Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsErnstige DMT verslaving - Lees mijn verhaal AUB.

Ernstige DMT verslaving - Lees mijn verhaal AUB.

60 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
D
DopesmokeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hé hallo, ik ben nieuw hier. Ten eerste, ik zit bij iemand die hier al een accountje heeft, dus niet bannen of zo voor hetzelfde IP, ik weet niet hoe de regels hier zijn maar sommige forums mogen gebruikers niet 2 accounts hebben. Dat is hier niet het geval, ik zit net bij een maat die me dit forum heeft laten zien.

Ik heb de laatste tijd een probleem; Ik ben (geestelijk) verslaafd aan DMT geraakt, wat ik vroeger nooit voor mogelijk heb gehouden met een psychadelic. Ik gebruik het vaak zo vaak als de tolerantie het toestaat, en heb last van vervelende gedachten etc als de tolerantie er is - ik zit ongeduldig te wachten tot ik weer in die prachtige DMT wereld kan worden geschoten :hearteyes: .

Het begon allemaal ong. een jaar geleden, toen ik paddo's ging doen met diezelfde vriend van mij. Ik heb daarvoor nooit psychadelica gedaan. Ik vond de trip echt geweldig; Maar ik kon het (weer door tolerantie) niet echt vaker doen dan 2-3 keer per maand. Dit veranderde ong. 4 maanden geleden, toen ik door een meevaller een aardige som geld kreeg. Ik kreeg het idee om DMT uit te proberen, sinds een vriend van me zei dat DMT de "Psychadelica-versie van coke" is. Een soort luxedrug zeg maar.

De eerste keer toen ik het deed was ik meteen verkocht. Ik kwam in de DMT dimensie, m'n eigen wereld. Ik vond alles goddelijk mooi, en ik wou dat ik daar altijd kon blijven. Toen het uit was gewerkt werd ik bijna depressief dat ik het met "deze wereld" moest doen, dit was voor zover ik had gelezen geen bijwerking van de drug, maar echt een depressie. Ik probeerde het weer te doen, maar weer die oh zo vervelende tolerantie.

Tegenwoordig heb ik dagen dat ik alleen steeds zit te testen wanneer die weg is, om weer terug naar "mijn" wereldje te kunnen gaan. Dingen in de DMT-dimensie zijn zelfs echter aan gaan voelen dan in de "echte" wereld. Als ik een paar dagen niet aan kan komen kom ik in een diepe sleur, verveling, irritatie en een soort "heimwee". In de DMT world zijn ook entiteiten uit mijn fantasie, en hen mis ik ook. Ik heb geprobeerd om er wat aan te doen, Bijv. sporten, seks, uitgaan, maar alles vind ik zo grijs/saai/levenloos nu ik de DMT dimension ken.

Is er een manier om de tolerantie te verlagen/te verwijderen (andere chemische stoffen/drugs?), of tenminste om hier mee om te gaan, want ik besef dat ik echt verslaafd ben geraakt. Ik heb vroeger 2 jaar een Cocaine/crack verslaving gehad, daar ben ik uit gekomen dankzij mijn geweldige vriendin (nu m'n ex, maar nog steeds m'n beste maatje). Maar ik zie niet hoe ik hier uit kan komen. Dit is geen psychologische craving door chemicalien, of drang naar de substantie zoals ik bij crack had (Ik weet zeker dat jullie dat gevoel kennen, als die laatste puf weg is, die onweerstaanbare drang naar meer), maar echt een rationeel soort heimwee, logisch overdacht, ik vind de DMT wereld gewoon mooier dan de "echte" wereld, ook al gebruik ik een tijd niet etc, ik wil weer terug. Bij crack was dit niet zo; De craving was het ergste toen het op was, maar als ik een week of langer niet had begon het langzaam af te nemen. Enkel die drang na het gebruik en de waanzin om eraan te komen waren er - bij DMT is het altijd hetzelfde, al gebruik ik een maand niet en ben ik met andere dingen bezig. Er is geen lichamelijke craving of zelfs een addiction zoals bij Wiet, maar ik mis de "andere" wereld zo erg omdat ik hem in alle facetten mooier vind.

