#1
Exceptional Insight zei:Die rokerssmoesjes zijn ook altijd hetzelfde. Wie heeft er een originele?Flameon zei:afgelopen vakantie minder gerookt dan op het werk .... voor mij een bewijs dat ik wel minder, of een dag, niet kan roken. Maarja vanaf morgen weer werken en dan zal het wel weer meer roken worden. Maakt me ook niks uit
Ik vind het niet zo heel erg dat ik rook, als ik maar niet teveel rook.
Ik krijg met clienten heel veel bereikt door een simpele sigaret. Vaak een goeie intro voor een goed gesprek. "Frits, even roken buiten tijdens een wandeling?" en ondertussen in je achterkop hebben waar het gesprek naar toe moet :P
De drempel dat iemand dan mee gaat is dan lager, en dus ook open staat om uberhaupt te luisteren.
In de psychiatrie werkt de zin: 'goh frits ik moet ff met je praten, kom je ff op kantoor aub" niet.
Mijn baas gooit zelfs wel eens wat peuken op ons kantoor, das niet voor niks :P
