#1
Ik heb dat ook wel, als ik alcohol op heb grijp ik nog wat gemakkelijker naar pep als gewoonlijk. De weerstand he. Maar ik moet wel zeggen dat het meestal allemaal goed meevalt. Ik loop gelukkig niet vaak met pep rond. Heb er wel vaker zin in als ik erg dronken ben, maar als het een "alcohol-nacht" is zijn er geen pepgebruikers bij of ik moet pech hebben ofzo hehe. Het is vooral als ik me kut voel wegens teveel alcohol dat ik zin heb in een lijntje. Dan voel je je weer helemaal fit, in je hoofd toch. 
