Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsErnstige DMT verslaving - Lees mijn verhaal AUB.

Ernstige DMT verslaving - Lees mijn verhaal AUB.

60 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#1
Angramar Temenos zei:
..Ik ben ervan overtuigt dat intellectuele en academische bezigheden altijd bovengeschikt zijn aan nutteloos tijdverdrijf, ja.

Oh en, ik ben absoluut geen pedofiel. Al zou ik het willen, ik heb een te grote hekel aan kleine kinderen om wat met ze te doen
Klik om te vergroten...

Een beetje tikken op een forum, dat is zeer academisch en al zeker geen nutteloos tijdverdrijf! No offense!

Verder heb je mij bij dezen gerust gesteld, Jij bent een uitstervende tak van de Hominidae.

GODZIJDANK!! Het zal zowel voor jouw áls de levensvormen om je heen, als muziek in de oren klinken dat jij je niet gaat voortplanten.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Aw kom kom, orde in de zaal. Can't we all be friends. :stoned: God ik ben echt megastoned. geen idee waarom ik t hier neerzet maargoed. :stoned:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pikachu zei:
Aw kom kom, orde in de zaal. Can't we all be friends. :stoned: God ik ben echt megastoned. geen idee waarom ik t hier neerzet maargoed. :stoned:
Klik om te vergroten...

Omdat het het waard is! :stoned:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#4
vrede op aarde..

Dat kan hoor, vrede is er naar mijn mening altijd geweest! Maar wie ze uitdeelt, moet ze ook kunnen incasseren :wink:

- vrede op aarde -

Groeten,

De eend
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
ZI09 zei:
Angramar Temenos zei:
Ik ben ervan overtuigt dat intellectuele en academische bezigheden altijd bovengeschikt zijn aan nutteloos tijdverdrijf, ja.

Oh en, ik ben absoluut geen pedofiel. Al zou ik het willen, ik heb een te grote hekel aan kleine kinderen om wat met ze te doen :kots:
Klik om te vergroten...

Waarom komt het thema "pedofilie" altijd maar weer naar boven in jouw berichten?
Waarom moet je altijd anderen kleiner omdat ze ZOGENAAMD minder slim zijn?
Waarom moet het altijd over je zogenaamde hoge intelligentie gaan? Het is sowieso algemeen bekend dat slimme mensen in het algemeen meer hun bek houden en de zaak aankijken in plaats van hard naar voor te sprinten en te roepen "kijk ik ben slim"
Waarom ben je dan niet slim genoeg om te snappen dat het leven niet draait om slim zijn?
Waarom snap je niet dat het gaat om gelukkig zijn, op de manier die jou gelukkig maakt?
Waarom snap je niet gewoon dat kinderen het leuk vinden om te spelen, EN DAT DAT GODVERDOMME NORMAAL IS?
Waarom merk ik zoveel dommigheid aan je, terwijl je zelf ervan overtuigd bent dat je de mastermind zelve bent?

En daaraan heb ik ook nog toe te voegen dat hoe slimmer je bent, je des te meer snapt dat je in feite niks weet van het grote alles dat er is. En jij wekt de indruk dat je toch alles al wel weet.
Ik en velen zijn je misplaatste arrogantie kotsbeu, dus nok ermee, of taai het af.

Serieus;
Je
WEET
NIKS
Klik om te vergroten...

Ik ga even antwoord geven op alle vragen.



Waarom komt het thema "pedofilie" altijd maar weer naar boven in jouw berichten?
Geen flauw idee, ik ik lees er vaak een post over en antworod, zoals die gary glitter post.

Waarom moet je altijd anderen kleiner omdat ze ZOGENAAMD minder slim zijn?
Omdat ik genoeg gezien heb van domme mensen die hetzelfde met mij doen omdat ze me niet snappen.

