#1
ik had net wel ff last van misleidende stemmen maar fuck hun 


funky_skunk_junky zei:1 troost bier, tegenwoordig mag je al blij wezen als je tot je 60e gezond bent![]()
bier zei:Dreuge zei:ehh volgens mij begrijp je me niet, lees eens opnieuw
Je weet nooit of je een ziekte krijgt; kan, hoeft niet. Als ik mezelf oud genoeg vind om te sterven doe ik wel hetzelfde als herman brood ofzo...
bier zei:Dreuge zei:ehh volgens mij begrijp je me niet, lees eens opnieuw
Je weet nooit of je een ziekte krijgt; kan, hoeft niet. Als ik mezelf oud genoeg vind om te sterven doe ik wel hetzelfde als herman brood ofzo...

funky_skunk_junky zei:Jij wil toch vroeg dood?
funky_skunk_junky zei:Eigenlijk zou voor iemand als jou bier, een badtrip van paddo's/truffels perfect zijn.
Daar ga je het leven zo veel meer door waarderen![]()

funky_skunk_junky zei:Ach, verstand komt met de jaren zeggen ze dan..![]()
same here! Ik ben stukken beter gaan leven/gebruiken na de mijne.funky_skunk_junky zei:Ik in ieder geval wel.
Want je denkt écht dat je dood gaat/dood bent, en op dat moment voel je zo veel spijt voor elk moment dat je hebt gedacht niet meer te willen leven/ dat het leven niks waard is.
Op het moment dat je een badtrip hebt is het absoluut geen pretje, maar ik ben echt blij dat ik 'm heb gehad. Ik heb er ook zeer zeker geen spijt van.
Maar nog een keer hoeft niet.. :P
Mijn vriend is er overigens ook een stuk verstandiger van geworden, hij was eerst erg impulsief (dingen kopen, terwijl het geld er eigenlijk niet voor is) en erg snel boos, maar dat is nu ook stukken minder.
Mijn leven heeft het in ieder geval wel veranderd![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."