Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb het 1 keer gedaan en het was geweldig. Was net na de piek (op de piek waren we te druk bezig met staren en lachen om geen bepaalde reden) Maar ik vind dat het dus veel intenser voelt (niet enkel klaarkomen maar de seks op zich ook) al kwam dit wel in golven vond ik.. Zoals hoe ik het voelde was alsof je elkaar echt voelt samensmelten terwijl de rest van je lichaam er eigenlijk niet is en je enkel het gevoel in je penis hebt (waarschijnlijk ook in je vagina maar dat kan ik niet uitleggen ) Dus ik vind het zeker het overdoen waard en buiten het af en toe vergeten dat je seks aan het hebben bent kan het 1 van de beste seks zijn die je ooit gehad hebt"
"Dag allemaal, Gisteren nog eens een avond uit geweest, was redelijk beschonken en had nog eens voor het eerst in lange tijd coke. Dus een lijntje gepakt (wat redelijk fel, maar goed binnenkwam) maar we gingen onverwacht vroeger naar huis. Dus ik een joint gerookt zodat ik beter zou kunnen slapen, maar als ik dat probeerde en ik begon in te slapen kreeg ik het gevoel dat ik helemaal verlamd was (dus mijn lichaam sliep al) en ik begon muziek te horen en kreeg zo'n soort van elektrische schokken door mijn hoofd uit.. Dus ik denk dat ik half sliep en daardoor muziek inbeelde.. Maar vanwaar komen deze elektrische schokken? En is er een manier om ze te vermijden moest ik nog eens domweg een lijn pakken iets voordat ik moet gaan slapen?"
"Daarom dacht ik dat iemand er een oplossing tegen zou hebben? Nu vind ik het zo erg niet meer, maar het is echt verschrikkelijk om zo ellendig uit je slaap te komen"
"Dag allemaal :w je kent het wel, je word wakker, je voelt je lui, moe, geen motivatie om wat dan ook te doen en het liefst zou je gewoon willen blijven liggen, tv kijken of nog een joint roken.. Spijtig genoeg moet ik gaan werken en zou ik liefst nog wat vroeger kunnen opstaan om wat fijne dingen te doen. Natuurlijk zitten bovenstaande redenen me nogal behoorlijk in de weg. Dus mijn vraag; is er iets om dit te verminderen? (zoals bv bij alcohol veel water drinken zodat je een mindere kater hebt) en komt dit omdat ik altijd weed rook net voor ik ga slapen of omdat ik gewoon weed in het algemeen rook? Wou het deze avond uittesten, maar wegens omstandigheden is dit al niet meer mogelijk :P"
"Hmm.. maar de laatste jaren heb ik ook wel heel wat heftige dingen te verwerken gehad.. Misschien door het weed roken dat ik dit nooit in mijn slaap heb kunnen verwerken? hoe dan ook, ik zie het als een teken om een tijdje te stoppen, zien hoe dat lukt"
"Amaranth zei: Volgens mij bedoelt hij onderling de vrienden niet meer kunnen onderscheiden en onderscheiden wat er op tv gebeurt Klik om te vergroten... Ja zoiets, als ik naar tv kijk zie ik dus wel de tv en alles rond de tv, maar aan de buitenste randen word alles gewoon wazig en zie ik dus eigenlijk niet duidelijk. Het is ook niet veel van mijn zicht, echt de buitenste rand (zo'n 1/5) dus ik kan nog wel alles (plak niet stoned vast aan de zetel) maar het is echt net zo'n doorn in mijn oog die nogal buzzkilled"
"Proberen dit, maar er komen echt geen mensen opdagen. Heb zelf al mensen gestuurd maar deze laten alles gewoon in het honderd lopen. Mijn collega is maandag in elkaar gestort en is nu al terug vollop aan het werken (omdat ik anders geen rust had). Heb eergisteren een dag vrij gehad, hele dag geslapen en gegeten. Gisteren terug begonnen om 9 en om 5 kreeg ik te horen dat ik weer alleen ging staan tot 's nachts (dus mijn plan om 2 dagen af te kicken liep volledig in het honderd, was zo slap als een vod) En ja ik weet dat dit mijn eigen schuld is, maar het heeft zich gewoon langzaam opgebouwt. Eerst moesten we een week doorbijten waarbij het hielp en ik na die week gewoon wou stoppen en alles weer normaal werd. Na die week moesten we nog een week doorbijten. Die week werd een maand en nu zijn we bijna een half jaar verder. Ik gebruik nu wel veel minder, eigenlijk juist genoeg om nog normaal te kunnen eten, slapen en mij niet de hele dag slecht te voelen. Dus denk dat ik aan het afbouwen ben maar heb het gevoel dat ik mijzelf hiermee gewoon voor de gek hou? En ik niet gewoon kan afbouwen maar het gewoon helemaal stoppen hoort te zijn."
"Dag allemaal, Een collega van mij is verslaafd aan speed, hij is niet van plan er mee te stoppen en ik denk ook niet dat ik als 10 jaar jongere collega er veel invloed op ga hebben. Hoe dan ook, hij doet zijn werk goed, is een vriendelijke, grappige jongen enkel met dit probleem dus. Hoe dan ook, hij vertelde mij dat hij allemaal wondjes in zijn neus heeft en 'kloven'. Hij probeerde dit te laten zien maar zag het niet echt dus weet niet precies wat hij bedoelt (waarschijnlijk allemaal wondjes van overmatig snuiven). Tot hij vandaag klaagde dat het verschrikkelijk brandde, hij is er blijkbaar al een tijdje vaseline op aan het smeren. Maar ik heb zo het gedacht dat dit er niet bepaald mee gaat helpen (of zelfs verergeren?). Weet iemand hier iets van? Hij vraagt redelijk vaak van deze dingen aangezien ik zelf ook een aantal jaar eraan heb gezeten en ik hem dus wel kan begrijpen."
"Dag allemaal, Heb al wat ervaring op gebied van drugs, ben enkel nooit met opiaten begonnen (en ben dit ook niet van plan) Maar ergens vind ik het fascinerend hoe bepaalde drugs zo'n effect op je kunnen hebben (vooral met tripmiddelen). Dus ik heb een paar vraagjes. Het gevoel van hero zeggen ze allemaal, niet te beschrijven. Maar wat ik wil weten is hoe zie je alles? Van hoe ik het uit bepaalde films zie, liggen de mensen altijd maar ergens voor zich uit te staren. Maar is het dat je echt weg bent in je hoofd (zoals je ongeveer met paddo's ervaart), zie je echt gewoon het plafond of de muur voor je, zie je echt een compleet andere wereld of is het meer zo'n roes waarmee je half slaapt? Dus mijn vraag is niet hoe voelt heroine maar wat of hoe zie je de wereld als je onder invloed bent? alvast bedankt"
"Ja maar dat is weer meer het gevoel.. Ik bedoel, zie je dingen nog altijd normaal (dus echt het zicht uit je ogen) want voor zover ik begrepen heb lopen mensen niet echt rond onder de hero.. Dus ze staren maar gewoon naar de muur ofzo maar zie je dan echt gewoon de hele tijd die muur duidelijk voor je?"