#1
Pkoeiaard zei:Tjonge,tjonge, Wat mierenneukerij over verslaving.
Ik was afgelopen jaar 3 weken lang op vakantie, dus 3 weken zonder wiet en geen last van ontwenningsverschijnselen.
Is wiet verslaafd? Nee hoor, het zit in je tussen oren!
Alcohol is wel degelijk een HARD drug.
Hard drug = moeilijk van af komen.
Alcoholisten hebben veel moeite om de alcoholistische dranken af kunnen blijven.
Wat een bullshit. Dat iets tussen je oren zit maakt het nog niet minder hoor. Dat jij er niet verslaafd aan kunt raken, zegt niets over andere gebruikers die er misschien wel verslaafd aan kunnen raken.

