Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugsgebruik goedpraten/ smoesjes

Drugsgebruik goedpraten/ smoesjes

84 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
NorthernLightBE zei:
Frog83 zei:
Ik weet wat je bedoelt hoor, "sociaal roken" dus. Ik doelde gewoon op het feit dat ik (bijna) niemand ken die dat volhoudt.
Klik om te vergroten...
Ja precies dat zie niet veel idd.
Klik om te vergroten...
Je kijkt naar eentje :) Ik vind nou echt eens niets lekker aan sigaretten, heb in m'n leven misschien een paar pakjes sigaretten gerookt (2-3 :confused: ) maar sowieso meer dan een kilo tabak voor bij joints, ik snap hoogstens dat het leuk is om iets te doen te hebben als je bv wacht op een trein ofzo, maar meer zie ik echt niet in sigaretten
Klik om te vergroten...
Maar je doet het wel in een joint... Een wiet verslaving komt zelden alleen, tabak heeft daar ook een ontzettend groot aandeel in.
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#2
Ga ik zeker niet ontkennen, veel mensen denken dat ze verslaafd zijn aan wiet maar eigenlijk gewoon aan de tabak in hun joint. Maar dit lijkt me niet het geval bij mij aangezien ik het effect van wiet zonder tabak veel lekkerder en leuker vindt, zelfs met kilo('s) tabak dat ik der in een paar jaar tijd doorgepompt heb.
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#3
"als ik jou zie genieten wil ik toch ook, dus kan ik het net zo goed gelijk met je doen"
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#4
Haha, je bent me voor. :P
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
Petrovic zei:
Haha, je bent me voor. :P
Klik om te vergroten...
Ik heb ook wel eens helemaal geen zin in speed en daarna ineens wel, jou emoties zullen denk ik ook niet wekenlang hetzelfde blijven.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#6
cropp zei:
Petrovic zei:
Haha, je bent me voor. :P
Klik om te vergroten...
Ik heb ook wel eens helemaal geen zin in speed en daarna ineens wel, jou emoties zullen denk ik ook niet wekenlang hetzelfde blijven.
Klik om te vergroten...
Daar ging het mij niet om. Het ging mij er vooral dat ze al een tijdje zegt gestopt te zijn met speed en dan op zo'n manier toch te laten zien dat gebruik ervan eigenlijk wel kan met regels. Ze is zo verslavingsgevoelig als de pest. Ik vind dat eigenlijk wel goed praten voor de daad.

Dat ze het verlangen ernaar heeft begrijp ik wel.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
"We zien morgen wel verder..."
Klik om te vergroten...
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het is nu toch al ochtend :sunglasses:
Owja, en het regent.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb geen behoefte om wat voor actie/gedrag die ik doe goed te praten of te rechtvaardigen, dus drugsgebruik ook niet. Elk waardeoordeel is vals en betekenisloos, en daarmee is alles te omarmen of te verwerpen, fuck dat. Vind wat je wil.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Angramar Temenos zei:
Ik heb geen behoefte om wat voor actie/gedrag die ik doe goed te praten of te rechtvaardigen, dus drugsgebruik ook niet. Elk waardeoordeel is vals en betekenisloos, en daarmee is alles te omarmen of te verwerpen, fuck dat. Vind wat je wil.
Klik om te vergroten...

LSD gebruiken omdat je dan je huiswerk beter maakt. :rock:
v
vorkLid
01-01-2024, 00:00
#11
-Ach een klein beetje kan geen kwaad
-Ik heb me al een hele tijd goed gedragen nu mag ik een beloning
-Waarom niet? zoveel mensen doen het
-Ik gebruik deze periode gewoon iets meer word straks wel minder
-Tja anders komt mijn huiswerk niet af en ik moet mijn school halen
-Ik neem wel de helft is het niet zo slecht

Allemaal uit de periode dat ik iets teveel pep gebruikten. Het klinkt echt belachelijk als ik het zo teruglees
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#12
vergelijken met alcohol gebruik en anderen erop wijzen dat dat veel schadelijker is :tearsofjoy:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nieuwe keta in huis. Zo, die kristallen zien er goed uit. Even testen.
v
vorkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hmm die gebruikte ik ook vaak:tja dit is een nieuwe dealer even testen of hij me niet naait :sunglasses:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#15
Onderzoek toont aan dat xtc niet schadelijk is.
sjoerd101 zei:
misschien ben ik inderdaad niet kritisch genoeg. het klinkt toch wel goed als je zo'n bericht leest..
rechtvaardigd mn gebruik een beetje voor mn gevoel he..
Klik om te vergroten...
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb nog de mogelijkheid om zeker 8 uur te kunnen slapen. Dus een jointje of pilsje moet kunnen.

(meestal uit het zich dan in 5 of 6 uur slaap, maar stel mezelf dan gerust dat het nog altijd meer is dan 4, wat gelijk weer zo weinig klinkt.)
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb een kutdag gehad, dus het mag wel even. :rolleyes:
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Angramar Temenos zei:
Ik heb geen behoefte om wat voor actie/gedrag die ik doe goed te praten of te rechtvaardigen, dus drugsgebruik ook niet. Elk waardeoordeel is vals en betekenisloos, en daarmee is alles te omarmen of te verwerpen, fuck dat. Vind wat je wil.
Klik om te vergroten...

+1... :grin: :grin:
Ftw...ik ben bijna 40 en hoef aan niemand een verklaring te geven waarom,hoeveel en welke drugs ik gebruik....zolang mijn werk en contacten met familie er niet onder lijden.... :rock: :rock:
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dr Gonzo zei:
Angramar Temenos zei:
Ik heb geen behoefte om wat voor actie/gedrag die ik doe goed te praten of te rechtvaardigen, dus drugsgebruik ook niet. Elk waardeoordeel is vals en betekenisloos, en daarmee is alles te omarmen of te verwerpen, fuck dat. Vind wat je wil.
Klik om te vergroten...

+1... :grin: :grin:
Ftw...ik ben bijna 40 en hoef aan niemand een verklaring te geven waarom,hoeveel en welke drugs ik gebruik....zolang mijn werk en contacten met familie er niet onder lijden.... :rock: :rock:
Klik om te vergroten...


Dat is inderdaad ook een goede smoes!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
lolnoob zei:
Dat is inderdaad ook een goede smoes!
Klik om te vergroten...
Haha je was me voor.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."