Wat moet ik doen? Heeft iemand anders hier mee gezeten? Ik weet dat een psychadelicaverslaving nauwlijks voorkomt, maar dit leek me toch een goede plaats om te vragen. Als het wat uitmaakt, mijn drugsgeschiedenis:

Op 16'de begonnen met blowen
Tussen 17-19 sporadisch speed gebruik, heel af en toe cocaine (Snuiven). Denk aan elk weekend pep, en coke misch 4-5 keer per jaar. Op m'n 20'de, toen ik alleen ging wonen, begon ik met basen - dit ging ongeveer een anderhalf jaar goed, totdat ik m'n HBO diploma electrotechnica kreeg. De vergrote vrijheid, geen dwang om te leren en meer geld zorgden ervoor dat ik meer kon gaan gebruiken. Ik heb 2 jaar met een verslaving gezeten, toen ik op m'n bottom zat kwam ik een vriendin uit de middelbare tegen, die sleepte me met eindeloos, eeuwig geduld en opofferingsgezindheid eruit, ik dank mijn leven aan haar :). Daarna niet veel gedaan, af en toe nog pep, maar dat bomt niks, ik was absoluut nooit gevoelig voor een pepverslaving, ik ga ook niet langer dan 1, zeldzaam 2 nachten zonder slaap. Ik kan rustig pep gebruiken, zelfs in moeilijke/depri fases zonder dat het me echt wat doet.

Toen ik vaker met psychadelica begon, minderde ik met de pep. De laatste 3-4 maanden gebruik ik absoluut geen pep; Ik mis het ook niet of zo, dus ik zit niet een pep-gat te vullen met DMT of zoiets. Als iemand het me echt gratis aan zou bieden zou ik wel een lijn leggen op een feest of zo, maar heb geen behoefte om het te gaan halen of zo.

Sorry voor de lange post, ik hoop dat jullie er wat mee kunnen
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#2
Voor zover ik weet is er geen tolerantie bij DMT, tenminste, niet volgens het boek DMT the spirit molecule wat de tolerantieverschijnselen uitgebreid heeft onderzocht.
Ik heb nog nooit gehoord van een DMT-verslaving en ik denk dat het ook geen verslaving is. Je staat gewoon niet meer midden in de wereld. De DMT-wereld bestaat niet, dat moet je beseffen. Dit is de wereld waar je in leeft. Je hele leven lang DMT roken heeft geen zin, zo te lezen geniet je nuchter nergens meer van. Ik zou als ik jou was stoppen met DMT. Als de ervaring wat weggevaagd is uit je geheugen denk ik dat je na maximaal een maandje of 2 week vol midden in het leven staat :)
En je beschrijft het goed. Het is inderdaad een ander soort verslaving dan crack. Bij crack ben je verslaafd aan de drug. Maar nu ben je zo te lezen verslaafd aan het gevoel, als je over een verslaving kan spreken tenminste.

Je hebt je HBO-diploma, en hebt verder een super mooie toekomst voor je. Het zou echt zonde zijn als je als je nuchter bent alleen maar loopt te hijgen naar je DMT-pijpje.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het enige dat je kunt doen is rationeel nadenken. Accepteren dat dit de wereld is waar je het mee moet doen, om het maar plat te zeggen. Ik ben ook verliefd op psychedelica, maar ik merk nu ik al zo vaak gebruikt heb, dat het minder spannend is dan vroeger. Hoe moeilijk het ook is probeer het zo weinig mogelijk te doen, zo blijft het speciaal.
D
DopesmokeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben niet verslaafd aan de chemische werking zeg maar, of de waus-heid van de drug, meer van wat ik daar zie en voel. Ik weet ook wel dat de "DMT-wereld" niet echt is en alleen in m'n hoofd bestaat, maar ik vind hem gewoon zoveel mooier dan de "echte" wereld. Het is alsof al m'n dromen van altijd dan ook werkelijkheid zijn. Magie, wonderen, al die dingen bestaan daar ook echt, en als kind vond ik het al vreselijk dat dat soort dingen niet echt zijn.

Maar immiddels zit ik wel bijna al m'n geld uit te geven aan het goedje, ik heb een bovengemiddelde income, maar ik woon op kamers omdat ik altijd geld tekort kom door mijn drugsgebruik. Dit vind ik veel moeilijker dan zelfs m'n crackverslaving, omdat ik daar altijd dacht "ik kick wel een keer af, dat komt wel, ik ben nog geen junk, want..." ik verantwoorde het aan mezelf, maar dit kan ik niet verantwoorden. Namelijk, er is geen lichamelijke addiction, craving, geen chemisch spul dat m'n hersens er toe zet, maar simpel, nuchter gedacht, ik vind DMT-werkelijkheid fijner dan de "echte' werkelijkheid, of ik nou helemaal nuchter ben, dronken, onder de pep, seks aan het hebben ben, wat dan ook.