Waarom moet het altijd over je zogenaamde hoge intelligentie gaan? Het is sowieso algemeen bekend dat slimme mensen in het algemeen meer hun bek houden en de zaak aankijken in plaats van hard naar voor te sprinten en te roepen "kijk ik ben slim".

Het is ook algemeen bekend dat slimme mensen niet generaliseren.

Waarom ben je dan niet slim genoeg om te snappen dat het leven niet draait om slim zijn?
Daar draait het juist wel om. Er is niets in deze rotwereld belangrijker dan wijsheid. Al die bullshit van aardig zijn, sociaal, emoties, liefde BLA BLA BLA. De enige waarheid is wat in je hoofd zit, dat kan niemand je afnemen.

Waarom snap je niet dat het gaat om gelukkig zijn, op de manier die jou gelukkig maakt?
Dat snap ik heel goed, maar domme mensen maken mij ongelukkig. Dus ja, het gaat me wel om gelukkig zijn.

Waarom snap je niet gewoon dat kinderen het leuk vinden om te spelen, EN DAT DAT GODVERDOMME NORMAAL IS?

Ik ben zo fucking dankbaar dat ik niet normaal ben dan, maar op m'n negende m'n eerste zelfstandige webbrowser heb gecoded.

Waarom merk ik zoveel dommigheid aan je, terwijl je zelf ervan overtuigd bent dat je de mastermind zelve bent?
Omdat jouw idee van dommigheid een ethische belevenis van de sociale wereld is, en doen wat "Normaal" is. Dommigheid is gebrek van kennis de lack om verbanden te leggen. Niet weigeren te zeggen wat de meerderheid geaccepteerd vindt, een andere mening hebben, etc. Ik vind dat het beter is voor kinderen om te leren. Dat is een mening.

En daaraan heb ik ook nog toe te voegen dat hoe slimmer je bent, je des te meer snapt dat je in feite niks weet van het grote alles dat er is. En jij wekt de indruk dat je toch alles al wel weet.
Ik en velen zijn je misplaatste arrogantie kotsbeu, dus nok ermee, of taai het af.


Als ik dat niet snapte, waarom zou ik dan nog doorleren? Dat is juist wat ik wil, het grote alles begrijpen. Ik ben me er heel goed van bewust dat ik heel weinig weet in verhouding. Maar ik heb het nu niet alleen over kennis, maar over intelligentie.


P.S: mensen die zeggen "Je kunt het grote alles niet snappen huil huil" mogen in plaats van het antwoord hier neer te leggen gaan huilen met hun lakentje.

P.P.S: Ik trek gewoon heel slecht als mensen sociale normen en waarden als intelligentie beschouwen.

P.P.P.S: Het is juist goed dat mensen iets wereldvreemd zijn; Namelijk, als het perspectief van mensen op jonge leeftijd niet wordt bevuild met de achterlijke normen en waarden van de maatschapij, zullen ze ook een veel opener geest hebben naar alles, in plaats dat ze van jongs af aan worden geindoctrineerd "Hoe het hoort". Neem je maatschapij-hivemind en steek hem ergens waar de zon niet schijnt, want ik weiger deel uit te maken van normen en waarden die zijn opgesteld die hun emoties, hart en hormonale stemmingswisselingen gebruiken in plaats van keiharde logica en gezond ratio.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pikachu zei:
Aw kom kom, orde in de zaal. Can't we all be friends. :stoned: God ik ben echt megastoned. geen idee waarom ik t hier neerzet maargoed. :stoned:
Klik om te vergroten...

Omdat het waar is! Peace and love :stoned:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Angramar Tremenos, je volledige en complete manier van antwoorden laat zodanig overtuiging zien en voelen dat ik het laat staan. Maar wellicht kan deze discussie beter verder gevoerd worden in het topic over wat wij verstaan onder intelligentie.

