Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sinds zondag gestopt met speed na jaar lang elke dag gebruiken. Bedoeling is te stoppen met doordeweeks te gebruiken. Heb nog iets minder dan een gram thuis liggen, dat is me beloning voor aankomend weekend. Heb alleen een vraagje > Ben zo fucking moe doordat ik geen pep meer gebruik. Logisch natuurlijk, maar hoelang duurt het voordat me lichaam weer beetje normaal is ? Want word hier gek van, kan zo niet werken etc."
"Hehe, probleem heb ik niet echt. Mijn speedgebruik en eetgedrag compenseren mekaar blijkbaar, weeg altijd keurig rond de 60 met me 1.70"
"angie123 zei: Ik snap nou niet waar alle ophef over speed vandaan komt! Ik vind er gewoon niets aan!!!!!. Ik krijg er geen rusch van. Ik ga er niet door babbelen. Ik word er niet actiever door. Ik voel me niet ön top of the world". Een beetje wakkerder en het remt mijn eetlust, maar dat is alles. Dat je er een verslaving van kan krijgen is mij vreemd, sterker nog 'voor mij hoeft het niet eens meer" Ik hoor de commentaren al "Wees blij!!" Ja eigenlijk wel jah, maar toch zou ik het speed-gevoel wel eens willen ervaren. Ben ik er imuun voor, of heb ik gewoon altijd shit spul gehad (mijn dank hiervoor dan )? Zijn er meer die dit herkennen? Klik om te vergroten... Je hebt dus gewoon troep gehad. Waarschijnlijk caffeine..."
"speedkills zei: iets specifieker dan; het is geen pasta, maar het zijn gedroogde kristallen, de structuur van de kristallen lijkt een beetje op kristalsuiker. Het ruikt dus antieglijk zoet, als een of andere zoetstof (geen suiker, veel zoeter), maar leg het op je tong en het is scherp, erg scherp. Smaakt niet als pep...sambal/peperachtig..ja meer in die richting... Heb het wat gecut, is vrij makkelijk te cutten, maar ziet er dan absoluut niet uit als speed, veel te glasachtig. Ik vertrouw het nu voor geen meter meer, Ik ga wel op zoek naar een andere leverancier Klik om te vergroten... Glasachtig ? Kijk maar uit dat er geen TL-buisgruis doorheen zit. Oftewel glassplinters. Levensgevaarlijk ! Er hoeft maar 1 stukje glas direct naar je hersenen door te schieten en je bent dood Heb 1x meegemaakt dat het door de pep heen zat, dag erna allemaal kleine wondjes in me neus."
"Telefoon zei: heb 2 vriendinnen van me die pep voor de eerste keer willen gebruiken mijn pep zit op 64% puur en vraag me af wat een mooie dosis is voor de eerste keer wegen ieder ongveer 55-65 kilo en ze willen niet klappertanden maar gewoon enrgie hebben en de speedrush ik dacht aan bommetje van 200mg ? Klik om te vergroten... Je kan beter beginnen met snuiven, want dat werkt al na 5-10 min. en een bommetje pas na een half uur. Uit eigen ervaring weet ik dat een bommetje bij mij i.i.g. veel heftiger aankomt dan wanneer ik het snuif. Begin gewoon met een paar kleine lijntjes, beter te weinig dan te veel, want je kan er altijd nog wat bij doen, maar nooit eraf halen. Laat hun zelf aangeven of ze meer willen of niet, tuurlijk zou ik het wel een beetje in de gaten houden, maar het is belangrijk dat ze hun eigen grenzen leren kennen."
"Telefoon zei: lekker .. en kaugom >_< ? Klik om te vergroten... Kan je doen, maar raad ik af. Je hebt kans dat je dan uiteindelijk op je wangen loopt te kauwen zonder dat je het doorhebt. Of je blijft maar kauwen, waardoor je daarna dus spierpijn hebt in je kaken. Heb er met pep niet zoveel last van. Wel van gespannen kaken, dat het helemaal strak staat waardoor ik soms ga knarsetanden, maar niet echt klappertanden. Dat heb ik wel van de XTC."
"Enesteene zei: DarkTerrorFreak zei: Glasachtig ? Kijk maar uit dat er geen TL-buisgruis doorheen zit. Oftewel glassplinters. Levensgevaarlijk ! Er hoeft maar 1 stukje glas direct naar je hersenen door te schieten en je bent dood Klik om te vergroten... dat kan toch helemaal neti, glas dat door naar je hersenen schiet Klik om te vergroten... Oh ? Je hersenen zijn beschermd door je schedel. Op het moment dat je snuift zit het al binnenin je schedel. Dus waarom zou het niet door naar boven kunnen schieten ?"
"slipperman89 zei: lol van 200 tot zelfs 450 voor 50 gram 100 gram goede speed kost maar iets van 250 euro. Klik om te vergroten... Echt eh... 100 gram was voorheen 200, nu zo'n rond de 250. Een goede prijs is zo'n 150 a 175 euro voor 50 gram."
"Haha, een bekend probleem. Word altijd licht in mijn hoofd en soms word het wit of zwart voor me ogen. Maar ben nog nooit knockout gegaan. Als het te erg is moet je gewoon weer gaan zitten :P"
"DreamWeaver zei: Ik ben snotverkouden en zit helemaal verstopt, maar heb hiet toch een lijntje gelegd, iemand een snelle manier om ff van de verkoudheid af te zijn om een snuif te kunnen doen? :P Edit-Boem, resultaat! Eventjes wat hoestsnoepjes gevreten Nose on fire! Klik om te vergroten... Gewoon snuiven, brand vanzelf weg :P"