Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRookvrij bazentopic!!!

Rookvrij bazentopic!!!

398 antwoorden
36 weergaven
18-5-2026
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Flameon zei:
Wat schuift dat als ik dat doe? :P
Klik om te vergroten...
schone longen :sunglasses:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dione zei:
En, iedereen nog steeds gestopt?
Klik om te vergroten...

ja :sunglasses:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sinds vorige week vrijdag spontaan gestopt, was het niet van plan maar ineens vond ik het zo goor.

Pakje weggegeven en sindsdien niet meer gerookt.

Heel af en toe heb ik wel trek, zoals nu omdat ik net gegeten heb, maar ik weet gewoon wat voor een stomme neppe verslaving het is. En dat je gewoon geen ene fuck plezier beleeft aan die peuk.

Nog nooit voelde het zo fijn om iets waar ik waarde aan hechtte op te geven.
S
SjaakTLid
01-01-2024, 00:00
#4
Drientje zei:
Sinds vorige week vrijdag spontaan gestopt, was het niet van plan maar ineens vond ik het zo goor.

Pakje weggegeven en sindsdien niet meer gerookt.

Heel af en toe heb ik wel trek, zoals nu omdat ik net gegeten heb, maar ik weet gewoon wat voor een stomme neppe verslaving het is. En dat je gewoon geen ene fuck plezier beleeft aan die peuk.

Nog nooit voelde het zo fijn om iets waar ik waarde aan hechtte op te geven.
Klik om te vergroten...

Goed zo :) Hou het vol he!
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Sinds afgelopen woensdag vrij spontaan gestopt. Onder het mom van 'tot het einde van de maand eigenlijk geen geld meer voor sigaretten', nou, dan stop ik maar.

Totaal geen problemen mee eigenlijk. Heb tien jaar gerookt ongeveer, vorig jaar al een half jaar gestopt, maar toen weer stomstom begonnen, en nu na een half jaar weer roken is het tijd er een punt achter te zetten. Als het zo makkelijk blijft dan voorzie ik niets dan gemak :)
n
nadjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sinds 12 januari gestopt.Dus nu een week.
Reden:


- het is totaal nutteloos
- na een paar dagen heb je er minder behoefte aan en op een gegeven moment niet meer (als het goed is)
- het is duur
- het is een verslaving en verslaving is niet leuk zeg eerlijk
- lichamelijk voel ik me nu veel minder moe, vrolijker, meer mezelf

Na een aantal (10 x) stoppogingen, hoop ik (ja het lukt gewoon!) dat het me gaat lukken.
Natuurlijk lukt het me wel.
Deze score wil ik zo houden en niet verliezen maar winnen!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Petrovic zei:
Je hebt in ieder geval de argumenten.
Klik om te vergroten...
De hoop dat het lukt, zegt mij dat het dat niet doet.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je hebt in ieder geval de argumenten.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zeker weten doe je het nooit.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Petrovic zei:
Zeker weten doe je het nooit.
Klik om te vergroten...
En toch denk ik dat dat de enige manier is; Er zeker van zijn dat je een niet-roker bent.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Exceptional Insight zei:
Petrovic zei:
Zeker weten doe je het nooit.
Klik om te vergroten...
En toch denk ik dat dat de enige manier is; Er zeker van zijn dat je een niet-roker bent.
Klik om te vergroten...

Dat denk ik ook. Als je al begint met: ik ga een stoppoging doen. Ik hoop dat het me lukt.. Dan heb je mijns inziens een verkeerde instelling en is de kans vrij groot dat het niet lukt. Je doet niet een poging, je bent gewoon gestopt.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#12
Exceptional Insight zei:
Petrovic zei:
Zeker weten doe je het nooit.
Klik om te vergroten...
En toch denk ik dat dat de enige manier is; Er zeker van zijn dat je een niet-roker bent.
Klik om te vergroten...
Heb je zeker gelijk in, alleen is zoiets moeilijk om jezelf aan te praten na 10 stop pogingen. :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik geloof ook wel dat dat de manier is.

Had het ff moeilijk met de begrafenis maar ben nu net zo makkelijk weer aan het niet roken.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dione zei:
je bent gewoon gestopt.
Klik om te vergroten...
Je rookt gewoon niet :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Drientje zei:
Had het ff moeilijk met de begrafenis
Klik om te vergroten...
Hoe werkt zoiets eigenlijk? Je ziet die kist en denkt: "Hey! Dat wil ik ook!" ?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Exceptional Insight zei:
Drientje zei:
Had het ff moeilijk met de begrafenis
Klik om te vergroten...
Hoe werkt zoiets eigenlijk? Je ziet die kist en denkt: "Hey! Dat wil ik ook!" ?
Klik om te vergroten...
Wil je nou echt dat ik hier iets op antwoord.

Ik wou je wijzer weten.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik rook omdat ik m'n geld graag in rook op zie gaan.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Trouble in paradise? :tongueout:
n
nadjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Exceptional Insight zei:
Drientje zei:
Had het ff moeilijk met de begrafenis
Klik om te vergroten...
Hoe werkt zoiets eigenlijk? Je ziet die kist en denkt: "Hey! Dat wil ik ook!" ?
Klik om te vergroten...


whahahaha :P moest er wel ff hard om lache toen ik het las :$

eigenlijk is het helemaal niet grappig. maar goed niet rokers snappen rokers nou eenmaal niet en andersom ook niet.
het is moeilijk als je iemand verliest en dan grijp je gewoon snel naar iets wat je lekker/leuk vind. maar je hebt wel gelijk, je denkt toch niet van hee dat wil ik ook XD
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
Oom Klaas zei:
En exceptional heeft nooit gerookt zeker :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Vier jaar. Vier jaar te veel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1011121314...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."