Dus nu weer ontopic, we hadden het immers over iemand met een 'ernstige' verslaving aan DMT.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het spijt me dat ik offtopic ben gegaan - ik moest gewoon even antwoord geven. Trouwens, veel mensen zeggen dat dit geen verslaving is - ook geen geestelijke dan?
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Angramar Temenos zei:
Het spijt me dat ik offtopic ben gegaan - ik moest gewoon even antwoord geven. Trouwens, veel mensen zeggen dat dit geen verslaving is - ook geen geestelijke dan?
Klik om te vergroten...

Jawel, dat zegt de TS zelf ook. Hij vind de wereld tijdens zijn DMT ervaringen mooier dan de wereld wanneer hij nuchter is. Zodanig dat hij slaaf is van dat verlangen. Geestelijk verslaafd dus.
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#10
ZI09 zei:
Angramar Temenos zei:
Ik ben ervan overtuigt dat intellectuele en academische bezigheden altijd bovengeschikt zijn aan nutteloos tijdverdrijf, ja.

Oh en, ik ben absoluut geen pedofiel. Al zou ik het willen, ik heb een te grote hekel aan kleine kinderen om wat met ze te doen :kots:
Klik om te vergroten...

Waarom komt het thema "pedofilie" altijd maar weer naar boven in jouw berichten?
Waarom moet je altijd anderen kleiner omdat ze ZOGENAAMD minder slim zijn?
Waarom moet het altijd over je zogenaamde hoge intelligentie gaan? Het is sowieso algemeen bekend dat slimme mensen in het algemeen meer hun bek houden en de zaak aankijken in plaats van hard naar voor te sprinten en te roepen "kijk ik ben slim"
Waarom ben je dan niet slim genoeg om te snappen dat het leven niet draait om slim zijn?
Waarom snap je niet dat het gaat om gelukkig zijn, op de manier die jou gelukkig maakt?
Waarom snap je niet gewoon dat kinderen het leuk vinden om te spelen, EN DAT DAT GODVERDOMME NORMAAL IS?
Waarom merk ik zoveel dommigheid aan je, terwijl je zelf ervan overtuigd bent dat je de mastermind zelve bent?

En daaraan heb ik ook nog toe te voegen dat hoe slimmer je bent, je des te meer snapt dat je in feite niks weet van het grote alles dat er is. En jij wekt de indruk dat je toch alles al wel weet.
Ik en velen zijn je misplaatste arrogantie kotsbeu, dus nok ermee, of taai het af.

Serieus;
Je
WEET
NIKS
Klik om te vergroten...

+368! DAT bedoelde ik dus ook XD
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
ZI09 zei:
Angramar Temenos zei:
Ik ben ervan overtuigt dat intellectuele en academische bezigheden altijd bovengeschikt zijn aan nutteloos tijdverdrijf, ja.

Oh en, ik ben absoluut geen pedofiel. Al zou ik het willen, ik heb een te grote hekel aan kleine kinderen om wat met ze te doen :kots:
Klik om te vergroten...

Waarom komt het thema "pedofilie" altijd maar weer naar boven in jouw berichten?
Waarom moet je altijd anderen kleiner omdat ze ZOGENAAMD minder slim zijn?
Waarom moet het altijd over je zogenaamde hoge intelligentie gaan? Het is sowieso algemeen bekend dat slimme mensen in het algemeen meer hun bek houden en de zaak aankijken in plaats van hard naar voor te sprinten en te roepen "kijk ik ben slim"
Waarom ben je dan niet slim genoeg om te snappen dat het leven niet draait om slim zijn?
Waarom snap je niet dat het gaat om gelukkig zijn, op de manier die jou gelukkig maakt?
Waarom snap je niet gewoon dat kinderen het leuk vinden om te spelen, EN DAT DAT GODVERDOMME NORMAAL IS?
Waarom merk ik zoveel dommigheid aan je, terwijl je zelf ervan overtuigd bent dat je de mastermind zelve bent?

