Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zelf heb ik net wat meer dan een jaar pep gebruikt. Het begon met elk weekend een beetje, maar al heel snel breidde het uit naar n paar gram op n feestje, en best wel vaak doordeweeks voor de lol doorhalen. Op n gegeven moment was ik t helemaal beu, ik had door dat ik mezelf niet meer was en besloot er gewoon mee op te houden. Inmiddels ben ik 5-6 maanden verder, en heb ik 2 x pep gebruikt, en na alle 2 de keren kwam ik er weer achter warom ik ermee was opgehouden. Ik heb er dan ook totaal geen behoefte meer aan. Bij mij helpt het vooral als ik alle voordelen even door mn hoofd haal. Ik zie er beter uit ( meer kleur etc) , heb veel meer energie ( ik sport weer ) en ik 'voel' me stukken beter. En net als iemand hiervoor ook al zei : je moet alle triggers idd vermijden. Inmiddels blow ik nu ongeveer een gram hasj per week uit mn bong, en doe ik af en toe mdma. Met t blowen ben ik niet helemaal blij, maar zolang ik t niet overdag doe vind ik t wel best. Af en toe vraag ik mij wel af of ik echt verslaafd was, vooral omdat ik "maar een jaar"gebruikte en relatief makkelijk ermee ben opgehouden. Maar in dat jaar heb ik heel snel van heel weinig naar echt heel veel gebruikt, elk weekend en doordeweeks vaak ook elke dag, zo erg zelfs dat ik uiteindelijk toch wel zorgen om mezelf begon te maken. Ik heb ook geen idee of ik mijn verhaal in deze topic "mag"plaatsen, maar ik moest mn ei even kwijt en dit leek me de beste topic ervoor Iig om mn verhaal af te sluiten, elke keer als ik terugdenk aan die periode, en die was best wel leuk trouwens, dan bedenk ik me dat als ik nooit pep had gebruikt, ik zeker niks had gemist."
"BelgonX zei: Heb net hetzelfde probleem als jou gehad waardoor ik echt lichamelijk niets meer voorstelde. Ik weet niet of je er ebsef van hebt maar zo een hele dag niets eten en alleen blowen is echt niet goed voor je lichaam. Je leeft op je reserves en breekt gewoon je spiermassa af. Daarvan kan je over het algemeen 'moe' van worden. Door wiet te roken voor het slapen heb je trouwens ook een minder effectieve slaap en dus minder energy charge van je lichaam. Misschien een oorzaak waarom je niet wakker raakt voor 12 uur? Ik ben begonnen met elke dag een dikke vitamine pil te nemen en een Knorr vie (50%groente en fruit van de dag, zegge ze :P ). Ik neem deze 's morgens en volgens mij helpt het ook wel je systeem wat op gang te brengen en dat brengt honger met zich mee. Verder ben ik gaan sporten en veel. Van sporten krijg je honger en dat is dan ook weer mooi meegenomen . Verder ben ik op vaste uren op de dag mijn jointje(s) gaan rollen. Dus niet 'wake and bake' of juist na de middag. Nee ik liet het gewoon voor late namiddag of 's avonds, is eens zo gezellig en werkt de wiet nog optimaal in tegestelling als je heel de dag door rookt . Probeer verder zeker altijd 'smorgens te eten. Een botherham krijg ik er in de vroege uurtjes ook niet door maar Smacks ofzo wel en brengt weer je systeem op gang en geeft je meer honger en energie. Probeer 10.00 - 16.00 uurtjes te nemen, een mandarijn ofzo. Eet verder gewoon goed en probeer wat actief te zijn en je bioritme terug wat in balans te brengen. Het leven is zoveel mooier dan en jointjes eens zo goed . Zijn gewoon tips, geen levenspreek ofzo... Edit: Is btw zo waar wat je zegt. Vroeger had ik ook altijd boefkicks van wiet maar als je dan eenmaal op lange regelmatige basis wiet gaat roken dan verdwijnt het gewoon. Je jointe wordt