Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums18+ ??? dagje paddo verpest!

18+ ??? dagje paddo verpest!

36 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
klopt wettelijk is het 12 jaar , maar de smarthops hebben onderling afgesproken de leeftijd op 16 of 18 ( ik dacht 16 maar blijkbaar 18 ) te leggen
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jeller zei:
toepiekloot zei:
caatje zei:
Jeller zei:
wss omdat ze ook belgen zijn dan?
in belgië zijn paddo's namelijk ook illegaal hé
Klik om te vergroten...

ze zijn dan misschien illi in Belgie maar dat moet voor de verkoop hier nix uitmaken. Iedereen mag hier de legale drugs kopen, welk paspoort je ook laat zien. Amsterdam zou binnen een week bankroet zijn als ze alleen aan Nederlanders mochten verkopen :grin:
Klik om te vergroten...

bwa ik denk amsterdam nie zo, want das in het binnenland dus daar zijn er zobiezo meer nederlanders
maar zoals terneuzen, heb ik gelezen dat amper een kleine 10% nederlander is en al de rest belg of fransman en andere... :) daarom dat ze de coffeeshops in terneuzen wouden sluiten...
Klik om te vergroten...
Je terneuzen is the place2b voor belgen hoor.. Checkpoint en Miami :stoned:
Klik om te vergroten...
maastricht is nog erger!!!
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Psychonaut1976 zei:
Is mooi klote voor jullie...
Wat een bullshit zeg...je kan ze toch ook kaalkopjes plukken in de natuur als je ze kan vinden...of moet je daar ook 18 voor zijn? Plukverbod.. :confused:
Klik om te vergroten...

daar moet je wel mee uitkijken hoor

dat je geen giftige plukt
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind het best goed dat ze jullie passpoort vroegen.
Ik vind het zelf ook ongeschikt tripmiddelen te geven aan mensen die er nog geen 18 zijn ( of er geen 18 uitzien ).

Tis met de minderjarigen dat er altijd miserie is. Het meisje die van de brug sprong was ook minderjarig...
Paddo's vanaf 18 of onderbegeleiding van een volwassene !

Je moest je passpoort maar bijhebben, mocht je toch ouder wezen.
I.M.O
h
hightoneLid
01-01-2024, 00:00
#5
kheb zelfs al 2 x voor gesloten deure gestaan das pas minder zeker als je 18 bent
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bestel via internet.
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Volgende keer niet weer je id vergeten, makkelijk zat
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik meen er niks van maar toch voel ik me als nederlander geroepen om te zeggen..... Belg!!! :beer:
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#9
is wel een erg oud topic trouwens :rolleyes:
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#10
lekker handig dat als je helemaal uit belgie moet kome om geen passpoort mee te neme
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#11
ng geen last van gehad,heb nog nooit men kaart moeten laten zien in de smart shop, maar kan me wel voorstellen dat het kut is als je hem vergeet ! dus niet meer vergeten he :wink:


:smoke:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Zonder paspoort de grens over wat een lutser .....


Nu heb je in ieder geval iets geleerd.


:wink:
F
FractalLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heh, ik dacht net dat ze geen identiteitskaart wilden tonen omdat ze nog geen 18 waren (maar er wel zo uitzagen)...

Soit, threadnecrofilie is een beetje vies.

@ lysergine hierboven: "a shot of" is niet met twee 'f'-en hoor. Als je Engels wil schrijven, doe het dan goed :wink:
L
LycergicLid
01-01-2024, 00:00
#14
Waren jullie met de auto of met de trein ? Als ge met den auto waart konde wel 'bewijzen' dat ge 18 bent..
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Fractal zei:
Heh, ik dacht net dat ze geen identiteitskaart wilden tonen omdat ze nog geen 18 waren (maar er wel zo uitzagen)...

Soit, threadnecrofilie is een beetje vies.

@ lysergine hierboven: "a shot of" is niet met twee 'f'-en hoor. Als je Engels wil schrijven, doe het dan goed :wink:
Klik om te vergroten...


Engels is moeilijk ..... maarre bedankt voor je oplettendheid.

Stonie
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#16
..en iedereen blijft ook gewoon lekker doorposten in deze jaaroude thread :wink:
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nou goh wat erg. Dit zijn nu eenmaal de regels, geen ID geen paddo's, weed, drank ect. Heb je enig idee wat voor boete die shop houders kunnen krijgen, of erger hun shop kan er door worden gesloten als we worden betrapt. Ik heb totaal geen medelijde met je, eigen schuld, je moet toch altijd wel een legitimatie bewijs bij je hebben dus wat zeur je toch man! Gefrustreerde puber :P Get a life! :P
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lycergic zei:
Waren jullie met de auto of met de trein ? Als ge met den auto waart konde wel 'bewijzen' dat ge 18 bent..
Klik om te vergroten...

Dat maakt niet uit, ze moeten een legitimatie bewijs laten zien ook al ben je met de auto.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#19
sinds wanneer moet je 18 zijn voor paddo's? ik dacht 16,,,
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#20
yoo iedreen.
ik wil hier juist mijn fustraties kwijt hier :angry: :cry:

ik ben vandaag met me blowhomie naar sluis geweest (heksenketel) om een lekkere portie paddo's te kopen.

in de winkel aangekomen, wij helemaal in de mood.
gericht tot de verkoper: ''1 portie mexicaanse, alstublieft''.

de verkoper wenst ons pasport te zien, (hoewel we er 18 uitzien hoor :sunglasses: )
oke wij geen pasport,
verkoper: ''jah.. dan niet''

ik en men maatje, extra uit belgie gekomen om een onschuldig dagje trippen waar te maken, helemaal ontgoochelt.

slimme ik, wilde de situatie redden. mijn plan was om mensen die zich buiten de winkel bevinden te vragen of zei dit wouden doen voor mij en dat ik hen nog geld wil geven voor hun moeite.

WAT GEBEURT ER. ik vraag een aantal mensen (jongeren die er 20 uitzien dus), en hun reacties zijn:

me bang aankijken, met me lachen (maakte mij het meest boos), me negeren, een uitvlucht zoeken, of gwn zeggn: neen ik doe dat niet.

dus beste mensen, geen tripreport! MAAR EEN BOOS EN VERDRIETIG IEMAND (meer boos dan verdrietig).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."