Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstruffels en gamen

truffels en gamen

29 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hahahaha inderdaad!!!! Mario is echt cool. Mariokart lijkt me echt geweldig om trippend te spelen! Een hoop geschreeuw en gelach gegarandeerd denk ik :grin:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lsd + gamen :hearteyes:

Met paddo's/truffels gamen heb ik niet veel gedaan omdat ik mijn aandacht er niet zo goed bij kan houden.
M
MoNsTeRLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat ik echt rilax tijdens, paddo´s en truffels, is een rilaxte rpg of mmo.
vooral omdat je daar niet meteen dood gaat als je even niet oplet, en ja kan ook gewoon rond lope en geniete van de vage dingen die je tege komt in de computer wereld :P
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wowen, en dan gewoon een beetje rond lopen in een low level area.
Je maakt elke mob af, vind dit geweldig maar hebt niet door dat ze 25 levels lager zijn. :hearteyes:
Z
ZoekendezoekerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bij mij doet Geometry Wars het altijd goed tijdens een trip, ik bak er dan weliswaar niet zo veel van maar mijn tripgenoot knalt de sterren van de hemel. En dan ziet het er echt super dik uit :grin:
Vooral als het geluid van het spel uit staat en er een mooi setje op de achtergrond knalt.
[youtube]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/AP6TK2xFWZs&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/AP6TK2xFWZs&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/youtube]
M
Mind_blowingLid
01-01-2024, 00:00
#6
Delcasa88 zei:
Ik heb onder mijn trips meerdere keren geprobeerd te gamen maar eigenlijk kwamen we er niet eens uit hoe die SNES nou aanging of hoe de PS2 aangesloten moest worden op de scart ingang van de TV :rolleyes: Ben je met de kabels aant kloten en voor je het weet zit je plotseling op de badkamervloer met die kabel als een slang om je lichaam heen gewikkeld via de spiegel naar 't plafond te staren....:wave:
Klik om te vergroten...


[/lachkick] :grin:
Kan ik me wel ergens iets bij voorstellen, ja xD

OT: ik wil volgende week Dragon's Dynamite doen, 'k ben benieuwd hoe 't met m'n creatieve eigenschappen gesteld zijn in LittleBigPlanet eens de tijd daar is... :)
m
maxpayneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Black Ronin zei:
Eerste keer dat ik paddo's deed (3/4 portie Colombiaanse, wel op een volle maag), speelde ik een demo van Dead Rising voor de eerste keer. Het lukte me niet echt goed. Het was wel leuk, maar niet echt leuker dan anders.

Later toen ik meer tripervaring had speelde ik trippend op 10g Psilocibe Mexicana Super Smash Bros. Melee, wat ik vroeger redelijk goed in was. Trippend was ik juist extra goed. Ik had ziek veel overzicht en planningsvermogen. Het was daarom veel leuker dan normaal.

Ik zie gamen in een trip als een optioneel extraatje. Soms heb ik er zin in, soms zijn andere dingen veel interessanter. Daarom zorg ik er meestal van te voren ervoor dat ik veel dingen kan doen in me trip.
Klik om te vergroten...
Amen
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
KoxBox zei:
Daarnet met acid op wat zitten wow'en, haha was wel grappig moet ik zeggen! :hearteyes:
Wat is wow toch zalig en wat is acid toch nog zaliger! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Oeh, eens een hele trip lang zo in het spel gezeten dat ik na een uur of 8 :openmouth: onafgebroken spelen weer terug kwam op aarde. Zo voelde het ook echt, alsof ik 2 weken weg was geweest :sunglasses:

Zoals Filemon zegt in dat maffe filmpje: Alsof je hoofd met vakantie is!
L
Lord HerbalLid
01-01-2024, 00:00
#9
soldiermoney zei:
Hahahaha inderdaad!!!! Mario is echt cool. Mariokart lijkt me echt geweldig om trippend te spelen! Een hoop geschreeuw en gelach gegarandeerd denk ik :grin:
Klik om te vergroten...


Klopt, wij speelden dat altijd bij het trippen, en dat is echt geniaal.XD
b
bjo19Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Dag allemaal,

Ik en een kameraad eten geregeld truffels samen en vinden het dan geweldig om te gamen. Niet van de nieuwere games maar echt van de oudere nintendo games (simpel, niet te veel nadenken) meestal ook gewoon vechtgames. Laatste hadden we nog eentje met een echt ongelooflijk trippy achtergrond en vond het echt geweldig (ken de naam niet meer, iets met samurai en fighting game) Alhoewel we soms wel een momentje hadden van, nu toch even liever naar de muur staren.

Maar dus wie doet dit nog wel meer tijdens de trip en welke vind je chill om te spelen (want hebben ook al games opgezet die een grote mindfuck in het hoofd zette)
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb wel een COD modern warfare gespeeld met een 3kwart portie equadoriaanse in mn mik. Ik draaide eigenlijk een rondjes en schoot in het wild rond MAAR ik vermaakte me wel. En iemand anders deed ff niks en de ander had een headset op waarmee een andere vriend onze trip volgde.. Was leuk :P
X
XblisterLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ikzelf zou mijn aandacht echt maar een paar seconden op het spel kunnnen houden, maar dan kan natuurlijk verschillen per persoon.

ik zou peggle aanraden. lekker luchtig en simpel.
b
bjo19Lid
01-01-2024, 00:00
#13
peggles hebben we al gespeeld, maar dat was niet zo leuk.. saai :tongueout:

Hebben ook al games zoals cod en halo gespeeld, maar daarin liepen we gewoon wat rond en staarden we naar graphics enzo (en natuurlijk ook het in rondjes draaien en schieten :tongueout:)
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
kheb een keer geprobeerd nintendo te spelen, maar ik heb hem alleen uit me tas gehaald, toen was ik het alweer beu.
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#15
fifa,
heerlijk als je dan een doelpunt maakt, je geniet meer van het spel.
maar soms lukt gamen goed en soms ook nie.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik game vaak op m'n sega als ik nog aan het natrippen ben na een feestje. Als ik gewoon thuis wat gepakt heb speel ik vaak met FL of ben ik bezig met Audiosurf. Audiosurf is echt geniaal. :3
L
LaunchedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mario ofzo lijkt me wel leuk met truffels maar het moet iig niet te diepgaand zijn...
Vorige keer bij truffels kon ik mn aandacht een kwartier na het eten al niet meer bij de film houden.

Peace
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heerlijk! TONY HAWK! Echt superspannend als je poppetje metershoog in de lucht vliegt en al draaiend naar beneden dendert om weer verder te rijden naar de volgende lancering :grin: En dat vaak gepaard met een hoop geschreeuw van de mensen met de controller in de klamme handen :rock:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Dat is inderdaad een gaaf idee gast!
Ik mag binnenkort weer dus dan gaan we dat is even proberen!
heb er zin an
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb met truffels op geeneens zin gehad om uberhaupt bij een tv of computer in de buurt te zijn. Dat is allemaal nep. De echte wereld is veel leuker :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."