En daaraan heb ik ook nog toe te voegen dat hoe slimmer je bent, je des te meer snapt dat je in feite niks weet van het grote alles dat er is. En jij wekt de indruk dat je toch alles al wel weet.
Ik en velen zijn je misplaatste arrogantie kotsbeu, dus nok ermee, of taai het af.

Serieus;
Je
WEET
NIKS
Klik om te vergroten...

Ik wil ook een standbeeld van jou in mijn tuin! :rockband: :rockband: :rockband: :rockband:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Angramar Temenos zei:
Waarom ben je dan niet slim genoeg om te snappen dat het leven niet draait om slim zijn?
Daar draait het juist wel om. Er is niets in deze rotwereld belangrijker dan wijsheid. Al die bullshit van aardig zijn, sociaal, emoties, liefde BLA BLA BLA. De enige waarheid is wat in je hoofd zit, dat kan niemand je afnemen.

Ow die zit zeker, mijn autistische en schizofrene vriend. Jou waarheid zit in jou hoofd! Niet mijn waarheid, mag dat aub duidelijk zijn.

Waarom snap je niet dat het gaat om gelukkig zijn, op de manier die jou gelukkig maakt?
Dat snap ik heel goed, maar domme mensen maken mij ongelukkig. Dus ja, het gaat me wel om gelukkig zijn.


Arrogante en slimme mensen maken mij alleen ongelukkig wanneer ze zichzelf continu de hemel in prijzen en zichzelf boven iemand anders plaatsen wat bereft hun IQ. Geluk zit niet in IQ, geluk zit in EQ.

Waarom snap je niet gewoon dat kinderen het leuk vinden om te spelen, EN DAT DAT GODVERDOMME NORMAAL IS?

Ik ben zo fucking dankbaar dat ik niet normaal ben dan, maar op m'n negende m'n eerste zelfstandige webbrowser heb gecoded.

Ik vind je echt heel erg zielig dan, niet alleen zul je verschrikkelijk eenzaam zijn, ook ben je maatschappelijk en sociaal onderontwikkeld. Buiten spelen met buurtkinderen is goed voor: je weerstand, je taalontwikkeling, je lichamelijke ontwikkeling, je sociale vaardigheden. Als jij nooit buiten hebt gespeeld zul je al die ontwikkelingen gemist hebben, en nu een ontiegelijke achterstand hebben, iets wat je duidelijk op kunt maken uit de intelligentie van je posts en uit de antwoorden op normale vragen.


Waarom merk ik zoveel dommigheid aan je, terwijl je zelf ervan overtuigd bent dat je de mastermind zelve bent?
Omdat jouw idee van dommigheid een ethische belevenis van de sociale wereld is, en doen wat "Normaal" is. Dommigheid is gebrek van kennis de lack om verbanden te leggen. Niet weigeren te zeggen wat de meerderheid geaccepteerd vindt, een andere mening hebben, etc. Ik vind dat het beter is voor kinderen om te leren. Dat is een mening.

En jou mening deugt duidelijk dus niet.



P.P.S: Ik trek gewoon heel slecht als mensen sociale normen en waarden als intelligentie beschouwen.

Inteligentie is het hele pakketje, niet alleen maar droge cijfers uit je hoofd leren, dat kan iedereen.

P.P.P.S: Het is juist goed dat mensen iets wereldvreemd zijn; Namelijk, als het perspectief van mensen op jonge leeftijd niet wordt bevuild met de achterlijke normen en waarden van de maatschapij, zullen ze ook een veel opener geest hebben naar alles, in plaats dat ze van jongs af aan worden geindoctrineerd "Hoe het hoort". Neem je maatschapij-hivemind en steek hem ergens waar de zon niet schijnt, want ik weiger deel uit te maken van normen en waarden die zijn opgesteld die hun emoties, hart en hormonale stemmingswisselingen gebruiken in plaats van keiharde logica en gezond ratio. Gezond ratio, jij? Volgens mij heb jij geen gezond ratio, alleen maar bits en bytes.

