Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRookvrij bazentopic!!!

Rookvrij bazentopic!!!

398 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Exceptional Insight zei:
Drientje zei:
Had het ff moeilijk met de begrafenis
Klik om te vergroten...
Hoe werkt zoiets eigenlijk? Je ziet die kist en denkt: "Hey! Dat wil ik ook!" ?
Klik om te vergroten...
Wil je nou echt dat ik hier iets op antwoord.

Ik wou je wijzer weten.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik rook omdat ik m'n geld graag in rook op zie gaan.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Trouble in paradise? :tongueout:
n
nadjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Exceptional Insight zei:
Drientje zei:
Had het ff moeilijk met de begrafenis
Klik om te vergroten...
Hoe werkt zoiets eigenlijk? Je ziet die kist en denkt: "Hey! Dat wil ik ook!" ?
Klik om te vergroten...


whahahaha :P moest er wel ff hard om lache toen ik het las :$

eigenlijk is het helemaal niet grappig. maar goed niet rokers snappen rokers nou eenmaal niet en andersom ook niet.
het is moeilijk als je iemand verliest en dan grijp je gewoon snel naar iets wat je lekker/leuk vind. maar je hebt wel gelijk, je denkt toch niet van hee dat wil ik ook XD
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oom Klaas zei:
En exceptional heeft nooit gerookt zeker :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Vier jaar. Vier jaar te veel.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Exceptional Insight zei:
Oom Klaas zei:
En exceptional heeft nooit gerookt zeker :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Vier jaar. Vier jaar te veel.
Klik om te vergroten...

M'n post was eigenlijk een reactie op nadje.
Maar hoe ben je toentertijd gestopt met roken, als in met welke gedachte er achter?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oom Klaas zei:
Maar hoe ben je toentertijd gestopt met roken, als in met welke gedachte er achter?
Klik om te vergroten...
Ik begon bloed op te hoesten en vond dat niet zo vet. Dat was de druppel.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat klinkt behoorlijk ernstig, heb je dat ooit laten onderzoeken?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oom Klaas zei:
Dat klinkt behoorlijk ernstig, heb je dat ooit laten onderzoeken?
Klik om te vergroten...
Ik ben gestopt met roken. Ik heb een jaar lang ranzig bruin slijm opgehoest. Niks aan de hand.

Ik heb een jaar (of twee) geleden longfoto's laten maken voor m'n zeevaartkeuring. Niks aan de hand.
n
nadjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
okee dan.
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het spijt mij, ik kon gister de verleiding niet weerstaan...

:(
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoe gaat het met iedereen die gestopt is? Lukt het nog een beetje om niet te roken? :smoke:

Ik heb er totaal geen moeite mee. Valt me echt super mee haha
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik ben baas! :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dreuge zei:
hij is dus pussy?
Klik om te vergroten...
Ontzettend.
A
ArchibaldLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik ben gestopt met stoppen want ik kon het niet aan.

fysiek mentaal te zwak; wenen wenen wenen
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#16
weyoun22 zei:
We weten natuurlijk allemaal dat roken GAY en kansloos is, omdat ik sinds 3 dagen gestopt ben
Klik om te vergroten...

beetje jammer.
Klik om te vergroten...

hahah nee das niet helemaal waar want hier voor vond ik t ook al kansloos, heb ik ook meerdere malen tegen anderen gezegd. en bovendien moet ik mezelf toch motiveren :rock: maar ff eerlijk, je kan toch niet ontkennen dat het kansloos is??
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat vind ik niet meer dan logisch... Als je eenmaal stopt kom je er toch pas achter hoe achterlijk je bezig bent geweest? En daar wil je anderen dan als het goed is voor behoeden.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dreuge zei:
Edit: voor de welbekende forum gebruikster "bier" is een speciale prijs te winnen. Als zij mee doet aan deze wedstrijd en mij verslaat zal ik haar een maand lang voorzien van PeP!! :rock:
Klik om te vergroten...

Wat heeft je hier tot aangezet?
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dreuge zei:
niks, het was een impuls
maar met al die vragen van je haal je de lol er wel een beetje vanaf
Klik om te vergroten...

Hoezo dat?
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#20
WTF IS DIT SERIEUS???? JE STELT NOG EEN VRAAG?????
ik heb het gevoel dat ik kk hard getrolld word

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1617181920
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."