Is hier hulpverlening voor? Ik wil best hulp gaan zoeken als dat nodig is, rehab of zoiets?
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dopesmoke zei:
Ik ben niet verslaafd aan de chemische werking zeg maar, of de waus-heid van de drug, meer van wat ik daar zie en voel. Ik weet ook wel dat de "DMT-wereld" niet echt is en alleen in m'n hoofd bestaat, maar ik vind hem gewoon zoveel mooier dan de "echte" wereld. Het is alsof al m'n dromen van altijd dan ook werkelijkheid zijn. Magie, wonderen, al die dingen bestaan daar ook echt, en als kind vond ik het al vreselijk dat dat soort dingen niet echt zijn.

Maar immiddels zit ik wel bijna al m'n geld uit te geven aan het goedje, ik heb een bovengemiddelde income, maar ik woon op kamers omdat ik altijd geld tekort kom door mijn drugsgebruik. Dit vind ik veel moeilijker dan zelfs m'n crackverslaving, omdat ik daar altijd dacht "ik kick wel een keer af, dat komt wel, ik ben nog geen junk, want..." ik verantwoorde het aan mezelf, maar dit kan ik niet verantwoorden. Namelijk, er is geen lichamelijke addiction, craving, geen chemisch spul dat m'n hersens er toe zet, maar simpel, nuchter gedacht, ik vind DMT-werkelijkheid fijner dan de "echte' werkelijkheid, of ik nou helemaal nuchter ben, dronken, onder de pep, seks aan het hebben ben, wat dan ook.

Is hier hulpverlening voor? Ik wil best hulp gaan zoeken als dat nodig is, rehab of zoiets?
Klik om te vergroten...

Ik denk niet dat mensen van buitenaf je kunnen helpen. Je bent niet verslaafd je noemt het alleen zo. Je hebt alleen steeds zin om een DMT-ervaring mee te maken. Je moet er zelf mee willen stoppen, mensen van buitenaf lukt dat niet als je het niet eens zelf wilt.
Ik denk echt dat je gewoon even een flinke tijd moet stoppen met gebruik. Je moet de ervaring laten bezinken en weer genieten van het leven. Deze wereld is ook perfect op zijn eigen manier.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als ik het goed gelezen heb denk ik dat je DMT op een verkeerde manier gebruikt. Je gebruikt het meer als een ontsnapping van de werkelijkheid ipv een verijking. Daardoor is het verkeerd gegaan denk ik.

Je zegt zelf dat je liever in de DMT wereld zit dan de werkelijkheid. De makkelijkste manier om er vanaf te komen is dus je leven wat anders in te plannen. Ga bijvoorbeeld sporten bij een club of iets dergelijks zodat je uitkijkt naar zulk soort activiteiten ipv de DMT.

Als de bovenstaande dingen je niks lijkt of gewoon niet lukt, lijkt het me handiger om misschien over te stappen naar ayahuasca (is wel veel sterker!). Dit verlengt de DMT trip van 10 min naar 4 uur, is leerzamer en is vele malen goedkoper. Zo kan je bijvoorbeeld voor 180 euro 1,5 kilo mimosa kopen. Daarvan kan je 150 trips hebben.

Maar als ik jou was zou ik maar eerst het bovenste uitproberen.

Succes! :)
D
DopesmokeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat klopt dat ik er een leegte mee vul, maar die leegte was er altijd al - het feit dat er geen mysticisme, magie, en dat soort dingen bestaan. Vroeger vluchtte ik altijd in boeken, fantasy games, etc. Ik wil m'n eigen draakje :hearteyes:
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#8
Klinkt als een geestelijke verslaving.
Het is iig positief dat je het zelf onderkent. Dat is een noodzakelijk begin.

Waarschijnlijk is het verstandig om te onderzoeken of je de dmt als een vluchtmiddel gebruikt, dat je het dus neemt om een bepaalde leegte op te vullen. Met alle verslavingen is het zo dat je enerzijds iets neemt/doet omdat het een goed gevoel geeft, en dat je het anderzijds neemt omdat het een leegte opvult (of pijn verzacht.)