En mijn geest is ook heel open hoor, ondanks dat ik ook geleerd heb hoe het hoort! Dus fuck de tering met je redenatie en steek die lekker in het daarvoor bestemde anatomisch verantwoorde lichaamsdeel.
Klik om te vergroten...
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#13
Angramar Temenos jij bent toch echt een arrogante zak.
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Drientje zei:
Ik wil ook een standbeeld van jou in mijn tuin! :rockband: :rockband: :rockband: :rockband:
Klik om te vergroten...
Mwa, standbeelden zijn duur, maar een klein altaartje met een foto is ook al heel wat om mee te beginnen natuurlijk. Ik zou me vereerd voelen! :hearteyes:



anyways, (dit is trouwens wel mijn laatste offtopic post in dit topic denk ik) ,ik heb de reply van Agamar nogwattes niet gelezen en ik ga het niet doen ook. Feit is, dat mijn post bedoeld was tot de brave jongen aan het denken te zetten en wat te zelfreflecteren. Zie ik daar tijdens mijn scroll alweer een hele lap tekst verschijnen....
Leek me eigenlijk vrij duidelijk dat het de bedoeling was dat de knul in kwestie gewoon eens ging nadenken over zijn gedrag. Ik had zelf niet de intentie te internetridderen, discussies aan te gaan of wat dan ook. Feit dat hij alweer direct met een bak antwoorden (waarschijnlijk antwoorden dan toch, aan de kolom indeling die ik voorbij zag flitsen) klaarstaat zegt alweer meer dan genoeg vrees ik.
Feit 2, dat ik hier en daar wat +jes toegereikt krijg, op een toch wel ietwat felle post, op een vredelievend forum als dit(serieus, zo relaxt en lief als hier heb ik het zelden gezien :hearteyes: ), zegt helaas ook al weer een hoop.

Ik wil gewoon genieten van de relaxtheid van dit forum en de gebruikers, en daar tussendoor niet gestoord worden door posts waar ik overheen moet lezen. Zoals de zijne, en de dierenporno en dergelijken een tijdje terug.
Vandaar even de escalatie.
Sorry aan de rest, en de topicstarter natuurlijk.

Groetjes,

zi09
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Drientje zei:
Waarom ben je dan niet slim genoeg om te snappen dat het leven niet draait om slim zijn?
Daar draait het juist wel om. Er is niets in deze rotwereld belangrijker dan wijsheid. Al die bullshit van aardig zijn, sociaal, emoties, liefde BLA BLA BLA. De enige waarheid is wat in je hoofd zit, dat kan niemand je afnemen.

Ow die zit zeker, mijn autistische en schizofrene vriend. Jou waarheid zit in jou hoofd! Niet mijn waarheid, mag dat aub duidelijk zijn. Ja, mijn waarheid. Trouwens, ik ben onderzocht, en ik heb noch autisme noch schizofrenie.

Waarom snap je niet dat het gaat om gelukkig zijn, op de manier die jou gelukkig maakt?
Dat snap ik heel goed, maar domme mensen maken mij ongelukkig. Dus ja, het gaat me wel om gelukkig zijn.


Arrogante en slimme mensen maken mij alleen ongelukkig wanneer ze zichzelf continu de hemel in prijzen en zichzelf boven iemand anders plaatsen wat bereft hun IQ. Geluk zit niet in IQ, geluk zit in EQ. Met EQ heeft niemand wat bereikt, macht krijgen, geld verwerven, vooruitgang boeken komt van IQ. Als er geen mensen met IQ waren zat jij nu niet achter je computertje, want computers waren er dan niet.

Waarom snap je niet gewoon dat kinderen het leuk vinden om te spelen, EN DAT DAT GODVERDOMME NORMAAL IS?

Ik ben zo fucking dankbaar dat ik niet normaal ben dan, maar op m'n negende m'n eerste zelfstandige webbrowser heb gecoded.

