Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"bekeken voelen hihi pa pa paranoia haahahahahah nee even serieus heb je uzelf nooit eens afgevraagd dat je steeds een andere persoon nodig hebt om u bekeken te voelen.Dit betekent dan ook dat die persoon mischien ook denkt dat jij naar hem/haar kijkt enzo gaat de bal rollen"
"Als ook nog een wakkere mens sedert gisteren en al een jaartje of 5 dagelijks gebruiker hier in dit apeland als belgie wil ik toch even mijn mening kwijt over die "hoeveelheden" die er genomen word per dag/nacht enz.We moeten eerlijk zijn hierover en toegeven dat de "hoeveelheid" altijd sterk afhangt van de qualiteit van de pep natuurlijk.Ook het de tijd dat je al wakker bent of als het bv de eerste wakkere nacht terug is na een rustperiode van enkele dagen slaap en voldoende eten en drinken.Je kan de hoeveelheid gebruik op een nacht niet vergelijken bij de hoeveelheid dat je neemt als je al 2 dagen wakker bent.Dit zijn volgens mijn mening toch zeer belangrijke punten die de hoeveelheid beinvloeden maar daar word er op de forums nooit veel over gesproken natuurlijk"
"Neen vriend denk zeker niet dat je de enige bent met dit probleem ik heb hetzelfde probleem al sedert een jaartje of 2.Wat ik u kan ervoren zeggen wel dit kan een omdat je slijmvliezen ontstoken zijn van voortdurend te snuiven.Je eerste lintjes zullen wel vlotjes binnen gaan maar na 4 a 5 is het voledige file op de slijmwegen en vergeet het maar om dan nog iets binnen te krijgen.Wat je ook eens moet in het oog houden of je dit hebt met alle soorten speed of blijf je altijd bij dezelfde dealer ?? als je het hebt bij de ene soort maar niet bij een andere wel dan is de kans groot dat de snotpep versneden is geweest met kreatine.Kreatine is na een tijdje een echte killer voor de slijmvliezen.Probeer eens verschillende soorten en ik denk bijna dat je het niet gaat hebben bij alemaal sukces"
"Ik had graag eens de meningen gehoord van andere mede inwoners in dit apeland belgie.Wij belgen hebben het geluk en de luxe nog niet om onze dope te laten testen dus is het voor ons natuurlijk een stukje moeilijker om de shit uit de shit te halen en te herkennen daarmee had ik graag eens gehoord hoe jullie te werk te gaan om toch iets meer te kunnen weten over de qualiteit van de speed.Als ervaren speed gebruiker moet ik toegeven dat mijn"manieren van testen" van bv 5jaar geleden de tijd van nu niet zo betrouwbaar meer zijn. Vroeger kon er beetje verschil gemaakt worden door bv geur smaak kleur enz.De dag van vandaag is daar overal wel al een vervangmiddel voor gevonden om de mensen toch om de tuin te leiden en ze te laten denken dat ze "pure" speed kopen yeah right.1 van mijn manieren van testen was het oplossen in wat water en zien wat er van overblijft zijn er nog mede gebruikers die dit doen als testje of hebben jullie andere remedies en zoja indien mogelijk gelieve deze te delen in dit postje.Alvast bedankt iedereen voor de reacties thx"
"Ja idd maar je hebt daar 2 woorden gezegd die in die wereld zeeeer zeldzaam zijn . ExceptionalInsight zei: Je kunt het natuurlijk altijd naar een vriend of kennis in Nederland sturen en die het laten testen (: Klik om te vergroten..."
"evil_kermit zei: ik woon zelf in belgie daar heb je het ook niet.laat alles gewoon testen door vriend in nederland Klik om te vergroten... Door een vriend?? ja ja maar wat is de betrouwbaarheid dan ervan??"
"Flaffie zei: Dat is toch wel een beetje te vroeg gejuicht vind ik Klik om te vergroten... Of terug hervallen"
"mischien een domme vraag van mij maar is dit het befaamde dextro?? http://www.bcfi.be/ggr/index.cfm?ggrWelk=/nindex/ggr/stof/IN_D.cfm"
"Belgo zei: Je moet de balle hebben om te stoppen! Ik ben een tijd terug op een afterparty bij iemand thuis geweest en daar zat een grietje van 22.Die zat,bleek later al sinds dr 13e aan de speed. Dr begonnen wat mensen wat lijntjes coke en speed te leggen en dat grietje dus ook,op een cd hoesje 5 dikke lijnen net zo lang als het cd hoesje. Ze had het eigenlijk helemaal gehad met die shit zei ze nog. En toen,toen BLAASDE ZE ALLES WEG...foef...alles door de kamer weggeblazen.Ze was er helemaal klaar mee. Ze heeft de laatse 3maanden geen speed meer aangeraakt. En het was een ernstig geval hoor..ooit 13dagen(!) wakker gebleven.9 jaar lang aan die shit. Respect... Voor mij is het een wijze les geweest. Klik om te vergroten... 13 dagen wakker tsssss alstublieft zeg jongen overdrijf niet zo jongen"
"[SF] Safiertje zei: Ik herken een aantal van je punten wel. Ik heb zelf een speedverslaving gehad en de speed hielp me in eerste instantie op dezelfde manier dat t jou helpt. Echter, naarmate je langer verslaafd bent wordt alles omgedraaid en presteer je nog veel slechter dan voor de speed.. Ik hoop dat je de speed kunt laten liggen, want een speed verslaving gun ik niemand.. Good luck! Klik om te vergroten... Dit is nu eens een uitspraak die zo voledig klopt en 100% waarheid bevat.Ik ben zelf een dagelijkse gebruiker sedert een jaartje of 10 en ik moet je bij het lezen van je uitspraak je 100% voledig gelijk geven.Mijn raad naar deze poster van dit draadje als je uw gebruik gaat verderzetten zal je ooit op een bepaalde dag beseffen dat al je opgenoemde punten van nu helemaal gekeerd gaan zijn dus please man blijf er van af of probeer het te gebruiken met mate"