Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRookvrij bazentopic!!!

Rookvrij bazentopic!!!

398 antwoorden
40 weergaven
18-5-2026
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#1
bier zei:
Denk je dat ik er beter van word als je zoiets tegen mij zegt ofzo?
Klik om te vergroten...
Misschien ga je dan wel eindelijk eens iets inzien.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Petrovic zei:
bier zei:
Denk je dat ik er beter van word als je zoiets tegen mij zegt ofzo?
Klik om te vergroten...
Misschien ga je dan wel eindelijk eens iets inzien.
Klik om te vergroten...

Ik denk het niet.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#3
gisteren ook weer 1 joint gerookt, nu weer ff een weekie niet
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Petrovic zei:
bier zei:
Denk je dat ik er beter van word als je zoiets tegen mij zegt ofzo?
Klik om te vergroten...
Misschien ga je dan wel eindelijk eens iets inzien.
Klik om te vergroten...

Blijf hopen ! :tearsofjoy:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#5
:rock:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een week of twee geleden heb ik tijdens een personeelfeest zoveel gerookt dat ik nu minder rook. Hoe dat komt? Heb in iedergeval sinds die tijd minder zin in een sigaret :grin:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#7
dan is dit het moment om helemaal te stoppen!!! want je weet zelf ook wel dat je over een paar maanden weer extra veel rookt
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dreuge zei:
dan is dit het moment om helemaal te stoppen!!! want je weet zelf ook wel dat je over een paar maanden weer extra veel rookt
Klik om te vergroten...

Helemaal stoppen kan of beter gezegd wil ik niet. Als ik het in wat mindere mate kan doen ben ik al heel blij. Voor mij is een sigaret ook een sociale staaf :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Flameon zei:
Helemaal stoppen kan of beter gezegd wil ik niet. Als ik het in wat mindere mate kan doen ben ik al heel blij. Voor mij is een sigaret ook een sociale staaf :P
Klik om te vergroten...
Flameon een sociale spast? Wie had dat gedacht!
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Meer dan je denkt :P :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Das mijn afdeling ja!
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dit topic is uber!

Count me in, stop morgen als ik wakker ben.
(stond btw voor morgen al op de planning)

We rule... :rock:

edit: dit moet een sticky worden! :grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vandaag maar vijf sigaretten gerookt, gaat de goeie kant op geloof ik :grin:
s
sebatianLid
01-01-2024, 00:00
#14
Pontius yes zo'n 12 jaar geleden keer x ray longen nou die zijn van een oude man
nou toen maar is gestopt 5 of zo jaren ; weer x ray alles prima
rookte vanak 15 dus nu weer schoon nou kan wel vooruit misschien goed lichaam cleans it na een period vanzelf
goed anti stress middel, gezellig en ja zonder met uitgaan vind ik niks
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja, doe je netjes.

Ik druk als ik straks thuis kom m'n laatste peuk in de asbak en dan ben ik er eigenlijk ook wel klaar mee. Tijd om eens even wat gezonder te leven en keihard cash te besparen voor leuke dingen! :grin:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Flameon zei:
Teneerste gecondoleerd meisje!
En prima dat je van eht roken af bent, als je niet rookt in deze nare situatie dan komt het goed
Klik om te vergroten...

Thanks! En inderdaad, dat was ook de gedachte die ik had haha :)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dione zei:
Flameon zei:
Teneerste gecondoleerd meisje!
En prima dat je van eht roken af bent, als je niet rookt in deze nare situatie dan komt het goed
Klik om te vergroten...

Thanks! En inderdaad, dat was ook de gedachte die ik had haha :)
Klik om te vergroten...

WE hebben wel vaker dezelfde gedachten!
fijn dat je weer terug bent
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb ook nog niet gerookt :grin: wel joinders
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ben ook een loser, maar niet zo'n hele grote loser. Ik ben gestopt met roken het begin van het jaar, maar ik rook wel vanaf vrijdagavond t/m zaterdag. Ik kan het goed volhouden. Ik blow ook bijna niet meer. Ik ben van de zomer 3,5 week naar Thailand gegaan, ik heb vanaf dag 1 gerookt tot de 1 na laatste dag, daarna weer gewoon gestopt met roken. Wel een beetje kansloos al zeg ik het zelf. Het is ook niet dat ik er heel veel van geniet, maar het knaagt zo aan het einde van de week dat ik gewoon moet roken.

tomz0r zei:
Nog steeds sinds 1 september gestopt. 1 sigaret gerookt toen Ajax verloor van Utrecht, maar toen was ik enorm kwaad. Toen mocht het. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Nu begrijp ik waarom ze jou gebanned hebben, hahahahaha
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Manonnie zei:
Imma loser :cry:
Klik om te vergroten...

:rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...151617181920
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."