En zoals iemand al een beetje noemde, misschien is het een idee om je leven anders in te delen, door o.a. een hobby te zoeken, en/of nieuwe dingen de ondernemen.

succes!

en @Petrovic: Ik weet niet hoe serieus je reactie was over die ayahuasca. Maar het is een beetje te kort door de bocht om ayahuasca als een 'vloeibare dmt-trip' te zien. Want de liaan in het brouwsel is minstens zo belangrijk als de dmt (en werkt dus niet slechts als mao-remmer.)
Misschien kan ayahuasca wel ingezet worden tegen zijn probleem, maar dat is weer een verhaal apart.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#9
Pikachu zei:
Aw kom kom, orde in de zaal. Can't we all be friends. :stoned: God ik ben echt megastoned. geen idee waarom ik t hier neerzet maargoed. :stoned:
Klik om te vergroten...

Omdat het het waard is! :stoned:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#10
vrede op aarde..

Dat kan hoor, vrede is er naar mijn mening altijd geweest! Maar wie ze uitdeelt, moet ze ook kunnen incasseren :wink:

- vrede op aarde -

Groeten,

De eend
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
ZI09 zei:
Angramar Temenos zei:
Ik ben ervan overtuigt dat intellectuele en academische bezigheden altijd bovengeschikt zijn aan nutteloos tijdverdrijf, ja.

Oh en, ik ben absoluut geen pedofiel. Al zou ik het willen, ik heb een te grote hekel aan kleine kinderen om wat met ze te doen :kots:
Klik om te vergroten...

Waarom komt het thema "pedofilie" altijd maar weer naar boven in jouw berichten?
Waarom moet je altijd anderen kleiner omdat ze ZOGENAAMD minder slim zijn?
Waarom moet het altijd over je zogenaamde hoge intelligentie gaan? Het is sowieso algemeen bekend dat slimme mensen in het algemeen meer hun bek houden en de zaak aankijken in plaats van hard naar voor te sprinten en te roepen "kijk ik ben slim"
Waarom ben je dan niet slim genoeg om te snappen dat het leven niet draait om slim zijn?
Waarom snap je niet dat het gaat om gelukkig zijn, op de manier die jou gelukkig maakt?
Waarom snap je niet gewoon dat kinderen het leuk vinden om te spelen, EN DAT DAT GODVERDOMME NORMAAL IS?
Waarom merk ik zoveel dommigheid aan je, terwijl je zelf ervan overtuigd bent dat je de mastermind zelve bent?

En daaraan heb ik ook nog toe te voegen dat hoe slimmer je bent, je des te meer snapt dat je in feite niks weet van het grote alles dat er is. En jij wekt de indruk dat je toch alles al wel weet.
Ik en velen zijn je misplaatste arrogantie kotsbeu, dus nok ermee, of taai het af.

Serieus;
Je
WEET
NIKS
Klik om te vergroten...

Ik ga even antwoord geven op alle vragen.



Waarom komt het thema "pedofilie" altijd maar weer naar boven in jouw berichten?
Geen flauw idee, ik ik lees er vaak een post over en antworod, zoals die gary glitter post.

Waarom moet je altijd anderen kleiner omdat ze ZOGENAAMD minder slim zijn?
Omdat ik genoeg gezien heb van domme mensen die hetzelfde met mij doen omdat ze me niet snappen.

Waarom moet het altijd over je zogenaamde hoge intelligentie gaan? Het is sowieso algemeen bekend dat slimme mensen in het algemeen meer hun bek houden en de zaak aankijken in plaats van hard naar voor te sprinten en te roepen "kijk ik ben slim".

Het is ook algemeen bekend dat slimme mensen niet generaliseren.

Waarom ben je dan niet slim genoeg om te snappen dat het leven niet draait om slim zijn?
Daar draait het juist wel om. Er is niets in deze rotwereld belangrijker dan wijsheid. Al die bullshit van aardig zijn, sociaal, emoties, liefde BLA BLA BLA. De enige waarheid is wat in je hoofd zit, dat kan niemand je afnemen.

Waarom snap je niet dat het gaat om gelukkig zijn, op de manier die jou gelukkig maakt?
Dat snap ik heel goed, maar domme mensen maken mij ongelukkig. Dus ja, het gaat me wel om gelukkig zijn.

