ZI09 zei:
Angramar Temenos zei:
Ik ben ervan overtuigt dat intellectuele en academische bezigheden altijd bovengeschikt zijn aan nutteloos tijdverdrijf, ja.
Oh en, ik ben absoluut geen pedofiel. Al zou ik het willen, ik heb een te grote hekel aan kleine kinderen om wat met ze te doen
Waarom komt het thema "pedofilie" altijd maar weer naar boven in jouw berichten?
Waarom moet je altijd anderen kleiner omdat ze ZOGENAAMD minder slim zijn?
Waarom moet het altijd over je zogenaamde hoge intelligentie gaan? Het is sowieso algemeen bekend dat slimme mensen in het algemeen meer hun bek houden en de zaak aankijken in plaats van hard naar voor te sprinten en te roepen "kijk ik ben slim"
Waarom ben je dan niet slim genoeg om te snappen dat het leven niet draait om slim zijn?
Waarom snap je niet dat het gaat om gelukkig zijn, op de manier die jou gelukkig maakt?
Waarom snap je niet gewoon dat kinderen het leuk vinden om te spelen, EN DAT DAT GODVERDOMME NORMAAL IS?
Waarom merk ik zoveel dommigheid aan je, terwijl je zelf ervan overtuigd bent dat je de mastermind zelve bent?
En daaraan heb ik ook nog toe te voegen dat hoe slimmer je bent, je des te meer snapt dat je in feite niks weet van het grote alles dat er is. En jij wekt de indruk dat je toch alles al wel weet.
Ik en velen zijn je misplaatste arrogantie kotsbeu, dus nok ermee, of taai het af.
Serieus;
Je
WEET
NIKS
Ik ga even antwoord geven op alle vragen.
Waarom komt het thema "pedofilie" altijd maar weer naar boven in jouw berichten?
Geen flauw idee, ik ik lees er vaak een post over en antworod, zoals die gary glitter post.
Waarom moet je altijd anderen kleiner omdat ze ZOGENAAMD minder slim zijn?
Omdat ik genoeg gezien heb van domme mensen die hetzelfde met mij doen omdat ze me niet snappen.
Waarom moet het altijd over je zogenaamde hoge intelligentie gaan? Het is sowieso algemeen bekend dat slimme mensen in het algemeen meer hun bek houden en de zaak aankijken in plaats van hard naar voor te sprinten en te roepen "kijk ik ben slim".
Het is ook algemeen bekend dat slimme mensen niet generaliseren.
Waarom ben je dan niet slim genoeg om te snappen dat het leven niet draait om slim zijn?
Daar draait het juist wel om. Er is niets in deze rotwereld belangrijker dan wijsheid. Al die bullshit van aardig zijn, sociaal, emoties, liefde BLA BLA BLA. De enige waarheid is wat in je hoofd zit, dat kan niemand je afnemen.
Waarom snap je niet dat het gaat om gelukkig zijn, op de manier die jou gelukkig maakt?
Dat snap ik heel goed, maar domme mensen maken mij ongelukkig. Dus ja, het gaat me wel om gelukkig zijn.
Waarom snap je niet gewoon dat kinderen het leuk vinden om te spelen, EN DAT DAT GODVERDOMME NORMAAL IS?
Ik ben zo fucking dankbaar dat ik niet normaal ben dan, maar op m'n negende m'n eerste zelfstandige webbrowser heb gecoded.
Waarom merk ik zoveel dommigheid aan je, terwijl je zelf ervan overtuigd bent dat je de mastermind zelve bent?
Omdat jouw idee van dommigheid een ethische belevenis van de sociale wereld is, en doen wat "Normaal" is. Dommigheid is gebrek van kennis de lack om verbanden te leggen. Niet weigeren te zeggen wat de meerderheid geaccepteerd vindt, een andere mening hebben, etc. Ik vind dat het beter is voor kinderen om te leren. Dat is een mening.
En daaraan heb ik ook nog toe te voegen dat hoe slimmer je bent, je des te meer snapt dat je in feite niks weet van het grote alles dat er is. En jij wekt de indruk dat je toch alles al wel weet.
Ik en velen zijn je misplaatste arrogantie kotsbeu, dus nok ermee, of taai het af.
Als ik dat niet snapte, waarom zou ik dan nog doorleren? Dat is juist wat ik wil, het grote alles begrijpen. Ik ben me er heel goed van bewust dat ik heel weinig weet in verhouding. Maar ik heb het nu niet alleen over kennis, maar over intelligentie.
P.S: mensen die zeggen "Je kunt het grote alles niet snappen huil huil" mogen in plaats van het antwoord hier neer te leggen gaan huilen met hun lakentje.
P.P.S: Ik trek gewoon heel slecht als mensen sociale normen en waarden als intelligentie beschouwen.
P.P.P.S: Het is juist goed dat mensen iets wereldvreemd zijn; Namelijk, als het perspectief van mensen op jonge leeftijd niet wordt bevuild met de achterlijke normen en waarden van de maatschapij, zullen ze ook een veel opener geest hebben naar alles, in plaats dat ze van jongs af aan worden geindoctrineerd "Hoe het hoort". Neem je maatschapij-hivemind en steek hem ergens waar de zon niet schijnt, want ik weiger deel uit te maken van normen en waarden die zijn opgesteld die hun emoties, hart en hormonale stemmingswisselingen gebruiken in plaats van keiharde logica en gezond ratio.