Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRookvrij bazentopic!!!

Rookvrij bazentopic!!!

398 antwoorden
38 weergaven
18-5-2026
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik had net wel ff last van misleidende stemmen maar fuck hun :rock:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#2
mag ik me ook over n half jaar inschrijven... en stoppen om het roken te haten want ik ben ook drie kwart jaar gestopt geweest en ik vond t nog altijd niet achterlijk
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#3
En Dreuge, ben je alweer begonnen met roken? :wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik wil wel meedoen hoor. Gestopt Niet-roker sinds april 2008.
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#5
1 troost bier, tegenwoordig mag je al blij wezen als je tot je 60e gezond bent :wink:
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#6
funky_skunk_junky zei:
1 troost bier, tegenwoordig mag je al blij wezen als je tot je 60e gezond bent :wink:
Klik om te vergroten...

Is dat een troost?
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jij wil toch vroeg dood?
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#8
bier zei:
Dreuge zei:
ehh volgens mij begrijp je me niet, lees eens opnieuw
Klik om te vergroten...

Je weet nooit of je een ziekte krijgt; kan, hoeft niet. Als ik mezelf oud genoeg vind om te sterven doe ik wel hetzelfde als herman brood ofzo...
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Eigenlijk zou voor iemand als jou bier, een badtrip van paddo's/truffels perfect zijn.
Daar ga je het leven zo veel meer door waarderen :wink:
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#10
bier zei:
Dreuge zei:
ehh volgens mij begrijp je me niet, lees eens opnieuw
Klik om te vergroten...

Je weet nooit of je een ziekte krijgt; kan, hoeft niet. Als ik mezelf oud genoeg vind om te sterven doe ik wel hetzelfde als herman brood ofzo...
Klik om te vergroten...

Lekker ben jij, je voegt nu al niks toe en dan maak je ook nog eens rotzooi als je dr vandoor gaat. :wave:
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#11
funky_skunk_junky zei:
Jij wil toch vroeg dood?
Klik om te vergroten...

Niet te vroeg, als ik mezelf oud genoeg vind, wanneer het genoeg is.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#12
funky_skunk_junky zei:
Eigenlijk zou voor iemand als jou bier, een badtrip van paddo's/truffels perfect zijn.
Daar ga je het leven zo veel meer door waarderen :wink:
Klik om te vergroten...

Ja, misschien zie ik het leven op het moment wat somber in...
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ach, verstand komt met de jaren zeggen ze dan.. :wave:
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#14
funky_skunk_junky zei:
Ach, verstand komt met de jaren zeggen ze dan.. :wave:
Klik om te vergroten...

Ach verstand. Ik zit momenteel gewoon niet zo lekker in m'n vel. Voordat ik 60 ben ofzo duurt nog lang zat, ik zie dan wel...
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bij die tijd heb je je vast wel bedacht.
En maar beter ook, want het leven is zo mooi, als je er van kan genieten. :hearteyes:
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#16
Maar vertel, ga je door een badtrip op truffels je leven echt veel meer waarderen? Bekijk je het leven dan voorgoed op een andere manier?
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik in ieder geval wel.
Want je denkt écht dat je dood gaat/dood bent, en op dat moment voel je zo veel spijt voor elk moment dat je hebt gedacht niet meer te willen leven/ dat het leven niks waard is.
Op het moment dat je een badtrip hebt is het absoluut geen pretje, maar ik ben echt blij dat ik 'm heb gehad. Ik heb er ook zeer zeker geen spijt van.
Maar nog een keer hoeft niet.. :P
Mijn vriend is er overigens ook een stuk verstandiger van geworden, hij was eerst erg impulsief (dingen kopen, terwijl het geld er eigenlijk niet voor is) en erg snel boos, maar dat is nu ook stukken minder.
Mijn leven heeft het in ieder geval wel veranderd :hearteyes:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#18
duss... bier? wanneer zal ik 2 porties truffels voor je kopen
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#19
funky_skunk_junky zei:
Ik in ieder geval wel.
Want je denkt écht dat je dood gaat/dood bent, en op dat moment voel je zo veel spijt voor elk moment dat je hebt gedacht niet meer te willen leven/ dat het leven niks waard is.
Op het moment dat je een badtrip hebt is het absoluut geen pretje, maar ik ben echt blij dat ik 'm heb gehad. Ik heb er ook zeer zeker geen spijt van.
Maar nog een keer hoeft niet.. :P
Mijn vriend is er overigens ook een stuk verstandiger van geworden, hij was eerst erg impulsief (dingen kopen, terwijl het geld er eigenlijk niet voor is) en erg snel boos, maar dat is nu ook stukken minder.
Mijn leven heeft het in ieder geval wel veranderd :hearteyes:
Klik om te vergroten...
same here! Ik ben stukken beter gaan leven/gebruiken na de mijne.

Al was er wel 500 mics voor nodig om het in mn botte hersens door te laten dringen.
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bij mij was 1 portie Dragon's Dynamite (de nieuwe, die schijnen nog iets sterker te zijn volgens het doosje?) en buiten zijn al genoeg. Tering wat een drukte.. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1415161718...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."