#1
klopt wettelijk is het 12 jaar , maar de smarthops hebben onderling afgesproken de leeftijd op 16 of 18 ( ik dacht 16 maar blijkbaar 18 ) te leggen
maastricht is nog erger!!!Jeller zei:Je terneuzen is the place2b voor belgen hoor.. Checkpoint en Miamitoepiekloot zei:caatje zei:Jeller zei:wss omdat ze ook belgen zijn dan?
in belgië zijn paddo's namelijk ook illegaal hé
ze zijn dan misschien illi in Belgie maar dat moet voor de verkoop hier nix uitmaken. Iedereen mag hier de legale drugs kopen, welk paspoort je ook laat zien. Amsterdam zou binnen een week bankroet zijn als ze alleen aan Nederlanders mochten verkopen![]()
bwa ik denk amsterdam nie zo, want das in het binnenland dus daar zijn er zobiezo meer nederlanders
maar zoals terneuzen, heb ik gelezen dat amper een kleine 10% nederlander is en al de rest belg of fransman en andere...daarom dat ze de coffeeshops in terneuzen wouden sluiten...
![]()
Psychonaut1976 zei:Is mooi klote voor jullie...
Wat een bullshit zeg...je kan ze toch ook kaalkopjes plukken in de natuur als je ze kan vinden...of moet je daar ook 18 voor zijn? Plukverbod..![]()



Fractal zei:Heh, ik dacht net dat ze geen identiteitskaart wilden tonen omdat ze nog geen 18 waren (maar er wel zo uitzagen)...
Soit, threadnecrofilie is een beetje vies.
@ lysergine hierboven: "a shot of" is niet met twee 'f'-en hoor. Als je Engels wil schrijven, doe het dan goed![]()
Lycergic zei:Waren jullie met de auto of met de trein ? Als ge met den auto waart konde wel 'bewijzen' dat ge 18 bent..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."