#1
Het heeft denk ik allemaal te maken met de overgangsfase waarin je je bevindt. Die afkeer die je hebt gekregen en die tegenovergestelde dromen, zijn daar volgens mij een onderdeel van...
Gewoon blijven genieten van je nuchtere, wakkere leven en je niks aan trekken van die dromen!! That's the spirit to keep on!
Gewoon blijven genieten van je nuchtere, wakkere leven en je niks aan trekken van die dromen!! That's the spirit to keep on!