#1
Ik heb ook wel eens helemaal geen zin in speed en daarna ineens wel, jou emoties zullen denk ik ook niet wekenlang hetzelfde blijven.Petrovic zei:Haha, je bent me voor. :P
Ik heb ook wel eens helemaal geen zin in speed en daarna ineens wel, jou emoties zullen denk ik ook niet wekenlang hetzelfde blijven.Petrovic zei:Haha, je bent me voor. :P
Daar ging het mij niet om. Het ging mij er vooral dat ze al een tijdje zegt gestopt te zijn met speed en dan op zo'n manier toch te laten zien dat gebruik ervan eigenlijk wel kan met regels. Ze is zo verslavingsgevoelig als de pest. Ik vind dat eigenlijk wel goed praten voor de daad.cropp zei:Ik heb ook wel eens helemaal geen zin in speed en daarna ineens wel, jou emoties zullen denk ik ook niet wekenlang hetzelfde blijven.Petrovic zei:Haha, je bent me voor. :P
"We zien morgen wel verder..."
Angramar Temenos zei:Ik heb geen behoefte om wat voor actie/gedrag die ik doe goed te praten of te rechtvaardigen, dus drugsgebruik ook niet. Elk waardeoordeel is vals en betekenisloos, en daarmee is alles te omarmen of te verwerpen, fuck dat. Vind wat je wil.

sjoerd101 zei:misschien ben ik inderdaad niet kritisch genoeg. het klinkt toch wel goed als je zo'n bericht leest..
rechtvaardigd mn gebruik een beetje voor mn gevoel he..

Flameon zei:Een vriendin van me zei vandaag: Flameon, gaan we stoppen met roken.
Ik ben wachtende op het antwoord wat daar tegenover zou moeten staan![]()
Van een kant is de wil er wel, van de andere kant doen peuken me ook veel goeds
Flameon zei:afgelopen vakantie minder gerookt dan op het werk .... voor mij een bewijs dat ik wel minder, of een dag, niet kan roken. Maarja vanaf morgen weer werken en dan zal het wel weer meer roken worden. Maakt me ook niks uit
Flameon zei:Sociaal gezien doet een peuk vaak veel goeds, en ook dat vind ik heel erg belangrijk in mijn leven.
Petrovic zei:Ik kon me een aantal van Flameon nog herinneren, naar mijn mening typische smoesjes en jezelf voor de gek houden.
Flameon zei:Een vriendin van me zei vandaag: Flameon, gaan we stoppen met roken.
Ik ben wachtende op het antwoord wat daar tegenover zou moeten staan![]()
Van een kant is de wil er wel, van de andere kant doen peuken me ook veel goedsFlameon zei:afgelopen vakantie minder gerookt dan op het werk .... voor mij een bewijs dat ik wel minder, of een dag, niet kan roken. Maarja vanaf morgen weer werken en dan zal het wel weer meer roken worden. Maakt me ook niks uitFlameon zei:Sociaal gezien doet een peuk vaak veel goeds, en ook dat vind ik heel erg belangrijk in mijn leven.
Haha, dat boos maken doen ze toch echt zelf. En stel dat ze boos worden erop; dan geven ze mooi gelijk een bevestiging.Exceptional Insight zei:Hey! Met goede bedoelingen mensen boos maken is mijn trucje!

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."