Ik vind je echt heel erg zielig dan, niet alleen zul je verschrikkelijk eenzaam zijn, ook ben je maatschappelijk en sociaal onderontwikkeld. Buiten spelen met buurtkinderen is goed voor: je weerstand, je taalontwikkeling, je lichamelijke ontwikkeling, je sociale vaardigheden. Als jij nooit buiten hebt gespeeld zul je al die ontwikkelingen gemist hebben, en nu een ontiegelijke achterstand hebben, iets wat je duidelijk op kunt maken uit de intelligentie van je posts en uit de antwoorden op normale vragen. Ik sta verbaal heel sterk, ik kan iedereen manipuleren. M'n weerstand, ik ben niet vaak ziek of zo.. Ik heb niet een super goede conditie of zo, dat kan een paar weekjes sportschool regelen..



Waarom merk ik zoveel dommigheid aan je, terwijl je zelf ervan overtuigd bent dat je de mastermind zelve bent?
Omdat jouw idee van dommigheid een ethische belevenis van de sociale wereld is, en doen wat "Normaal" is. Dommigheid is gebrek van kennis de lack om verbanden te leggen. Niet weigeren te zeggen wat de meerderheid geaccepteerd vindt, een andere mening hebben, etc. Ik vind dat het beter is voor kinderen om te leren. Dat is een mening.

En jou mening deugt duidelijk dus niet. Een mening kan niet deugen of niet deugen, dat is subjectief.



P.P.S: Ik trek gewoon heel slecht als mensen sociale normen en waarden als intelligentie beschouwen.

Inteligentie is het hele pakketje, niet alleen maar droge cijfers uit je hoofd leren, dat kan iedereen. Fout.

P.P.P.S: Het is juist goed dat mensen iets wereldvreemd zijn; Namelijk, als het perspectief van mensen op jonge leeftijd niet wordt bevuild met de achterlijke normen en waarden van de maatschapij, zullen ze ook een veel opener geest hebben naar alles, in plaats dat ze van jongs af aan worden geindoctrineerd "Hoe het hoort". Neem je maatschapij-hivemind en steek hem ergens waar de zon niet schijnt, want ik weiger deel uit te maken van normen en waarden die zijn opgesteld die hun emoties, hart en hormonale stemmingswisselingen gebruiken in plaats van keiharde logica en gezond ratio. Gezond ratio, jij? Volgens mij heb jij geen gezond ratio, alleen maar bits en bytes. Bits en bytes is verstand, sociaal zijn is EQ, instinctief, natuurlijk gedrag.

En mijn geest is ook heel open hoor, ondanks dat ik ook geleerd heb hoe het hoort! Dus fuck de tering met je redenatie en steek die lekker in het daarvoor bestemde anatomisch verantwoorde lichaamsdeel.
Ik zie dat je verheerlijkte arrogante sociale eigenschappen zich nog steeds niet hebben ontwikkeld voorbij puberale onderbroekenlol.
Klik om te vergroten...
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#16
Damn, je kan het ook echt niet van de andere kant bekijken. Je bekijkt alles alleen vanuit je eigen perspectief, ik denk dat dit komt door alles wat je gemist hebt toen je achter je computer zat. Je bekijkt alles zwart wit, alleen de mening van jou (En slimme mensen die het met je eens zijn) telt. Ik snap ergens ook wel jou kant, ik irriteer mijzelf ook aan van die vervelende kinderen, maar dat is dan niet vanwege hun IQ. Ik ben zelf hoogbegaafd en pronk hier niet mee, waarom zouden mensen met een lager IQ niet evenveel waard zijn als mij? Je zegt dat zonder slimme mensen we nu geen computer e.d zouden hebben, maar waar zou deze wereld zijn zonder bouwvakkers, slagers, bakkers, monteurs? Die heb je toch zeker ook nodig, of kan jij dat allemaal ook, dat zoek je natuurlijk op op wikipedia! Ik zelf ben totaal niet handig en ik weet bijna zeker jij ook niet, wij doen ons ding in de maatschappij met onze intelligentie andere vinden hun plek in de maatschappij met handarbeid. Alles is in balans, wij hebben hun nodig, en zij ons ook, slimmere mensen zijn niet beter dan mensen met een lager IQ. Probeer het eens van een andere kant te bekijken, heeft je moeder je nooit deze verhaaltjes vertelt? Dan had je waarschijnlijk meer respect voor andere mensen. Ik hoop maar dat je wat minder negatief word, want deze post is niet afkrakend bedoeld. Hoewel, een beetje wel eigenlijk vanwege al je stomme commentaar waar ik me al geringe tijd aan irriteer :)

