#1
Je kijkt naar eentjeFrog83 zei:Ja precies dat zie niet veel idd.Ik weet wat je bedoelt hoor, "sociaal roken" dus. Ik doelde gewoon op het feit dat ik (bijna) niemand ken die dat volhoudt.
Je kijkt naar eentjeFrog83 zei:Ja precies dat zie niet veel idd.Ik weet wat je bedoelt hoor, "sociaal roken" dus. Ik doelde gewoon op het feit dat ik (bijna) niemand ken die dat volhoudt.
Maar je doet het wel in een joint... Een wiet verslaving komt zelden alleen, tabak heeft daar ook een ontzettend groot aandeel in.NorthernLightBE zei:Je kijkt naar eentjeFrog83 zei:Ja precies dat zie niet veel idd.Ik weet wat je bedoelt hoor, "sociaal roken" dus. Ik doelde gewoon op het feit dat ik (bijna) niemand ken die dat volhoudt.Ik vind nou echt eens niets lekker aan sigaretten, heb in m'n leven misschien een paar pakjes sigaretten gerookt (2-3
) maar sowieso meer dan een kilo tabak voor bij joints, ik snap hoogstens dat het leuk is om iets te doen te hebben als je bv wacht op een trein ofzo, maar meer zie ik echt niet in sigaretten
Ik heb ook wel eens helemaal geen zin in speed en daarna ineens wel, jou emoties zullen denk ik ook niet wekenlang hetzelfde blijven.Petrovic zei:Haha, je bent me voor. :P
Daar ging het mij niet om. Het ging mij er vooral dat ze al een tijdje zegt gestopt te zijn met speed en dan op zo'n manier toch te laten zien dat gebruik ervan eigenlijk wel kan met regels. Ze is zo verslavingsgevoelig als de pest. Ik vind dat eigenlijk wel goed praten voor de daad.cropp zei:Ik heb ook wel eens helemaal geen zin in speed en daarna ineens wel, jou emoties zullen denk ik ook niet wekenlang hetzelfde blijven.Petrovic zei:Haha, je bent me voor. :P
"We zien morgen wel verder..."
Angramar Temenos zei:Ik heb geen behoefte om wat voor actie/gedrag die ik doe goed te praten of te rechtvaardigen, dus drugsgebruik ook niet. Elk waardeoordeel is vals en betekenisloos, en daarmee is alles te omarmen of te verwerpen, fuck dat. Vind wat je wil.

sjoerd101 zei:misschien ben ik inderdaad niet kritisch genoeg. het klinkt toch wel goed als je zo'n bericht leest..
rechtvaardigd mn gebruik een beetje voor mn gevoel he..

Angramar Temenos zei:Ik heb geen behoefte om wat voor actie/gedrag die ik doe goed te praten of te rechtvaardigen, dus drugsgebruik ook niet. Elk waardeoordeel is vals en betekenisloos, en daarmee is alles te omarmen of te verwerpen, fuck dat. Vind wat je wil.

Dr Gonzo zei:Angramar Temenos zei:Ik heb geen behoefte om wat voor actie/gedrag die ik doe goed te praten of te rechtvaardigen, dus drugsgebruik ook niet. Elk waardeoordeel is vals en betekenisloos, en daarmee is alles te omarmen of te verwerpen, fuck dat. Vind wat je wil.
+1...![]()
![]()
Ftw...ik ben bijna 40 en hoef aan niemand een verklaring te geven waarom,hoeveel en welke drugs ik gebruik....zolang mijn werk en contacten met familie er niet onder lijden....![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."