#1
Ergens op het forum kwam ik het spel 'plasma pong' tegen. Het staat nu op mijn computer en het is echt schitterend. Echt zoveel in elkaar vloeiende kleuren!
Echt het proberen waard imho.
Die motor madness ziet er echt lache uit trouwens. Doet me denken aan GTA en dan uit een helikopter springen en kijken hoe je tegen gebouwen en lantaarpalen stuiterd, en met wat geluk op een nietsvermoedende voetganger te landen![:tearsofjoy:]()
Die motor madness ziet er echt lache uit trouwens. Doet me denken aan GTA en dan uit een helikopter springen en kijken hoe je tegen gebouwen en lantaarpalen stuiterd, en met wat geluk op een nietsvermoedende voetganger te landen
:P Audiosurf FTW!
Lichten uit, koptelefoon op en jijzelf wórd de muziek
Ben je met de kabels aant kloten en voor je het weet zit je plotseling op de badkamervloer met die kabel als een slang om je lichaam heen gewikkeld via de spiegel naar 't plafond te staren....
Ik geloof niet dat ik al trippend echt gegamed heb :P Kan me aandacht er niet bij houden en zodra de intiele impuls vedrongen is door nieuwe gedachten ben ik allang ergens anders :P