Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTopic voor degenen die met speed aan het stoppen zijn...

Topic voor degenen die met speed aan het stoppen zijn...

140 antwoorden
33 weergaven
18-5-2026
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#1
acidboy zei:
Just be careful met dat meisje van je..
Klik om te vergroten...

I will.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sinds een paar weken ben ik nu ook zo goed als gestopt met alcohol drinken. Telkens als ik dronken was, ging ik de "fout" in en ging ik toch weer pep zoeken. Iets wat ik niet had gedaan als ik niet dronken geweest zou zijn. Alcohol is ook een klote harddrug. Met een slok op doe en zeg ik altijd dingen die ik nuchter niet zou doen of zeggen.
Bijna hadden mijn lief en ik vandaag toch pep zullen regelen, maar door een droom van gister nacht wilde ik het niet meer. Ik droomde dat ik op het dochtertje van een vriendin aan het passen was en dat ik ondertussen steeds speed nam. Het was echt heel naar.... Toen ik wakker werd zei ik gelijk dat ik geen speed wilde kopen. Mijn lief helemaal opgelucht, want hij wilde eigenlijk toch al niet. Maar omdat ik zo aan had zitten dringen, had ik hem ook weer helemaal lekker gemaakt. Gelukkig had ik die nachtmerrie, dit weekend ook weer helemaal nuchter blijven dus!!!
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#3
goed zo :)
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#4
gister na 4 weken terugval gehad... :flushed:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Iedereen is wel eens zwak, het is nu zaak dat je weer verder gaat met je stop poging. :)

@marla: goed zo!!!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#6
982 zei:
gister na 4 weken terugval gehad... :flushed:
Klik om te vergroten...

Shit happens, ik heb ook zo'n terugval gehad. Het is gewoon heel moeilijk om in 1x te kappen d'r mee. Zeker als het een gewoonte is geworden. ... Voor mij was die terugval van drie dagen (zonder slaap en eten) weer even het bewijs dat ik zo echt niet meer wilde leven. Ik walgde van mezelf en ik zette weer vrolijk mijn leventje zonder de pep voort. Wat mij ook heel goed helpt nu is Spirulina. Google het anders even, je kunt het gewoon kopen bij de reform zaak en bij mij en mijn lief helpt 't echt!!
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#7
opzich ging het stoppen heel goed, ik deed andere dingen en was vaak bij mn beste maat die samen met mij gestopt is, maar nu had ik gisteren een paar mensen bij me thuis en we hadden het een en ander gedronken. Totdat iemand vroeg of hij ff wat mocht nemen.. enja dan bieden ze het aan, je denkt al wat anders omdat je aangeschoten/dronken bent..

Achteraf wel weer spijt van nu, maar ik heb geen zin om me daar druk over te maken.. daar schiet ik zelf ook niks mee op. En ja... nu ga ik gewoon weer verder met stoppen!
]
]-[IG]-[Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Alcohol is de duivel. :openmouth:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het is al heel goed dat je zelf inziet dat het een fout was. Dat toegeven is al het halve werk. Hou vol nu, je kunt het wel :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
alcohol vermijden en je vrienden dumpen....


Het is maar voor een half jaartje ...


:hearteyes:
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#11
haha jezus deranged,
help d'r is op het goeie pad:P
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Of aan de mensen hier :openmouth:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#13
De mensen hier kunnen me gestolen worden...
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#14
succes.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Marla Singer zei:
De mensen hier kunnen me gestolen worden...
Klik om te vergroten...

Aan je topic gezien ben je weer aan de pep :( ?
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#16
Weer aan de pep is wel overdreven, ik gebruik tegenwoordig nog maar een paar keer per maand nog (laatste x is alweer bijna 3 wk geleden en ik blijf nog even nuchter tot de 26ste...). Dat is een heel verschil met toen ik stopte met dagelijks gebruik en ik dit topic startte!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lake zei:
Ik gooi dit topic omhoog.. ik ga de komende 6 weken geen pep gebruiken.. tis nodig om even een pauze in te lassen.
Klik om te vergroten...

Goed zo!!! Heel veel succes en sterkte!!!! :wave:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#18
Marla Singer zei:
Weer aan de pep is wel overdreven, ik gebruik tegenwoordig nog maar een paar keer per maand nog (laatste x is alweer bijna 3 wk geleden en ik blijf nog even nuchter tot de 26ste...). Dat is een heel verschil met toen ik stopte met dagelijks gebruik en ik dit topic startte!
Klik om te vergroten...
Spelen met vuur. Maargoed, jij zal weten wat het beste voor je is. Laat het alsjeblieft niet meer zo ver komen als eerst iig :)
i
istaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mijn beste vriendin zit/zat eraan en afgelopen weekend had ze al 3 dagen niks gehad. Zondag waren we heel vrolijk bezig en plots draait ze 180 graden om en word ze zwaar chagrijnig en depri, ze begon met dingen te gooien en mij te beschuldigen van dingen waar ik niks van wist( ze heeft problemen, waar ik liever niet over praat). Toen heeft ze onze vriendschap verbroken en kon ik vertrekken, sindsdien heb ik niks meer van haar vernomen( ze heeft een vriend die haar hier wel bij helpt). Maar wat er gebeurd is kan dit allemaal het gevolg zijn van afkickverschijnselen of is het heel iets anders ?
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#20
Supervlieg zei:
Marla Singer zei:
Weer aan de pep is wel overdreven, ik gebruik tegenwoordig nog maar een paar keer per maand nog (laatste x is alweer bijna 3 wk geleden en ik blijf nog even nuchter tot de 26ste...). Dat is een heel verschil met toen ik stopte met dagelijks gebruik en ik dit topic startte!
Klik om te vergroten...
Spelen met vuur. Maargoed, jij zal weten wat het beste voor je is. Laat het alsjeblieft niet meer zo ver komen als eerst iig :)
Klik om te vergroten...

Zal het zeker niet meer zo ver laten komen, draai alweer heel wat jaartjes mee in het "drugscircuitje" en weet inmiddels nu wel wat 't beste voor me is
:) !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."