Waarom snap je niet gewoon dat kinderen het leuk vinden om te spelen, EN DAT DAT GODVERDOMME NORMAAL IS?

Ik ben zo fucking dankbaar dat ik niet normaal ben dan, maar op m'n negende m'n eerste zelfstandige webbrowser heb gecoded.

Waarom merk ik zoveel dommigheid aan je, terwijl je zelf ervan overtuigd bent dat je de mastermind zelve bent?
Omdat jouw idee van dommigheid een ethische belevenis van de sociale wereld is, en doen wat "Normaal" is. Dommigheid is gebrek van kennis de lack om verbanden te leggen. Niet weigeren te zeggen wat de meerderheid geaccepteerd vindt, een andere mening hebben, etc. Ik vind dat het beter is voor kinderen om te leren. Dat is een mening.

En daaraan heb ik ook nog toe te voegen dat hoe slimmer je bent, je des te meer snapt dat je in feite niks weet van het grote alles dat er is. En jij wekt de indruk dat je toch alles al wel weet.
Ik en velen zijn je misplaatste arrogantie kotsbeu, dus nok ermee, of taai het af.


Als ik dat niet snapte, waarom zou ik dan nog doorleren? Dat is juist wat ik wil, het grote alles begrijpen. Ik ben me er heel goed van bewust dat ik heel weinig weet in verhouding. Maar ik heb het nu niet alleen over kennis, maar over intelligentie.


P.S: mensen die zeggen "Je kunt het grote alles niet snappen huil huil" mogen in plaats van het antwoord hier neer te leggen gaan huilen met hun lakentje.

P.P.S: Ik trek gewoon heel slecht als mensen sociale normen en waarden als intelligentie beschouwen.

P.P.P.S: Het is juist goed dat mensen iets wereldvreemd zijn; Namelijk, als het perspectief van mensen op jonge leeftijd niet wordt bevuild met de achterlijke normen en waarden van de maatschapij, zullen ze ook een veel opener geest hebben naar alles, in plaats dat ze van jongs af aan worden geindoctrineerd "Hoe het hoort". Neem je maatschapij-hivemind en steek hem ergens waar de zon niet schijnt, want ik weiger deel uit te maken van normen en waarden die zijn opgesteld die hun emoties, hart en hormonale stemmingswisselingen gebruiken in plaats van keiharde logica en gezond ratio.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Pikachu zei:
Aw kom kom, orde in de zaal. Can't we all be friends. :stoned: God ik ben echt megastoned. geen idee waarom ik t hier neerzet maargoed. :stoned:
Klik om te vergroten...

Omdat het waar is! Peace and love :stoned:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Angramar Tremenos, je volledige en complete manier van antwoorden laat zodanig overtuiging zien en voelen dat ik het laat staan. Maar wellicht kan deze discussie beter verder gevoerd worden in het topic over wat wij verstaan onder intelligentie.

Dus nu weer ontopic, we hadden het immers over iemand met een 'ernstige' verslaving aan DMT.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het spijt me dat ik offtopic ben gegaan - ik moest gewoon even antwoord geven. Trouwens, veel mensen zeggen dat dit geen verslaving is - ook geen geestelijke dan?
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#15
Angramar Temenos zei:
Het spijt me dat ik offtopic ben gegaan - ik moest gewoon even antwoord geven. Trouwens, veel mensen zeggen dat dit geen verslaving is - ook geen geestelijke dan?
Klik om te vergroten...

Jawel, dat zegt de TS zelf ook. Hij vind de wereld tijdens zijn DMT ervaringen mooier dan de wereld wanneer hij nuchter is. Zodanig dat hij slaaf is van dat verlangen. Geestelijk verslaafd dus.
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#16
ZI09 zei:
Angramar Temenos zei:
Ik ben ervan overtuigt dat intellectuele en academische bezigheden altijd bovengeschikt zijn aan nutteloos tijdverdrijf, ja.

Oh en, ik ben absoluut geen pedofiel. Al zou ik het willen, ik heb een te grote hekel aan kleine kinderen om wat met ze te doen :kots:
Klik om te vergroten...

