Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja ik snap wat jullie bedoelen. Met het contact met andere mensen willen hebben. Ik denk dat ik er toch maar vanaf zie om dat te gaan doen. Kan de pilletjes dan beter bewaren voor een geschikter moment. In iedergeval bedankt voor de reacties"
"Oo dus toch wel iemand die het als een positieve ervaring ziet ? :P Wat ik me wel afvraag is dat mensen zeggen dat het leuk is als er andere bij zijn wat ik wel snap. Maar hoe ervaar je het dan in je eentje .. hoe kun je dan die praatkick kwijt ?"
"Zit er toch wel serieus aan te denken om het te proberen Gewoon thuis alleen lekker op de Wii en muziek luisteren. Drop ik er 1tje en als het bevalt kan er nog wel 1 bij en als het niks is dan hou ik het gewoon op 1tje. Muziek installatie hard aan of ipod natuurlijk"
"Misschien vanavond maar eens proberen :P"
"idd wel een beetje triest. Zorg gewoon als je gebruikt dat je huisdieren er niet bijkunnen"
"Dus wat ik begrijp uit dit topic is datje gewoon Valium bij de kruidvat kunt kopen ? Zat er al een tijdje over te denken om eens te proberen maar kan er niet aankomen. Maar als het bij de kruidvat gewoon te koop is lijkt het me het proberen waard"
"Hallo allemaal, Lees al tijdje dagelijks dit forum zonder dat ik zelf een vraag had. Maar nu heb ik toch wat. Heb ongeveer 9 maanden geleden voor het eerst een pilletje genomen. Super ervaring . Geen idee hoeveel mg ik toen naar binnen heb gewerkt omdat ik toen nog niet veel wist over het laten testen enzovoort. Nu zit ik er aan te denken om in me eentje weer een pilletje te nemen gewoon thuis. Eventueel met vrienden die niet gebruiken maar die het wel weten. Maar zou zelf ook wel eens willen weten wat het met je doet zonder dat je mensen om je heen hebt, gewoonweg alleen jezelf. Heb pilletjes getest op 95 mg. En omdat het al een tijdje geleden is zit ik te denken om gewoon te beginnen met 1 en misschien een halve of een hele bij te nemen op het hoogtepunt. Nu is mijn vraag of jullie wel is in je eentje mdma hebben gebruiken of het goede ervaring was ? dankuuuu"
"Daar heb zeker gelijk in denk ik. Het is alleen als ik iets in me bezit heb kan ik zo moeilijk wachten tot een goed feestje ofzo. :P Maarja misschien is meer omdat ik er laatste 2 maanden weer wat meer intresse in heb. En als ik al die verhalen zo eens lees op dit forum maakt het de zin in mdma er niet minder om. :P Het is voor mij ook wel jammer omdat veel van mijn vrienden anti-drugs zijn. Beetje jammer en ompraten over verstandig gebruik willen ze geen woord van geloven want alle drugs zijn slecht volgends hun"
"Wel gezond opzich. Alleen te weinig slaap doordeweeks. Maarjaa Als ik werk of op school zit eet ik wel aardig gezond. Maar nu ik al een week vakantie heb en soms me echt verveel trek ik toch weer gouw een zak chips open :P Maarja zolang je niet te dik word en niet ziek word vind ik het niet zo heel erg"
"Heb al een half jaar geen Xtc meer gebruikt. En dat was mijn 1e x. Zou het helpen om te preloaden met L-Tryptofaan, 5-HTP en melatonine of zou dat alleen maar verspilling zijn omdat het al een half jaar geleden is ?"