#1
Die is bijna net zo erg als: "Mijn opa heeft ook zijn hele leven gerookt en is duizend jaar oud geworden."Arthur King zei:Ik heb er vandaag maar 1 gerookt, dus morgen kan ik er wel een pakje doorheen. Goeie?![]()
Die is bijna net zo erg als: "Mijn opa heeft ook zijn hele leven gerookt en is duizend jaar oud geworden."Arthur King zei:Ik heb er vandaag maar 1 gerookt, dus morgen kan ik er wel een pakje doorheen. Goeie?![]()
Exceptional Insight zei:Die rokerssmoesjes zijn ook altijd hetzelfde. Wie heeft er een originele?Flameon zei:afgelopen vakantie minder gerookt dan op het werk .... voor mij een bewijs dat ik wel minder, of een dag, niet kan roken. Maarja vanaf morgen weer werken en dan zal het wel weer meer roken worden. Maakt me ook niks uit
Nee, niet leuk.Flameon zei:Ik vind het niet zo heel erg dat ik rook, als ik maar niet teveel rook.

I know.Exceptional Insight zei:Die is bijna net zo erg als: "Mijn opa heeft ook zijn hele leven gerookt en is duizend jaar oud geworden."Arthur King zei:Ik heb er vandaag maar 1 gerookt, dus morgen kan ik er wel een pakje doorheen. Goeie?![]()
Flameon zei:Sociaal gezien doet een peuk vaak veel goeds, en ook dat vind ik heel erg belangrijk in mijn leven. En ja, ook zonder peuk kun je natuurlijk sociaal zijn .... maar toch, de echte roker snapt wat ik bedoel denk ik![]()
Haha, de echte roker gebruikt dat ook wel eens als excuus bedoel je. Ik heb ook gerookt en ik weet precies wat je bedoelt. Maar het slaat nergens op.Flameon zei:En ja, ook zonder peuk kun je natuurlijk sociaal zijn .... maar toch, de echte roker snapt wat ik bedoel denk ik![]()
Flameon zei:In jou geval wellicht niet .... zie stukje sociale contacten wat ik net schreef met mijn clienten. Met mijn vrienden hoef ik ook idd niet gezellig te doen met / door een peuk tussen de lippen. Maar even ontsnappen op het werk uit de hectiek etc, door een lekker peukje te doen met collega's heb ik vaak wel nodig
Haha, jij kent ze ook. Ging je op een gegeven moment ook allemaal van die stomme regeltjes voor jezelf bedenken? Een maximum aantal per dag enzo. Of stoppen wanneer je ziek was en dan weer verder gaan wanneer je weer beter was. Allemaal van die stomme dingen waarmee je jezelf keihard voor de gek houdt.Dione zei:Zijn gewoon smoesjes.
Exceptional Insight zei:Haha, jij kent ze ook. Ging je op een gegeven moment ook allemaal van die stomme regeltjes voor jezelf bedenken? Een maximum aantal per dag enzo. Of stoppen wanneer je ziek was en dan weer verder gaan wanneer je weer beter was. Allemaal van die stomme dingen waarmee je jezelf keihard voor de gek houdt.Dione zei:Zijn gewoon smoesjes.
Flameon zei:Wat schuift dat als ik dat doe? :P
schone longenFlameon zei:Wat schuift dat als ik dat doe? :P
Drientje zei:Sinds vorige week vrijdag spontaan gestopt, was het niet van plan maar ineens vond ik het zo goor.
Pakje weggegeven en sindsdien niet meer gerookt.
Heel af en toe heb ik wel trek, zoals nu omdat ik net gegeten heb, maar ik weet gewoon wat voor een stomme neppe verslaving het is. En dat je gewoon geen ene fuck plezier beleeft aan die peuk.
Nog nooit voelde het zo fijn om iets waar ik waarde aan hechtte op te geven.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."