Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugsgebruik goedpraten/ smoesjes

Drugsgebruik goedpraten/ smoesjes

84 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Petrovic zei:
Exceptional Insight zei:
Hey! Met goede bedoelingen mensen boos maken is mijn trucje!
Klik om te vergroten...
Haha, dat boos maken doen ze toch echt zelf.
Klik om te vergroten...
Dat hoef je mij niet te vertellen.

Petrovic zei:
En stel dat ze boos worden erop; dan geven ze mooi gelijk een bevestiging. :beer:
Klik om te vergroten...
Zeg jij het tegen ze als het weer zo ver is? Misschien geloven ze jou wel.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mensen confronteren met dingen die ze verkeerd doen, terwijl ze daar niet om hebben gevraagd? Ik heb dat nog nooit goed zien gaan. Of nou ja, 'goed' is een relatief begrip natuurlijk, maar mensen vinden dat over het algemeen niet vet.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Die kans bestaat, maar dat zegt dan meer wat over de persoon zelf. Zonder feedback ga je niet vooruit en als je daar boos op gaat reageren ben je gewoon kansloos.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oké, nu weer ontopic!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Petrovic zei:
Die kans bestaat, maar dat zegt dan meer wat over de persoon zelf. Zonder feedback ga je niet vooruit en als je daar boos op gaat reageren ben je gewoon kansloos.
Klik om te vergroten...
Mijn ervaring leert dat mensen meestal helemaal niet vooruit wíllen.
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn al om geprezen ontkenning:
"Ik ben niet verslaafd aan alcohol want ik drink nooit als ik alleen ben" , maar zat wel 7 dagen per week in de kroeg :wink: (inmiddels drink ik ook niet meer in gezelschap en ga niet meer naar de kroeg)

Mijn drugsgebruik had ik ook prima onder controle want:
"ik gebruik nooit elke dag hetzelfde middel, dus kan niet verslaafd raken" :tearsofjoy: daar ben ik ook op teruggekomen en gebruik nu helemaal niks meer.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#7
NorthernLightBE zei:
Sjah, dat is the human mind hé. Dat is ook het smerige van verslaving, in het begin geloof je écht oprecht dat je kunt stoppen. Dan staat je nog een lekkere zelfconfrontatie te wachten.
Klik om te vergroten...
Volgens mij heb jij ook wel een paar leuke voorbeelden voor dit topic.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Petrovic zei:
NorthernLightBE zei:
Sjah, dat is the human mind hé. Dat is ook het smerige van verslaving, in het begin geloof je écht oprecht dat je kunt stoppen. Dan staat je nog een lekkere zelfconfrontatie te wachten.
Klik om te vergroten...
Volgens mij heb jij ook wel een paar leuke voorbeelden voor dit topic.
Klik om te vergroten...

Haha tientallen inderdaad.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik doe zulke dingen nooit.








Kijken hoe lang het duurt voor EI reageert, kijken of hij me nog lief vindt.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Iedere keer een ander punt gebruiken om je gebruik goed te praten, bv:
'Ik heb vanavond gedronken omdat ik bezoek had'
'ik heb vanavond een benzo genomen omdat ik moest slapen omdat ik wat naars heb meegemaakt'
'ik heb vandaag een wietje gerookt omdat ik flinke stress heb'
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Drientje zei:
Ik doe zulke dingen nooit.








Kijken hoe lang het duurt voor EI reageert, kijken of hij me nog lief vindt.
Klik om te vergroten...

Jij weet ook wel dat het zo niet leuk is, beetje flauw van je.
v
vorkLid
01-01-2024, 00:00
#12
-Ach een klein beetje kan geen kwaad
-Ik heb me al een hele tijd goed gedragen nu mag ik een beloning
-Waarom niet? zoveel mensen doen het
-Ik gebruik deze periode gewoon iets meer word straks wel minder
-Tja anders komt mijn huiswerk niet af en ik moet mijn school halen
-Ik neem wel de helft is het niet zo slecht

Allemaal uit de periode dat ik iets teveel pep gebruikten. Het klinkt echt belachelijk als ik het zo teruglees
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#13
vergelijken met alcohol gebruik en anderen erop wijzen dat dat veel schadelijker is :tearsofjoy:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nieuwe keta in huis. Zo, die kristallen zien er goed uit. Even testen.
v
vorkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hmm die gebruikte ik ook vaak:tja dit is een nieuwe dealer even testen of hij me niet naait :sunglasses:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#16
Onderzoek toont aan dat xtc niet schadelijk is.
sjoerd101 zei:
misschien ben ik inderdaad niet kritisch genoeg. het klinkt toch wel goed als je zo'n bericht leest..
rechtvaardigd mn gebruik een beetje voor mn gevoel he..
Klik om te vergroten...
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb nog de mogelijkheid om zeker 8 uur te kunnen slapen. Dus een jointje of pilsje moet kunnen.

(meestal uit het zich dan in 5 of 6 uur slaap, maar stel mezelf dan gerust dat het nog altijd meer is dan 4, wat gelijk weer zo weinig klinkt.)
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb een kutdag gehad, dus het mag wel even. :rolleyes:
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Angramar Temenos zei:
Ik heb geen behoefte om wat voor actie/gedrag die ik doe goed te praten of te rechtvaardigen, dus drugsgebruik ook niet. Elk waardeoordeel is vals en betekenisloos, en daarmee is alles te omarmen of te verwerpen, fuck dat. Vind wat je wil.
Klik om te vergroten...

+1... :grin: :grin:
Ftw...ik ben bijna 40 en hoef aan niemand een verklaring te geven waarom,hoeveel en welke drugs ik gebruik....zolang mijn werk en contacten met familie er niet onder lijden.... :rock: :rock:
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dr Gonzo zei:
Angramar Temenos zei:
Ik heb geen behoefte om wat voor actie/gedrag die ik doe goed te praten of te rechtvaardigen, dus drugsgebruik ook niet. Elk waardeoordeel is vals en betekenisloos, en daarmee is alles te omarmen of te verwerpen, fuck dat. Vind wat je wil.
Klik om te vergroten...

+1... :grin: :grin:
Ftw...ik ben bijna 40 en hoef aan niemand een verklaring te geven waarom,hoeveel en welke drugs ik gebruik....zolang mijn werk en contacten met familie er niet onder lijden.... :rock: :rock:
Klik om te vergroten...


Dat is inderdaad ook een goede smoes!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."