Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugsgebruik goedpraten/ smoesjes

Drugsgebruik goedpraten/ smoesjes

84 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Angramar Temenos zei:
Ik heb geen behoefte om wat voor actie/gedrag die ik doe goed te praten of te rechtvaardigen, dus drugsgebruik ook niet. Elk waardeoordeel is vals en betekenisloos, en daarmee is alles te omarmen of te verwerpen, fuck dat. Vind wat je wil.
Klik om te vergroten...

LSD gebruiken omdat je dan je huiswerk beter maakt. :rock:
v
vorkLid
01-01-2024, 00:00
#2
-Ach een klein beetje kan geen kwaad
-Ik heb me al een hele tijd goed gedragen nu mag ik een beloning
-Waarom niet? zoveel mensen doen het
-Ik gebruik deze periode gewoon iets meer word straks wel minder
-Tja anders komt mijn huiswerk niet af en ik moet mijn school halen
-Ik neem wel de helft is het niet zo slecht

Allemaal uit de periode dat ik iets teveel pep gebruikten. Het klinkt echt belachelijk als ik het zo teruglees
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#3
vergelijken met alcohol gebruik en anderen erop wijzen dat dat veel schadelijker is :tearsofjoy:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nieuwe keta in huis. Zo, die kristallen zien er goed uit. Even testen.
v
vorkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hmm die gebruikte ik ook vaak:tja dit is een nieuwe dealer even testen of hij me niet naait :sunglasses:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#6
Onderzoek toont aan dat xtc niet schadelijk is.
sjoerd101 zei:
misschien ben ik inderdaad niet kritisch genoeg. het klinkt toch wel goed als je zo'n bericht leest..
rechtvaardigd mn gebruik een beetje voor mn gevoel he..
Klik om te vergroten...
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb nog de mogelijkheid om zeker 8 uur te kunnen slapen. Dus een jointje of pilsje moet kunnen.

(meestal uit het zich dan in 5 of 6 uur slaap, maar stel mezelf dan gerust dat het nog altijd meer is dan 4, wat gelijk weer zo weinig klinkt.)
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb een kutdag gehad, dus het mag wel even. :rolleyes:
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Angramar Temenos zei:
Ik heb geen behoefte om wat voor actie/gedrag die ik doe goed te praten of te rechtvaardigen, dus drugsgebruik ook niet. Elk waardeoordeel is vals en betekenisloos, en daarmee is alles te omarmen of te verwerpen, fuck dat. Vind wat je wil.
Klik om te vergroten...

+1... :grin: :grin:
Ftw...ik ben bijna 40 en hoef aan niemand een verklaring te geven waarom,hoeveel en welke drugs ik gebruik....zolang mijn werk en contacten met familie er niet onder lijden.... :rock: :rock:
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dr Gonzo zei:
Angramar Temenos zei:
Ik heb geen behoefte om wat voor actie/gedrag die ik doe goed te praten of te rechtvaardigen, dus drugsgebruik ook niet. Elk waardeoordeel is vals en betekenisloos, en daarmee is alles te omarmen of te verwerpen, fuck dat. Vind wat je wil.
Klik om te vergroten...

+1... :grin: :grin:
Ftw...ik ben bijna 40 en hoef aan niemand een verklaring te geven waarom,hoeveel en welke drugs ik gebruik....zolang mijn werk en contacten met familie er niet onder lijden.... :rock: :rock:
Klik om te vergroten...