je maaltijd om het zo te zeggen. Freaky shit.... Boefkicks komen wel terug als je wat meer casual gaat blowen(toch wel dagelijks maar 's avonds ) . Klik om te vergroten... Bizar dat je dan minder effectieve slaap zou hebben. Ik blow alleen in de avond, en ik word dan altijd onwijs uitgerust en ontspannen wakker ( maar misch dat t komt omdat ik gewoon veel energie heb en zonder blowen misch 5-6 uur zou kunnen slapen ). Ik ben al n hele tijd met mn studie gestopt, en in t begin blowde ik de hele dag. Werd ik onwijs moe en loom van. Inmiddels blow ik alleen maar in de avond, en overdag eet ik onwijs goed ( ontbijt : brinta, lunch : bruin brood etc, savonds een volledige maaltijd en natuurlijk fruit ) en verder fitness ik elke dag ( elke dag joggen heb ik net niet genoeg discipline voor ). T kostte wel wat moeite en discipline in t begin, maar doordat ik merkte dat k fitter en energievoller werd heb ik t volgehouden en is t inmiddels zit t in mn dagelijkse leven. De grootste voordeel vond ik trouwens dat omdat ik alleen maar savonds blowde, ik echt meer van mn hasj ging genieten. Ik mis t trouwens totaal niet, de hele dag blowen. Het voelt juist nu meer in balans dan ooit. Ben je tenminste overdag met je hoofd r bij. &wat belgonX zei idd : Probeer 10.00 - 16.00 uurtjes te nemen, een mandarijn ofzo. Eet verder gewoon goed en probeer wat actief te zijn en je bioritme terug wat in balans te brengen. Het leven is zoveel mooier dan en jointjes eens zo goed . Zijn gewoon tips, geen levenspreek ofzo..."
"Ok dank je voor de aandacht, maar kan iemand mijn vraag misch wel normaal beantwoorden ?"
"Ik heb inmiddels een paar keer ketamine gedaan dmv snuiven, en vroeg mij een paar dingen af. Ik heb een tijdje speed gedaan, en dat brand je neus natuurlijk flink weg ( in de zin dat je neusbotje, of hoe t ook heet, wordt aangetast). Toen ik ketamine snoof, merkte ik dat t wel een beetje brandde, weliswaar niet zo hevig als speed, maar toch een beetje. In hoeverre wordt je neusbotje aangetast als je ketamine snuift ? & Hoe slecht is ketamine uberhaupt voor je neus ? ( Ik ga er zoiezo vanuit dat t niet helemaal gezond voor je neus is ). thnx!"
"Lysergine leest allemaal dingen die er niet staan lijkt t wel Maar goed, voor de laatste keer : ik vroeg me alleen af hoe bijtend ketamine is. Als je bijv een hete peper op je tong legt, dan brand dat behoorlijk. Maar een hete peper zal niet je pasje opvreten zoals pep bijv."
"Hey! De laatste 6 maanden ben ik steeds "gezonder" proberen te gaan blowen. Van joints naar hasjpijpje en van pijpje naar bong/waterpijp. Dit jaar heb ik als goede voornemen besloten om over te stappen naar vaporizen. Na een tijdje te hebben rondgekeken, heb ik dus besloten om een Eagle Bill vapo pijpje te kopen. In de smartshop raakte ik met de man achter de balie in een gesprek gewikkeld, en uiteindelijk vroeg ik aan hem of het verstandig was om als je verkouden was ( ik ben dus verkouden ) wiet te roken dmv vaporizen. Hij zei toen dat THC de onderste deel van je longen desinfecteert, mits je natuurlijk puur THC inhaleert. Mijn vraag is dus : klopt dit idd ? Mijn 2e vraag is : zijn er bepaalde aanstekers/warmte bronnen het meest geschikt hiervoor ? & als laatste : Is het ook mogelijk dat je je weed te heet maakt, waardoor er toch schadelijke stoffen vrijkomen ? Sorry als de grammatica en zins/tekstopbouw niet helemaal klopt, maar ik begin nu steeds grieperiger/waziger in mn hoofd te worden en ga zo mn bed induiken. bij voorbaat bedankt!"