#1
hou vol he marla 


Drientje zei:^ Of je gaat aan de ayahuasca! Overingens wel goed dat je inziet dat het misschien niet alleen kan. Vaak is de helft van het probleem het onderkennen ervan.
Sterkte hiermee, ik weet hoe kut je je kunt voelen hierdoor!(ik zei toch dat ik veel van mezelf in jou herken?)
X
982 zei:Marla Singer zei:Ik had vorig weekend wel de ENGSTE hartklopping die ik ooit in mijn leven van de pep heb gehad..... Ik dacht serieus even dat ik er in bleef, NOT COOL AT ALL!
Afgelopen vrijdag is de eerste keer geweest in mijn hele drugstijd dat ik teveel speed heb genomen. Ik zat buiten zo stil als ik maar kon zijn op de grond, alles trilde als een gek, ik ademde zo hard, alsof ik net een marathon had gelopen en mn hartslag heeft recordhoogtes bereikt. Gelukkig zakte dit na ca. 3 kwartier af en kon ik een leuke avond tegemoet.
De reden dat ik zoveel had genomen was drank, anders had ik niet zo overmoedig geweest.
Ik wil er wel even bijzeggen dat ik niet een persoon ben van 10-20 lijntjes op een nacht. Die verdeel ik over 1,2 of 3.

Not true!psychopsychedelic zei:alcohol is ook gewoon kut![]()
je kant met niks combineren
henkie84 zei:*Is blij voor Marla en doet (gemeend!) applaus*
Wat een mooie beslissing om de hulpverlendende kant op te gaan (SPW-4). Heel voldoeninggevend kan ik uit ervaring vertellen (oke, pas één jaartje bezig voor maatschappelijk werker, maar toch). Thumbs up!

Djo zei:Supergoed van je Marla! Zet zo door! Mocht je ooit een moeilijk moment hebben, dan kun je ook altijd bij mij terecht net als bij Safiertje. Je komt maar op msn tegen me aankletsen.
Ik ben echt supertrots op je!![]()
En raar is dat, he, dat dat leren ineens begint te kriebelen, ik heb dat ook. Vroeger nooit geen zin gehad om te leren en nu wil ik ineens alles tegelijk en alles in het werk stellen om er nog wat papiertjes bij te halen.
Als die zin er bij het leren goed inzit, zal het met dat papiertje zeker wel goed zitten!![]()
Djo zei:Supergoed van je Marla! Zet zo door! Mocht je ooit een moeilijk moment hebben, dan kun je ook altijd bij mij terecht net als bij Safiertje. Je komt maar op msn tegen me aankletsen.
Ik ben echt supertrots op je!![]()
982 zei:Voor mij nu 2e weekend niks.. contact helemaal verbroken met vrienden die het nog wekelijks doen.

982 zei:Maargoed, ik heb nu een aantal andere dingetjes gevonden waar ik me goed mee kan vermaken.
En ik hoop dat dit me een beetje het gevoel geeft dat een leven zonder pep wel leuk en interessant kan zijn.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."