Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRookvrij bazentopic!!!

Rookvrij bazentopic!!!

398 antwoorden
43 weergaven
18-5-2026
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dreuge zei:
ik stop met roken maar ik blow nog wel in het weekend (en met uitzonderingen op een feestje ofzo doordeweeks). is toch geen probleem? natuurlijk ga ik niet 10 joints op een vrijdag of zaterdag avond roken omdat ik eigenlijk een peuk wil.. en ik houd er niet van om wiet puur te roken. zogenaamd blijft mn nicotine verslaving nu in stand ofzo, maar als ik daar schijt aan heb en geen peuken rook maakt dat toch helemaal niks uit :confused:
Klik om te vergroten...

Maar dan ben je geen baas. :openmouth:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ga voortaan mn adem en neus dichthouden als ik hierzo naar beneden ga, dan inhaleer ik die lucht van moeders sigaretten niet. :sunglasses:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
bier zei:
Maar dan ben je geen baas. :openmouth:
Klik om te vergroten...
Wat hij ook doet, hij doet het sowieso beter dan jij.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Exceptional Insight zei:
bier zei:
Maar dan ben je geen baas. :openmouth:
Klik om te vergroten...
Wat hij ook doet, hij doet het sowieso beter dan jij.
Klik om te vergroten...

Wat ben je toch weer aardig.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
bier zei:
Exceptional Insight zei:
bier zei:
Maar dan ben je geen baas. :openmouth:
Klik om te vergroten...
Wat hij ook doet, hij doet het sowieso beter dan jij.
Klik om te vergroten...

Wat ben je toch weer aardig.
Klik om te vergroten...
Voor jou; altijd. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Denk je dat ik er beter van word als je zoiets tegen mij zegt ofzo?
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#7
bier zei:
Denk je dat ik er beter van word als je zoiets tegen mij zegt ofzo?
Klik om te vergroten...
Misschien ga je dan wel eindelijk eens iets inzien.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Petrovic zei:
bier zei:
Denk je dat ik er beter van word als je zoiets tegen mij zegt ofzo?
Klik om te vergroten...
Misschien ga je dan wel eindelijk eens iets inzien.
Klik om te vergroten...

Ik denk het niet.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#9
gisteren ook weer 1 joint gerookt, nu weer ff een weekie niet
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Petrovic zei:
bier zei:
Denk je dat ik er beter van word als je zoiets tegen mij zegt ofzo?
Klik om te vergroten...
Misschien ga je dan wel eindelijk eens iets inzien.
Klik om te vergroten...

Blijf hopen ! :tearsofjoy:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#11
:rock:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Een week of twee geleden heb ik tijdens een personeelfeest zoveel gerookt dat ik nu minder rook. Hoe dat komt? Heb in iedergeval sinds die tijd minder zin in een sigaret :grin:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#13
dan is dit het moment om helemaal te stoppen!!! want je weet zelf ook wel dat je over een paar maanden weer extra veel rookt
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dreuge zei:
dan is dit het moment om helemaal te stoppen!!! want je weet zelf ook wel dat je over een paar maanden weer extra veel rookt
Klik om te vergroten...

Helemaal stoppen kan of beter gezegd wil ik niet. Als ik het in wat mindere mate kan doen ben ik al heel blij. Voor mij is een sigaret ook een sociale staaf :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Flameon zei:
Helemaal stoppen kan of beter gezegd wil ik niet. Als ik het in wat mindere mate kan doen ben ik al heel blij. Voor mij is een sigaret ook een sociale staaf :P
Klik om te vergroten...
Flameon een sociale spast? Wie had dat gedacht!
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Meer dan je denkt :P :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Das mijn afdeling ja!
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dit topic is uber!

Count me in, stop morgen als ik wakker ben.
(stond btw voor morgen al op de planning)

We rule... :rock:

edit: dit moet een sticky worden! :grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Vandaag maar vijf sigaretten gerookt, gaat de goeie kant op geloof ik :grin:
s
sebatianLid
01-01-2024, 00:00
#20
Pontius yes zo'n 12 jaar geleden keer x ray longen nou die zijn van een oude man
nou toen maar is gestopt 5 of zo jaren ; weer x ray alles prima
rookte vanak 15 dus nu weer schoon nou kan wel vooruit misschien goed lichaam cleans it na een period vanzelf
goed anti stress middel, gezellig en ja zonder met uitgaan vind ik niks

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."