Dat is inderdaad ook een goede smoes!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
lolnoob zei:
Dat is inderdaad ook een goede smoes!
Klik om te vergroten...
Haha je was me voor.
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#12
je koopt toch ook geen nieuwe schoenen, zonder die eerst te passen?
Klik om te vergroten...
C
ChantiLid
01-01-2024, 00:00
#13
"Ik ben morgen vrij."
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik neem bij deze afstand van alle door mij in dit topic gepostte reacties. De admins schijnen het hier verpest te hebben en niet meer om te hebben gekeken naar het forum. Nu hebben een aantal leden een nieuw forum gestart en dat is prima, maar om trouwe leden dan de optie te ontnemen berichten aan te passen en eventuele persoonlijke informatie of spelfouten eruit te halen, gaat me te ver. Ik ben lid geworden van een forum waarop dit wel kon en wil me niet gedwongen voelen om ergens deel van uit te maken.
m
mickyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik probeer al een hele tijd om echt serieus te stoppen met coke (crack) Ik merk dat het dan ook allemaal veel beter gaat als ik een poos gestopt ben, vooral met sociale contacten.

Toen ik eind vorig jaar ook z'on poging deed en toch weer terug viel ben ik een hele leuke vriendin kwijtgeraakt die ik ook nog niet zo heel lang kon, maar ze maakte er abrupt een einde aan de vriendschap.

Toen weer een poging gedaan en steeds mailcontact gehouden met een bekende van mij, steeds iedere dag even een dagboekje geschreven zeg maar hoe het ging en of er trek was.

Om dit alles nog extra kracht bij te zetten ben ik ook nog iedere vrijdag naar een AA groep bij mij in de buurt gaan bezoeken.

Op een gegeven moment stapelden een paar probleempjes zich op, problemen in het leven komt immers iedereen tegen ook als je niet gebruikt.
Binnen een half uur had ik al weer naar een bekende gebruiker gebeld om te zeggen dat ik onderweg was, en een enorme trek had. Ik was gewoon niet meer te stoppen.
Na het gebruik natuurlijk een enorme spijt en voelde me een slap figuur die niet kan stoppen.

Meestal lukt het een 4-5 weken gemakkelijk, als iemand na die tijd eens een lelijke uitspraak tegen me doet of gewoon negatief is word het heel gevaarlijk voor mij.

Is dit nu een excuus, of kan dat echt zo zijn dat ik hiermee niet overweg kan. Ik wil gewoon echt stoppen met die troep, maar wat is dat moeilijk om zonder hulp te doen.

gr Micky
s
sebatianLid
01-01-2024, 00:00
#16
Exceptional Insight zei:
Petrovic zei:
Die kans bestaat, maar dat zegt dan meer wat over de persoon zelf. Zonder feedback ga je niet vooruit en als je daar boos op gaat reageren ben je gewoon kansloos.
Klik om te vergroten...
Mijn ervaring leert dat mensen meestal helemaal niet vooruit wíllen.
Klik om te vergroten...

Wat een opinies, waar ook geen basis voor is trouwens, beetje luchtledig gezwam; elk individu wordt mede gevormd door zijn omgeving of je moet in een grot wonen of in een hutje op de heide
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik weet wat je bedoelt hoor, "sociaal roken" dus. Ik doelde gewoon op het feit dat ik (bijna) niemand ken die dat volhoudt.
Klik om te vergroten...
Ja precies dat zie niet veel idd.
S
SnackbekLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sublimo zei:
Snackbek zei:
''Misschien gaat mijn verkoudheid weg na een goede schijf anders loop ik er straks nog 2 weken mee..''
Klik om te vergroten...

Dat is best wel een onzinnige redenatie, alle logica ontbreekt hier... :rolleyes:

Dan ben je al ver volgens mij als je op die manier je drugsgebruik goedpraat. :)
Klik om te vergroten...


Ik had inderdaad de nodige pilsjes op, maar ik had het van te voren ook ervaren dat mijn hele neus keel alles volzat.. ik gebruikte mdma en de dag erna en tijdens het gebruik ervan.

neergenss meer last van.. misschien vandaarhet '' excuus '' :stoned:
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Excuus: ik heb vandaag en morgen toch niks te doen.

*nee logisch aangezien ik toen een uitkering had :')*
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#20
"ik heb er zin in"

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."