenst ons pasport te zien, (hoewel we er 18 uitzien hoor :sunglasses: )
oke wij geen pasport,
verkoper: ''jah.. dan niet''

ik en men maatje, extra uit belgie gekomen om een onschuldig dagje trippen waar te maken, helemaal ontgoochelt.

slimme ik, wilde de situatie redden. mijn plan was om mensen die zich buiten de winkel bevinden te vragen of zei dit wouden doen voor mij en dat ik hen nog geld wil geven voor hun moeite.

WAT GEBEURT ER. ik vraag een aantal mensen (jongeren die er 20 uitzien dus), en hun reacties zijn:

me bang aankijken, met me lachen (maakte mij het meest boos), me negeren, een uitvlucht zoeken, of gwn zeggn: neen ik doe dat niet.

dus beste mensen, geen tripreport! MAAR EEN BOOS EN VERDRIETIG IEMAND (meer boos dan verdrietig).
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik kan ervan meespreken :d (ja natuurlijk, ik ben haar blowhomie :wave: )
we komen daar toe in die smartshop en zien al die lekker dingen, ik kijk naar de prijs voor een portie mexicaanse, zegt die vent wel niet zeker dat ik gene mag kopen! :angry: jah, onze dag verpest en we waren dan nog eens vernedert ook. best wel grappig hoe Déé ( me blowhomie ) de mensen probeerde aan te zetten tot verkopen aan minderjarigen (wij dus... :rolleyes: ) maarja.. Sluis ligt denk ik iets te dicht bij België en dat er daar veel Belgen rondlopen die ng van het 'anti-drugs'principe zijn.
maar ja, volgende keer gaan we wel iemand anders vinden om het voor ons te kopen (hopelijk :( )
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#4
wreed voor je.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tja, onze buren worden niet zo gelukkig van ons drugsbeleid. Dus lijkt me dat shops het drugstoerisme ook een beetje proberen tegen te gaan..
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Elio Di Rupo denkt er toch anders over.. hopelijk kan hij wat mensen overtuigen
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jeller zei:
Elio Di Rupo denkt er toch anders over.. hopelijk kan hij wat mensen overtuigen
Klik om te vergroten...
wie is Elio DI Rupo?
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#8
ja,maar als je vanuit belgie hierheen komt neem je toch zowiezo je paspoort mee?toch??
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Freaky high zei:
Jeller zei:
Elio Di Rupo denkt er toch anders over.. hopelijk kan hij wat mensen overtuigen
Klik om te vergroten...
wie is Elio DI Rupo?
Klik om te vergroten...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Elio_Di_Rupo
foto:
http://www.senate.be/europe/04-12-06-01 ... 0kopie.jpg
:wave:
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Om eerlijk te zijn vind ik het ook niet heel erg slim als je een hele reis moet maken voor paddo's en dat je dan je ID vergeet. Het zou het eerste zijn waar ik aan zou denken.
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hm ik meen zelfs gelezen te hebben dat er wettelijk helemaal geen leeftijdsgrens is voor paddo's :confused:
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#12
LoL, hier word er bij paddo`s niet naar de leeftijd gevraagd.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
wss omdat ze ook belgen zijn dan?

in belgië zijn paddo's namelijk ook illegaal hé
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#14
spacekonijn zei:
klopt wettelijk is het 12 jaar , maar de smarthops hebben onderling afgesproken de leeftijd op 16 of 18 ( ik dacht 16 maar blijkbaar 18 ) te leggen
Klik om te vergroten...
Die grens was volgens mij 18. Maar niet alle smartshops hebben dat trouwens...Alleen diegene die zijn aangesloten bij een vereniging.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jeller zei:
wss omdat ze ook belgen zijn dan?
in belgië zijn paddo's namelijk ook illegaal hé
Klik om te vergroten...

ze zijn dan misschien illi in Belgie maar dat moet voor de verkoop hier nix uitmaken. Iedereen mag hier de legale drugs kopen, welk paspoort je ook laat zien. Amsterdam zou binnen een week bankroet zijn als ze alleen aan Nederlanders mochten verkopen :grin:
t
toepieklootLid
01-01-2024, 00:00
#16
caatje zei:
Jeller zei:
wss omdat ze ook belgen zijn dan?
in belgië zijn paddo's namelijk ook illegaal hé
Klik om te vergroten...

ze zijn dan misschien illi in Belgie maar dat moet voor de verkoop hier nix uitmaken. Iedereen mag hier de legale drugs kopen, welk paspoort je ook laat zien. Amsterdam zou binnen een week bankroet zijn als ze alleen aan Nederlanders mochten verkopen :grin:
Klik om te vergroten...

bwa ik denk amsterdam nie zo, want das in het binnenland dus daar zijn er zobiezo meer nederlanders
maar zoals terneuzen, heb ik gelezen dat amper een kleine 10% nederlander is en al de rest belg of fransman en andere... :) daarom dat ze de coffeeshops in terneuzen wouden sluiten...
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
dat kan wel zo zijn, maar iedereen met geldig paspoort uit welk land dan ook mag er kopen. Ik denk dat dat in Terneuzen dan vooral ligt aan de overlast die ze er van denken/weten te hebben.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#18
toepiekloot zei:
caatje zei:
Jeller zei:
wss omdat ze ook belgen zijn dan?
in belgië zijn paddo's namelijk ook illegaal hé
Klik om te vergroten...

ze zijn dan misschien illi in Belgie maar dat moet voor de verkoop hier nix uitmaken. Iedereen mag hier de legale drugs kopen, welk paspoort je ook laat zien. Amsterdam zou binnen een week bankroet zijn als ze alleen aan Nederlanders mochten verkopen :grin:
Klik om te vergroten...

bwa ik denk amsterdam nie zo, want das in het binnenland dus daar zijn er zobiezo meer nederlanders
maar zoals terneuzen, heb ik gelezen dat amper een kleine 10% nederlander is en al de rest belg of fransman en andere... :) daarom dat ze de coffeeshops in terneuzen wouden sluiten...
Klik om te vergroten...
Je terneuzen is the place2b voor belgen hoor.. Checkpoint en Miami :stoned:
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Is mooi klote voor jullie...
Wat een bullshit zeg...je kan ze toch ook kaalkopjes plukken in de natuur als je ze kan vinden...of moet je daar ook 18 voor zijn? Plukverbod.. :confused:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jeller zei:
toepiekloot zei:
caatje zei:
Jeller zei:
wss omdat ze ook belgen zijn dan?
in belgië zijn paddo's namelijk ook illegaal hé
Klik om te vergroten...

ze zijn dan misschien illi in Belgie maar dat moet voor de verkoop hier nix uitmaken. Iedereen mag hier de legale drugs kopen, welk paspoort je ook laat zien. Amsterdam zou binnen een week bankroet zijn als ze alleen aan Nederlanders mochten verkopen :grin:
Klik om te vergroten...

bwa ik denk amsterdam nie zo, want das in het binnenland dus daar zijn er zobiezo meer nederlanders
maar zoals terneuzen, heb ik gelezen dat amper een kleine 10% nederlander is en al de rest belg of fransman en andere... :) daarom dat ze de coffeeshops in terneuzen wouden sluiten...
Klik om te vergroten...
Je terneuzen is the place2b voor belgen hoor.. Checkpoint en Miami :stoned:
Klik om te vergroten...
maastricht is nog erger!!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."