Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Baukereg zei: In die winkels worden spullen verkocht waarmee onder meer wier gekweekt kan worden. Bron: NOS Teletekst Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... wordt je van (zee)wier ook al stoned? ik hoorde dit vandaag op de radio.. als growshops hun klanten moeten registreren kunnen ze net zo goed hun zaak sluiten, dit idee werkt alleen maar de zwarte markt in de hand.."
"jah maar aagezien dit een drugsforum is had ik het wel iets meer drug-related ingeschat. vind het gewoon zonde van mn tijd ^^"
"Enige tijd vgeleden verscheen het nummer van de heideroosjes met burgemeester leers van maastricht, tegen het achterdeurbeleid. als antwoord hierop heeft donner nu met master g (volgens mij een onbekende gast die hier flink wat geld voor heeft gehad) een rap opgenomen tegen blowen. mp3 "Das toch dope man" met Leers: http://www.heideroosjes.com/cgi-bin/dow ... 1553252006 Tekst: http://www.heideroosjes.com/dopeman/ mp3 "De Don" met Donner: http://www.justitie.nl/Images/DeDonfeat ... 107706.mp3 tekst: http://www.justitie.nl/organisatie/mini ... beleid.asp persoonlijk vind dit echt een zwaar trieste actie van donner, totaal kansloos gewoon. Ook de tekst slaat eigenlijk nergen op (hij heeft het over illegaal houden maar toch de gevangenissen leger maken). ook praat hij gewoon dom mee met de muziek, het klinkt nergens naar. de ktekst van de heideroosjes is wel grappig, het klopt tenminste en klinkt (imo) beter. ze kunnen het er niet over hebben in de kamer maar een nummertje erover opnemen kan wel.. triest"
"Overgrow en Cannabisworld, de grootste internationale cannabis kweek communities, zijn neergehaald door de canadese overheid. Overgrow.com was al een tijd down, en er was een "Overgrow Refugees" opgezet op icmag.com: http://www.icmag.com/ic/forumdisplay.php?f=118 De info over de servers die in beslag zijn genomen en de eigenaar van OG: http://www.icmag.com/ic/showthread.php?t=21076 Dit is een schande! Hennepdesk.nl is ook al down, door druk van de overheid. De kwekers zullen het hier niet bij laten, als de OG servers niet terugkomen dan is dat nog zeker niet het eind van het verhaal. Hier zitten vast wel wat OGers, wat vinden jullie hiervan? ik ben pissed The Fight will go on and we will OVERGROW the world!"
"het valt uiteindelijk wel mee, RC wordt beschuldigd van hennep kweken zonder licensie. Meer info: http://www.icmag.com/ic/showthread.php?t=21351"
"haha als iemand zon bord kan fixen, ik koop hem wel over "Verboden Cannabis te nuttigen" lol"
"haha goed voor ze, dat is natuurlijk ook wel te verwachten.. Ik wil hier in de buurt ook wel zon zone, ga ik er ook ff eentje halen :P vind het bord overigens vrij lelijk, kan me voorstellen dat niet iedereen begrijpt wat ermee wordt bedoeld"
"spacekonijn zei: leuk weetje : een jongen werd aangehouden op zn fiets omdat hij zonder licht reed , daarna vonden ze het uilen-bord in zn fietstas Klik om te vergroten... hehe owned Stel je voor dat je blowent in een niet-blow zone wordt betrapt, met een bord in je tas"
"jep ik heb et ook gehoord, een school had wel interesse in zon bord :P voor 90e kun je er een krijgen lol :P"
"jezes dit topic is 4 jaar oud mensen.. de "stepping stone" theorie, wel interessant opzig. ik denk dat het niet opgaat voor de meeste mensen, maar toch zeker wel voor sommige mensen. maar als het over de stepping stone gaat, gaat het over blowen-> harddrugs, waarom niet alcohol-> harddrugs? ik vind dat alcohol en cannabis wel met elkaar te vergelijken zijn qua effect het verschil zit hem natuurlijk in het feit dat alcohol legaal en geaccepteerd is, daarom denken mensen er niet aan om harddrugs te gebruiken als ze een biertje drinken, cannabis wordt gewoon in de hoek van de harddrugs gegooit en dan krijg je idd een stepping stone! oftewel, de beste oplossing voor deze theorie is gewoon het 100% legaliseren"