#1
Nu ga je ze nog kansloos noemen ook?
Best troll thread ever.
Ik vind dit ook wel een beste:Matheson zei:Hoewel ik mijn nicotineverslaving aardig in de hand heb komen soms de gekste smoesjes in m'n hoofd op:
-'Die 5 euro geef ik anders toch aan onnodig eten of bier uit'
-'Als ik 4,80 los in m'n portomonnee heb mag ik een pakje kopen
en natuurlijk de alom bekende:
'ik ben nog jong, ik moet genieten'.
Matheson zei:Hoewel ik mijn nicotineverslaving aardig in de hand heb
Exceptional Insight zei:Ik vind dit ook wel een beste:Matheson zei:Hoewel ik mijn nicotineverslaving aardig in de hand heb komen soms de gekste smoesjes in m'n hoofd op:
-'Die 5 euro geef ik anders toch aan onnodig eten of bier uit'
-'Als ik 4,80 los in m'n portomonnee heb mag ik een pakje kopen
en natuurlijk de alom bekende:
'ik ben nog jong, ik moet genieten'.
Matheson zei:Hoewel ik mijn nicotineverslaving aardig in de hand heb
Exceptional Insight zei:Ik vind dit ook wel een beste:Matheson zei:Hoewel ik mijn nicotineverslaving aardig in de hand heb komen soms de gekste smoesjes in m'n hoofd op:
-'Die 5 euro geef ik anders toch aan onnodig eten of bier uit'
-'Als ik 4,80 los in m'n portomonnee heb mag ik een pakje kopen
en natuurlijk de alom bekende:
'ik ben nog jong, ik moet genieten'.
Matheson zei:Hoewel ik mijn nicotineverslaving aardig in de hand heb
seth zei:kweet wel, sorry niet mee inzitten komt wel goed. Binnen hier en even stop ik er weer mee. Het is me al eerder gelukt
bier zei:Het gaat wel beter met me dan een tijdje terug, ik zie wel vooruitgang.. Nu weer ff een terugval maar ik ga altijd een stapje meer vooruit dan dat ik weer terugval... Dus het is progressief.![]()
Bestaat dat, recreatief roken?Frog83 zei:Bij mezelf:
Na iets goeds te hebben gedaan, nu mag het wel weer ik heb het verdiend
Nog een keer daarna stop ik...
Ik kan altijd stoppen met roken als ik dat wil-vroeger riep ik dat altijd toen ik nog niet zo lang rookte-
Na een finaciele meevaller: ik heb nu extra geld ervoor dus dan kan het wel weer is.
Ik ben niet verslaafd ik gebruik recratief! Maar ondertussen aan bijna niks anders kunnen denken, en als er een strip van een of andere benzo ligt niet gewoon eentje kunnen pakken maar gelijk minimaal de halve strip.
Ja, ken wel mensen die 2 x in de maand een sigaar roken bijv.KoxBox zei:Bestaat dat, recreatief roken?Frog83 zei:Bij mezelf:
Na iets goeds te hebben gedaan, nu mag het wel weer ik heb het verdiend
Nog een keer daarna stop ik...
Ik kan altijd stoppen met roken als ik dat wil-vroeger riep ik dat altijd toen ik nog niet zo lang rookte-
Na een finaciele meevaller: ik heb nu extra geld ervoor dus dan kan het wel weer is.
Ik ben niet verslaafd ik gebruik recratief! Maar ondertussen aan bijna niks anders kunnen denken, en als er een strip van een of andere benzo ligt niet gewoon eentje kunnen pakken maar gelijk minimaal de halve strip.
Ik weet wat je bedoelt hoor, "sociaal roken" dus. Ik doelde gewoon op het feit dat ik (bijna) niemand ken die dat volhoudt.Frog83 zei:Ja, ken wel mensen die 2 x in de maand een sigaar roken bijv.KoxBox zei:Bestaat dat, recreatief roken?Frog83 zei:Bij mezelf:
Na iets goeds te hebben gedaan, nu mag het wel weer ik heb het verdiend
Nog een keer daarna stop ik...
Ik kan altijd stoppen met roken als ik dat wil-vroeger riep ik dat altijd toen ik nog niet zo lang rookte-
Na een finaciele meevaller: ik heb nu extra geld ervoor dus dan kan het wel weer is.
Ik ben niet verslaafd ik gebruik recratief! Maar ondertussen aan bijna niks anders kunnen denken, en als er een strip van een of andere benzo ligt niet gewoon eentje kunnen pakken maar gelijk minimaal de halve strip.
Ik bedoelde recreatief met benzo's vooral![]()
Je kijkt naar eentjeFrog83 zei:Ja precies dat zie niet veel idd.Ik weet wat je bedoelt hoor, "sociaal roken" dus. Ik doelde gewoon op het feit dat ik (bijna) niemand ken die dat volhoudt.
Maar je doet het wel in een joint... Een wiet verslaving komt zelden alleen, tabak heeft daar ook een ontzettend groot aandeel in.NorthernLightBE zei:Je kijkt naar eentjeFrog83 zei:Ja precies dat zie niet veel idd.Ik weet wat je bedoelt hoor, "sociaal roken" dus. Ik doelde gewoon op het feit dat ik (bijna) niemand ken die dat volhoudt.Ik vind nou echt eens niets lekker aan sigaretten, heb in m'n leven misschien een paar pakjes sigaretten gerookt (2-3
) maar sowieso meer dan een kilo tabak voor bij joints, ik snap hoogstens dat het leuk is om iets te doen te hebben als je bv wacht op een trein ofzo, maar meer zie ik echt niet in sigaretten
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."