Waarom komt het thema "pedofilie" altijd maar weer naar boven in jouw berichten?
Waarom moet je altijd anderen kleiner omdat ze ZOGENAAMD minder slim zijn?
Waarom moet het altijd over je zogenaamde hoge intelligentie gaan? Het is sowieso algemeen bekend dat slimme mensen in het algemeen meer hun bek houden en de zaak aankijken in plaats van hard naar voor te sprinten en te roepen "kijk ik ben slim"
Waarom ben je dan niet slim genoeg om te snappen dat het leven niet draait om slim zijn?
Waarom snap je niet dat het gaat om gelukkig zijn, op de manier die jou gelukkig maakt?
Waarom snap je niet gewoon dat kinderen het leuk vinden om te spelen, EN DAT DAT GODVERDOMME NORMAAL IS?
Waarom merk ik zoveel dommigheid aan je, terwijl je zelf ervan overtuigd bent dat je de mastermind zelve bent?

En daaraan heb ik ook nog toe te voegen dat hoe slimmer je bent, je des te meer snapt dat je in feite niks weet van het grote alles dat er is. En jij wekt de indruk dat je toch alles al wel weet.
Ik en velen zijn je misplaatste arrogantie kotsbeu, dus nok ermee, of taai het af.

Serieus;
Je
WEET
NIKS
Klik om te vergroten...

+368! DAT bedoelde ik dus ook XD
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
ZI09 zei:
Angramar Temenos zei:
Ik ben ervan overtuigt dat intellectuele en academische bezigheden altijd bovengeschikt zijn aan nutteloos tijdverdrijf, ja.

Oh en, ik ben absoluut geen pedofiel. Al zou ik het willen, ik heb een te grote hekel aan kleine kinderen om wat met ze te doen :kots:
Klik om te vergroten...

Waarom komt het thema "pedofilie" altijd maar weer naar boven in jouw berichten?
Waarom moet je altijd anderen kleiner omdat ze ZOGENAAMD minder slim zijn?
Waarom moet het altijd over je zogenaamde hoge intelligentie gaan? Het is sowieso algemeen bekend dat slimme mensen in het algemeen meer hun bek houden en de zaak aankijken in plaats van hard naar voor te sprinten en te roepen "kijk ik ben slim"
Waarom ben je dan niet slim genoeg om te snappen dat het leven niet draait om slim zijn?
Waarom snap je niet dat het gaat om gelukkig zijn, op de manier die jou gelukkig maakt?
Waarom snap je niet gewoon dat kinderen het leuk vinden om te spelen, EN DAT DAT GODVERDOMME NORMAAL IS?
Waarom merk ik zoveel dommigheid aan je, terwijl je zelf ervan overtuigd bent dat je de mastermind zelve bent?

En daaraan heb ik ook nog toe te voegen dat hoe slimmer je bent, je des te meer snapt dat je in feite niks weet van het grote alles dat er is. En jij wekt de indruk dat je toch alles al wel weet.
Ik en velen zijn je misplaatste arrogantie kotsbeu, dus nok ermee, of taai het af.

Serieus;
Je
WEET
NIKS
Klik om te vergroten...

Ik wil ook een standbeeld van jou in mijn tuin! :rockband: :rockband: :rockband: :rockband:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Angramar Temenos zei:
Waarom ben je dan niet slim genoeg om te snappen dat het leven niet draait om slim zijn?
Daar draait het juist wel om. Er is niets in deze rotwereld belangrijker dan wijsheid. Al die bullshit van aardig zijn, sociaal, emoties, liefde BLA BLA BLA. De enige waarheid is wat in je hoofd zit, dat kan niemand je afnemen.

Ow die zit zeker, mijn autistische en schizofrene vriend. Jou waarheid zit in jou hoofd! Niet mijn waarheid, mag dat aub duidelijk zijn.

Waarom snap je niet dat het gaat om gelukkig zijn, op de manier die jou gelukkig maakt?
Dat snap ik heel goed, maar domme mensen maken mij ongelukkig. Dus ja, het gaat me wel om gelukkig zijn.


Arrogante en slimme mensen maken mij alleen ongelukkig wanneer ze zichzelf continu de hemel in prijzen en zichzelf boven iemand anders plaatsen wat bereft hun IQ. Geluk zit niet in IQ, geluk zit in EQ.

Waarom snap je niet gewoon dat kinderen het leuk vinden om te spelen, EN DAT DAT GODVERDOMME NORMAAL IS?

Ik ben zo fucking dankbaar dat ik niet normaal ben dan, maar op m'n negende m'n eerste zelfstandige webbrowser heb gecoded.

