#1
Ik vind het best goed dat ze jullie passpoort vroegen.
Ik vind het zelf ook ongeschikt tripmiddelen te geven aan mensen die er nog geen 18 zijn ( of er geen 18 uitzien ).
Tis met de minderjarigen dat er altijd miserie is. Het meisje die van de brug sprong was ook minderjarig...
Paddo's vanaf 18 of onderbegeleiding van een volwassene !
Je moest je passpoort maar bijhebben, mocht je toch ouder wezen.
I.M.O
Ik vind het zelf ook ongeschikt tripmiddelen te geven aan mensen die er nog geen 18 zijn ( of er geen 18 uitzien ).
Tis met de minderjarigen dat er altijd miserie is. Het meisje die van de brug sprong was ook minderjarig...
Paddo's vanaf 18 of onderbegeleiding van een volwassene !
Je moest je passpoort maar bijhebben, mocht je toch ouder wezen.
I.M.O


