#1
Maar je doet het wel in een joint... Een wiet verslaving komt zelden alleen, tabak heeft daar ook een ontzettend groot aandeel in.NorthernLightBE zei:Je kijkt naar eentjeFrog83 zei:Ja precies dat zie niet veel idd.Ik weet wat je bedoelt hoor, "sociaal roken" dus. Ik doelde gewoon op het feit dat ik (bijna) niemand ken die dat volhoudt.Ik vind nou echt eens niets lekker aan sigaretten, heb in m'n leven misschien een paar pakjes sigaretten gerookt (2-3
) maar sowieso meer dan een kilo tabak voor bij joints, ik snap hoogstens dat het leuk is om iets te doen te hebben als je bv wacht op een trein ofzo, maar meer zie ik echt niet in sigaretten