Ik vind je echt heel erg zielig dan, niet alleen zul je verschrikkelijk eenzaam zijn, ook ben je maatschappelijk en sociaal onderontwikkeld. Buiten spelen met buurtkinderen is goed voor: je weerstand, je taalontwikkeling, je lichamelijke ontwikkeling, je sociale vaardigheden. Als jij nooit buiten hebt gespeeld zul je al die ontwikkelingen gemist hebben, en nu een ontiegelijke achterstand hebben, iets wat je duidelijk op kunt maken uit de intelligentie van je posts en uit de antwoorden op normale vragen.


Waarom merk ik zoveel dommigheid aan je, terwijl je zelf ervan overtuigd bent dat je de mastermind zelve bent?
Omdat jouw idee van dommigheid een ethische belevenis van de sociale wereld is, en doen wat "Normaal" is. Dommigheid is gebrek van kennis de lack om verbanden te leggen. Niet weigeren te zeggen wat de meerderheid geaccepteerd vindt, een andere mening hebben, etc. Ik vind dat het beter is voor kinderen om te leren. Dat is een mening.

En jou mening deugt duidelijk dus niet.



P.P.S: Ik trek gewoon heel slecht als mensen sociale normen en waarden als intelligentie beschouwen.

Inteligentie is het hele pakketje, niet alleen maar droge cijfers uit je hoofd leren, dat kan iedereen.

P.P.P.S: Het is juist goed dat mensen iets wereldvreemd zijn; Namelijk, als het perspectief van mensen op jonge leeftijd niet wordt bevuild met de achterlijke normen en waarden van de maatschapij, zullen ze ook een veel opener geest hebben naar alles, in plaats dat ze van jongs af aan worden geindoctrineerd "Hoe het hoort". Neem je maatschapij-hivemind en steek hem ergens waar de zon niet schijnt, want ik weiger deel uit te maken van normen en waarden die zijn opgesteld die hun emoties, hart en hormonale stemmingswisselingen gebruiken in plaats van keiharde logica en gezond ratio. Gezond ratio, jij? Volgens mij heb jij geen gezond ratio, alleen maar bits en bytes.

En mijn geest is ook heel open hoor, ondanks dat ik ook geleerd heb hoe het hoort! Dus fuck de tering met je redenatie en steek die lekker in het daarvoor bestemde anatomisch verantwoorde lichaamsdeel.
Klik om te vergroten...
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#19
Angramar Temenos jij bent toch echt een arrogante zak.
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Drientje zei:
Ik wil ook een standbeeld van jou in mijn tuin! :rockband: :rockband: :rockband: :rockband:
Klik om te vergroten...
Mwa, standbeelden zijn duur, maar een klein altaartje met een foto is ook al heel wat om mee te beginnen natuurlijk. Ik zou me vereerd voelen! :hearteyes:



anyways, (dit is trouwens wel mijn laatste offtopic post in dit topic denk ik) ,ik heb de reply van Agamar nogwattes niet gelezen en ik ga het niet doen ook. Feit is, dat mijn post bedoeld was tot de brave jongen aan het denken te zetten en wat te zelfreflecteren. Zie ik daar tijdens mijn scroll alweer een hele lap tekst verschijnen....
Leek me eigenlijk vrij duidelijk dat het de bedoeling was dat de knul in kwestie gewoon eens ging nadenken over zijn gedrag. Ik had zelf niet de intentie te internetridderen, discussies aan te gaan of wat dan ook. Feit dat hij alweer direct met een bak antwoorden (waarschijnlijk antwoorden dan toch, aan de kolom indeling die ik voorbij zag flitsen) klaarstaat zegt alweer meer dan genoeg vrees ik.
Feit 2, dat ik hier en daar wat +jes toegereikt krijg, op een toch wel ietwat felle post, op een vredelievend forum als dit(serieus, zo relaxt en lief als hier heb ik het zelden gezien :hearteyes: ), zegt helaas ook al weer een hoop.

Ik wil gewoon genieten van de relaxtheid van dit forum en de gebruikers, en daar tussendoor niet gestoord worden door posts waar ik overheen moet lezen. Zoals de zijne, en de dierenporno en dergelijken een tijdje terug.
Vandaar even de escalatie.
Sorry aan de rest, en de topicstarter natuurlijk.

Groetjes,

zi09

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."