#1
Ik ben ook alweer 1 week clean



acidboy zei:Safire zei:"Addiction is a decision. An individual wants something, whatever that something is, and makes a decision to get it. Once they have it, they make a decision to take it. If they take it too often, that process of decision making gets out of control, and if it gets too far out of control, it becomes an addiction. At that point the decision is a difficult one to make, but it is still a decision. Do I or don't I. Am I going to take or am I not going to take. Am I going to be a pathetic dumb shit Addict and continue to waste my life or am I going to say no and try to stay sober and be a decent Person. It is a decision. Each and every time. A decision. String enough of those decisions together and you set a course and you set a standard of living. Addict or human. There is always a decision. Take responsibility for it. Addict or human. It's a fucking decision. Each and every time."
Mooi boek is dat he Ruth..![]()
WatSupervlieg zei:
Marla Singer zei:Na vorig weekend, hebben wij er ook weer even genoeg van. Njah, voor de zoveelste keer, komt niet echt geloofwaardig meer over volgens mij.....
Maar goed, het was bijna uit tussen mij en Tyler en ik ben de hele week depressief geweest. Dat hele pepweekend (van 4 dagen) ging gewoon echt weer veeeeeels te furrr!![]()

psychopsychedelic zei:vind je zelf dat je verslaaft bent? het is zoizo een probleem, als ik jou was zou ik gewoon stoppen en jezelf bijv: om de maand belonen met een grammetje ofzo, dan merk je waarscheinlijk zelf ook dat het effect beter is als je het niet te vaak doet!
heel veel succes en ik hoop dat je er van af kunt blijven! het zou je goed doen!![]()
![]()
FoxMulder zei:Op n gegeven moment was ik t helemaal beu, ik had door dat ik mezelf niet meer was en besloot er gewoon mee op te houden. Inmiddels ben ik 5-6 maanden verder, en heb ik 2 x pep gebruikt, en na alle 2 de keren kwam ik er weer achter warom ik ermee was opgehouden. Ik heb er dan ook totaal geen behoefte meer aan.
totaal geen behoefte aan :P moet zelfs kokhalsen als k t ruik

psychopsychedelic zei:vind je zelf dat je verslaaft bent? het is zoizo een probleem, als ik jou was zou ik gewoon stoppen en jezelf bijv: om de maand belonen met een grammetje ofzo, dan merk je waarscheinlijk zelf ook dat het effect beter is als je het niet te vaak doet!
heel veel succes en ik hoop dat je er van af kunt blijven! het zou je goed doen!![]()
![]()

_Kat_ zei:De reden is niet omdat ik bang ben dat ik eraan dood zal gaan, dat staat al vast. Maar ik wil kijken of ik na 3 weken al wat minder tolerantie voor pep heb want dat is het grootste probleem, ik mis al die effecten beetje bij beetje en dat terwijl ik alleen in het weekend gebruik! Dat is nu al wel 3 maanden aan de gang dus daar zal het ook wel aan liggen.

honingolie zei:nam je je toen weer voor om nu dan echt te gaan stoppen?![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."