#1
Misschien ga je dan wel eindelijk eens iets inzien.bier zei:Denk je dat ik er beter van word als je zoiets tegen mij zegt ofzo?
Misschien ga je dan wel eindelijk eens iets inzien.bier zei:Denk je dat ik er beter van word als je zoiets tegen mij zegt ofzo?
Petrovic zei:Misschien ga je dan wel eindelijk eens iets inzien.bier zei:Denk je dat ik er beter van word als je zoiets tegen mij zegt ofzo?
Petrovic zei:Misschien ga je dan wel eindelijk eens iets inzien.bier zei:Denk je dat ik er beter van word als je zoiets tegen mij zegt ofzo?

Dreuge zei:dan is dit het moment om helemaal te stoppen!!! want je weet zelf ook wel dat je over een paar maanden weer extra veel rookt
Flameon een sociale spast? Wie had dat gedacht!Flameon zei:Helemaal stoppen kan of beter gezegd wil ik niet. Als ik het in wat mindere mate kan doen ben ik al heel blij. Voor mij is een sigaret ook een sociale staaf :P

Flameon zei:Teneerste gecondoleerd meisje!
En prima dat je van eht roken af bent, als je niet rookt in deze nare situatie dan komt het goed
Dione zei:Flameon zei:Teneerste gecondoleerd meisje!
En prima dat je van eht roken af bent, als je niet rookt in deze nare situatie dan komt het goed
Thanks! En inderdaad, dat was ook de gedachte die ik had haha![]()
tomz0r zei:Nog steeds sinds 1 september gestopt. 1 sigaret gerookt toen Ajax verloor van Utrecht, maar toen was ik enorm kwaad. Toen mocht het.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."