Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstruffels en gamen

truffels en gamen

29 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lsd + gamen :hearteyes:

Met paddo's/truffels gamen heb ik niet veel gedaan omdat ik mijn aandacht er niet zo goed bij kan houden.
b
bjo19Lid
01-01-2024, 00:00
#2
peggles hebben we al gespeeld, maar dat was niet zo leuk.. saai :tongueout:

Hebben ook al games zoals cod en halo gespeeld, maar daarin liepen we gewoon wat rond en staarden we naar graphics enzo (en natuurlijk ook het in rondjes draaien en schieten :tongueout:)
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
kheb een keer geprobeerd nintendo te spelen, maar ik heb hem alleen uit me tas gehaald, toen was ik het alweer beu.
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#4
fifa,
heerlijk als je dan een doelpunt maakt, je geniet meer van het spel.
maar soms lukt gamen goed en soms ook nie.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik game vaak op m'n sega als ik nog aan het natrippen ben na een feestje. Als ik gewoon thuis wat gepakt heb speel ik vaak met FL of ben ik bezig met Audiosurf. Audiosurf is echt geniaal. :3
L
LaunchedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mario ofzo lijkt me wel leuk met truffels maar het moet iig niet te diepgaand zijn...
Vorige keer bij truffels kon ik mn aandacht een kwartier na het eten al niet meer bij de film houden.

Peace
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heerlijk! TONY HAWK! Echt superspannend als je poppetje metershoog in de lucht vliegt en al draaiend naar beneden dendert om weer verder te rijden naar de volgende lancering :grin: En dat vaak gepaard met een hoop geschreeuw van de mensen met de controller in de klamme handen :rock:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat is inderdaad een gaaf idee gast!
Ik mag binnenkort weer dus dan gaan we dat is even proberen!
heb er zin an
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb met truffels op geeneens zin gehad om uberhaupt bij een tv of computer in de buurt te zijn. Dat is allemaal nep. De echte wereld is veel leuker :hearteyes:
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#10
funky_skunk_junky zei:
Ik heb met truffels op geeneens zin gehad om uberhaupt bij een tv of computer in de buurt te zijn. Dat is allemaal nep. De echte wereld is veel leuker :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Amen,

naar de kale herfst-takken kijken van de bomen, dat is mooi,
T
TiggLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mario is briljant. Ik heb dan vaak het idee dat ik er veel beter in ben dan normaal. Nog leuker is dat Mario ook paddo's eet.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#12
mariokart double dash op de gamecube dan wel, in het level babypark :confused:
C
CuppieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Motorcross Madness. Gewoon een landschap en maar beetje stunten....mooiste is als je op je bek gaat...

Wij deden elke keer het zelfde stuk, met een enorme schans, en dan zo lang mogelijk een truc doen, en net voor dat je de grond raakte weer op je bike klimmen....Paar seconden ademloos kijken om vervolgens helemaal dubbel te liggen als je weer eens vol onderuit gaat. :mrgreen:



M
Mind_blowingLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat bij mij masterlijk werkte was (na een portie Golden Teachers thee gecombineerd met dragon's dynamite, + resten van de GT schransen) Overlord 2 spelen.
Waar ik nuchter meestal moeite had met de hoeveelheid enemies/minions, vloog ik er in die trip ZO snel doorheen dat de term 'overrun' het nog tekort deed.
'k Schrok naderhand wel, toen ik in de spiegel keek zag ik die Overlord in mezelf, maar dan nog slechter... en het voelde goed :mrgreen:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb anderhalf jaar geleden op mijn eerste paddo trip met een kameraad 2 uur lang CTR: crash team racing van crash bandicoot gespeeld echt ongelofelijk vermaakt :grin: daar zal de lachgas ook wel veel mee te maken hebben, ik concentreerde me meer op de vervormingen van de tv en de muren die vibreerden dan op het spel zelf :rolleyes:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Daarnet met acid op wat zitten wow'en, haha was wel grappig moet ik zeggen! :hearteyes:
Wat is wow toch zalig en wat is acid toch nog zaliger! :hearteyes:
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ergens op het forum kwam ik het spel 'plasma pong' tegen. Het staat nu op mijn computer en het is echt schitterend. Echt zoveel in elkaar vloeiende kleuren! :hearteyes: Echt het proberen waard imho.

Die motor madness ziet er echt lache uit trouwens. Doet me denken aan GTA en dan uit een helikopter springen en kijken hoe je tegen gebouwen en lantaarpalen stuiterd, en met wat geluk op een nietsvermoedende voetganger te landen :tearsofjoy:
B
Black RoninLid
01-01-2024, 00:00
#18
Eerste keer dat ik paddo's deed (3/4 portie Colombiaanse, wel op een volle maag), speelde ik een demo van Dead Rising voor de eerste keer. Het lukte me niet echt goed. Het was wel leuk, maar niet echt leuker dan anders.

Later toen ik meer tripervaring had speelde ik trippend op 10g Psilocibe Mexicana Super Smash Bros. Melee, wat ik vroeger redelijk goed in was. Trippend was ik juist extra goed. Ik had ziek veel overzicht en planningsvermogen. Het was daarom veel leuker dan normaal.

Ik zie gamen in een trip als een optioneel extraatje. Soms heb ik er zin in, soms zijn andere dingen veel interessanter. Daarom zorg ik er meestal van te voren ervoor dat ik veel dingen kan doen in me trip.
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#19
TeKNoZem zei:
Ik game vaak op m'n sega als ik nog aan het natrippen ben na een feestje. Als ik gewoon thuis wat gepakt heb speel ik vaak met FL of ben ik bezig met Audiosurf. Audiosurf is echt geniaal. :3
Klik om te vergroten...
Kijk, dan heb je verstand van games + drugs :smoke: :P Audiosurf FTW! :rock:

Ook nuchter kan ik verdwijnen in de muziek met Audiosurf :mrgreen: Lichten uit, koptelefoon op en jijzelf wórd de muziek :hearteyes: Héérlijk!

Ik heb onder mijn trips meerdere keren geprobeerd te gamen maar eigenlijk kwamen we er niet eens uit hoe die SNES nou aanging of hoe de PS2 aangesloten moest worden op de scart ingang van de TV :rolleyes: Ben je met de kabels aant kloten en voor je het weet zit je plotseling op de badkamervloer met die kabel als een slang om je lichaam heen gewikkeld via de spiegel naar 't plafond te staren....:wave: Ik geloof niet dat ik al trippend echt gegamed heb :P Kan me aandacht er niet bij houden en zodra de intiele impuls vedrongen is door nieuwe gedachten ben ik allang ergens anders :P
M
MoNsTeRLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wat ik echt rilax tijdens, paddo´s en truffels, is een rilaxte rpg of mmo.
vooral omdat je daar niet meteen dood gaat als je even niet oplet, en ja kan ook gewoon rond lope en geniete van de vage dingen die je tege komt in de computer wereld :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."