Nou.. De groeten, ik heb geen zin meer om te schrijven!
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#17
Angramar Temenos zei:
Waarom ben je dan niet slim genoeg om te snappen dat het leven niet draait om slim zijn?
Daar draait het juist wel om. Er is niets in deze rotwereld belangrijker dan wijsheid. Al die bullshit van aardig zijn, sociaal, emoties, liefde BLA BLA BLA. De enige waarheid is wat in je hoofd zit, dat kan niemand je afnemen.
Klik om te vergroten...

Ik ben de laatste tijd te inactief geweest om een waardevol oordeel over jou persoon te vormen, maar dat stukje post zegt redelijk veel :) Wijsheid en slim zijn hebben in die context niets echt wat met elkaar te maken naar mijn inziens. Iemand die op zijn 9e een webbrowser coded mag dan wel slim zijn, maar het maakt hem/jou echt niet WIJS.

Als je me daarom nu dom vind moet je dat zelf maar weten :)

Aan andere langer actieve DF'ers; hij doet me stiekem op zijn eigen manier wel aan iemand denken, jullie niet ? :wink:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Spor zei:
Angramar Temenos zei:
Waarom ben je dan niet slim genoeg om te snappen dat het leven niet draait om slim zijn?
Daar draait het juist wel om. Er is niets in deze rotwereld belangrijker dan wijsheid. Al die bullshit van aardig zijn, sociaal, emoties, liefde BLA BLA BLA. De enige waarheid is wat in je hoofd zit, dat kan niemand je afnemen.
Klik om te vergroten...

Ik ben de laatste tijd te inactief geweest om een waardevol oordeel over jou persoon te vormen, maar dat stukje post zegt redelijk veel :) Wijsheid en slim zijn hebben in die context niets echt wat met elkaar te maken naar mijn inziens. Iemand die op zijn 9e een webbrowser coded mag dan wel slim zijn, maar het maakt hem/jou echt niet WIJS.

Als je me daarom nu dom vind moet je dat zelf maar weten :)

Aan andere langer actieve DF'ers; hij doet me stiekem op zijn eigen manier wel aan iemand denken, jullie niet ? :wink:
Klik om te vergroten...

Jcutje neem ik aan? Match onze IPs maar. Ik vind dat intelligentie het belangrijkst is. Dat is een mening. Of mag dat niet?
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja hem.

Oh neem ik niet de moeite voor, zelfs als ik het zou kunnen. Zolang je de boel niet doodspammed heb ik er allemaal niet zo'n moeite mee.

Natuurlijk mag dat, we leven in nederland, een land met vrije meningsuiting.

Maar in mijn weten is het een feit dat slim zijn en wijs zijn iets heel verschillends is.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Spor zei:
Ja hem.

Oh neem ik niet de moeite voor, zelfs als ik het zou kunnen. Zolang je de boel niet doodspammed heb ik er allemaal niet zo'n moeite mee.

Natuurlijk mag dat, we leven in nederland, een land met vrije meningsuiting.

Maar in mijn weten is het een feit dat slim zijn en wijs zijn iets heel verschillends is.
Klik om te vergroten...

In de mijne ook hoor. Ik vind mezelf absoluut niet wijs.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."