Ik ben sinds anderhalve week ook schoon. In de vakantie flink mijn grenzen verkend met een knallende afsluiter maar nu is het tijd om weer naar huis te keren. School begint weer en ik vind het heerlijk, mijn nieuwe drug genaamd school, wie had dat gedacht hehe!
En op de 1 of andere manier heb ik er absoluut geen problemen mee te stoppen na toch wel behoorlijk regelmatig gebruik. Vooral de donderdagavond, de inleiding van het weekend, begon het altijd zo ontzettend te kriebelen. Dat zal ik ook wel even houden voorlopig. Ik ben me gelukkig bewust genoeg dat regelmatig gebruik niks toevoegd aan mijn leven. Afgelopen jaar is dan ook een grote waas van herinneringen (had het er nog met een vriend van me over) en daar baal ik eerlijk gezegd nog het meeste van. De mensen die me kennen zien me nu in 1 keer als een heel ander persoon, iemand die altijd vaag en scheef is. Ik geef ze geen ongelijk, want ALS ik ze dan zag dan was dat ook zo. Daar heb ik schoon genoeg van en nu is het aan mij om deze oude contacten weer te herstellen.
Maargoed de drang blijft altijd, maar de gedachte dat het allemaal 1 grote illusie is weerhoudt me ervan. Het is zo tof op het moment zelf, maar zodra het voorbij is blijkt het helemaal niet zo tof geweest te zijn (uitzonderingen daargelaten, heb wat gekke avonden meegemaakt
![:grin:]()
).
Zit ik toch weer een heel roman te schrijven hehe. Maar om het maar even samen te vatten, speed kills