Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRookvrij bazentopic!!!

Rookvrij bazentopic!!!

398 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rookvrij sinds het weekend.
Ben benieuwd hoe ik dat op feestjes ga volhouden.

Het was helemaal niet de bedoeling om te stoppen maar ik werd ziek en ineens was ik het zat. Dus dan maar niet roken, scheelt een pak met geld wat ik wel gebruiken kan nu. :grin:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Drientje zei:
Rookvrij sinds het weekend.
Ben benieuwd hoe ik dat op feestjes ga volhouden.

Het was helemaal niet de bedoeling om te stoppen maar ik werd ziek en ineens was ik het zat. Dus dan maar niet roken, scheelt een pak met geld wat ik wel gebruiken kan nu. :grin:
Klik om te vergroten...

Ik was ook gestopt omdat ik ziek was en toch een paar dagen niet wilde roken. En na 3 weken mn eerste "echte" feestje was veel makkelijker dan ik had verwacht :) stoppen met roken (jaaaaaajaaa ik weet het ik blow nog) is eigenlijk helemaal niet moeilijk, en het is ook bullshit dat je per se een goede reden nodig hebt.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zo gaat het meestal met mijn verslavingen. Ineens ben ik het zat en stop ik met iets.

Hopelijk hou ik het zo vol.

Mijn baas zit aan de champix om te stoppen en nu nog stopt hij niet. :beer:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#4
hij is dus pussy?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dreuge zei:
Helemaal niet :confused: Dit gaat over pure joints, en dat vind ik nogal zonde van mn geld.. Stoppen met roken had niets met geld te maken.
Klik om te vergroten...
Oh ja, dat was ook nog een mogelijkheid. My bad :)
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#6
Exceptional Insight zei:
Dreuge zei:
Helemaal niet :confused: Dit gaat over pure joints, en dat vind ik nogal zonde van mn geld.. Stoppen met roken had niets met geld te maken.
Klik om te vergroten...
Oh ja, dat was ook nog een mogelijkheid. My bad :)
Klik om te vergroten...

En dan nog. Waarom is stoppen met roken voor het geld zo erg?
Voor het geld waarvoor ik vorig jaar rookte heb je gewoon een vakantie met alles er op en er aan.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
tomz0r zei:
En dan nog. Waarom is stoppen met roken voor het geld zo erg?
Klik om te vergroten...
Ja weet ik veel. Ik hoor dan iemand die geld belangrijker vindt dan z'n leven (/gezondheid).
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oom Klaas zei:
Hoe doen de blowende ex-rokers het hier?

Doe je nog tabak bij de joint, hoe vaak rook je nog een joint?
Klik om te vergroten...


tabak is dus voor losers en in dit kasteel wordt geen tabak gerookt only the weed !!

en anders sta je lekker buiten ...
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dreuge zei:
Petrovic zei:
Dreuge zei:
Ja ik doe nog tabak bij mn joint en ik blow alleen in het weekend. Meestal 2 of 3 joints verspreid over de dag/nacht.
Klik om te vergroten...
Nog wel tabak bij je joint, haha. Noem je dat stoppen.
Klik om te vergroten...

Ik zie het probleem niet? Ik stop met roken, niet met blowen.. Als ik nou elke dag 5 joints zou roken snap ik je punt, maar dat is zeker niet het geval.
Klik om te vergroten...


ik ken een leger gestopte rokers die nu c2 x zoveel blowen maar eigenlijk niet meer weed kopen, dus er meer tabak in gooien dus nog steeds roken.
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dreuge zei:
Helemaal niet :confused: Dit gaat over pure joints, en dat vind ik nogal zonde van mn geld.. Stoppen met roken had niets met geld te maken.
Klik om te vergroten...

tsja .. IE ziet het ook, ik zie het ook ....

Dreuge trekt het niet ... trekt wel ieder smoesje uit de kast om de peuk te omarmen.
Peuken kopen is idd zonde van je geld !!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Liesette zei:
tabak is dus voor losers en in dit kasteel wordt geen tabak gerookt only the weed !!

en anders sta je lekker buiten ...
Klik om te vergroten...

Dat je dat durft te zeggen met je "3,6 kilo wiet per jaar"
geen facepalm goed genoeg voor deze
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Liesette zei:
Dreuge zei:
Helemaal niet :confused: Dit gaat over pure joints, en dat vind ik nogal zonde van mn geld.. Stoppen met roken had niets met geld te maken.
Klik om te vergroten...

tsja .. IE ziet het ook, ik zie het ook ....

Dreuge trekt het niet ... trekt wel ieder smoesje uit de kast om de peuk te omarmen.
Peuken kopen is idd zonde van je geld !!
Klik om te vergroten...

ja ik wil wel stoppen maar kan het niet aan, daarom rook ik nu dagelijks joints met hele peuken er in :(
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dreuge zei:
En ja, je kan een joint uit laten gaan en bewaren maar dat komt niet altijd goed uit.
Klik om te vergroten...
Is toch wel te leren, dan ben je er tenminste wel geheel vanaf.
Het heeft in mijn ogen niet echt toegevoegde, maar ook geen afgetrokken ( :grin: ) waarde..
Klik om te vergroten...
Haha, komt erg sneaky over. :P
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#14
omdat ik zo makkelijk beinvloedbaar ben en me zo graag wil bewijzen heb ik hem puur gedraaid
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nice. :sunglasses:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
..So? :P
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Petrovic zei:
Flameon zei:
Klopt. Ik hoor ook vaak klagen over de geur van roken, en dan denk ik: tsja jij rookte zelf ook jaren bla bla :)
Klik om te vergroten...
Dan zie je eindelijk hoe erg je al die tijd voor niet rokers hebt gestonken.
Klik om te vergroten...
Yep klopt, maar of je het dan zo gruwelijk moet haten vraag ik me af :grin:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#18
Flameon zei:
Petrovic zei:
Flameon zei:
Klopt. Ik hoor ook vaak klagen over de geur van roken, en dan denk ik: tsja jij rookte zelf ook jaren bla bla :)
Klik om te vergroten...
Dan zie je eindelijk hoe erg je al die tijd voor niet rokers hebt gestonken.
Klik om te vergroten...
Yep klopt, maar of je het dan zo gruwelijk moet haten vraag ik me af :grin:
Klik om te vergroten...
Iemand die van de verslaving af komt moet wel behoorlijk een hekel aan roken hebben gok ik anders blijft de drang te groot.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
Flameon zei:
Yep klopt, maar of je het dan zo gruwelijk moet haten vraag ik me af :grin:
Klik om te vergroten...
Sinds ik ben gestopt krijgt ik het belachelijk benauwd in een rokerige ruimte. Negen van de tien keer word ik er kotsmisselijk van en gaat m'n buik raar doen. Goede reden om het te haten dacht ik zo :)
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Exceptional Insight zei:
Flameon zei:
Yep klopt, maar of je het dan zo gruwelijk moet haten vraag ik me af :grin:
Klik om te vergroten...
Sinds ik ben gestopt krijgt ik het belachelijk benauwd in een rokerige ruimte. Negen van de tien keer word ik er kotsmisselijk van en gaat m'n buik raar doen. Goede reden om het te haten dacht ik zo :)
Klik om te vergroten...

Dat heb ik ook. Toen ik rookte had ik totaal geen last van rokerige ruimtes. Nu slaat het direct op mn keel.

Maar ik haat het niet :P Ik ga gewoon even ergens anders zitten of loop tussendoor even naar een andere plek om wat frisse lucht te krijgen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."