#1
Hahahaha inderdaad!!!! Mario is echt cool. Mariokart lijkt me echt geweldig om trippend te spelen! Een hoop geschreeuw en gelach gegarandeerd denk ik ![:grin:]()
Delcasa88 zei:Ik heb onder mijn trips meerdere keren geprobeerd te gamen maar eigenlijk kwamen we er niet eens uit hoe die SNES nou aanging of hoe de PS2 aangesloten moest worden op de scart ingang van de TVBen je met de kabels aant kloten en voor je het weet zit je plotseling op de badkamervloer met die kabel als een slang om je lichaam heen gewikkeld via de spiegel naar 't plafond te staren....
![]()
AmenBlack Ronin zei:Eerste keer dat ik paddo's deed (3/4 portie Colombiaanse, wel op een volle maag), speelde ik een demo van Dead Rising voor de eerste keer. Het lukte me niet echt goed. Het was wel leuk, maar niet echt leuker dan anders.
Later toen ik meer tripervaring had speelde ik trippend op 10g Psilocibe Mexicana Super Smash Bros. Melee, wat ik vroeger redelijk goed in was. Trippend was ik juist extra goed. Ik had ziek veel overzicht en planningsvermogen. Het was daarom veel leuker dan normaal.
Ik zie gamen in een trip als een optioneel extraatje. Soms heb ik er zin in, soms zijn andere dingen veel interessanter. Daarom zorg ik er meestal van te voren ervoor dat ik veel dingen kan doen in me trip.
KoxBox zei:Daarnet met acid op wat zitten wow'en, haha was wel grappig moet ik zeggen!![]()
Wat is wow toch zalig en wat is acid toch nog zaliger!![]()
soldiermoney zei:Hahahaha inderdaad!!!! Mario is echt cool. Mariokart lijkt me echt geweldig om trippend te spelen! Een hoop geschreeuw en gelach gegarandeerd denk ik![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."