Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugsgebruik goedpraten/ smoesjes

Drugsgebruik goedpraten/ smoesjes

84 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#1
Petrovic zei:
Haha, je bent me voor. :P
Klik om te vergroten...
Ik heb ook wel eens helemaal geen zin in speed en daarna ineens wel, jou emoties zullen denk ik ook niet wekenlang hetzelfde blijven.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#2
cropp zei:
Petrovic zei:
Haha, je bent me voor. :P
Klik om te vergroten...
Ik heb ook wel eens helemaal geen zin in speed en daarna ineens wel, jou emoties zullen denk ik ook niet wekenlang hetzelfde blijven.
Klik om te vergroten...
Daar ging het mij niet om. Het ging mij er vooral dat ze al een tijdje zegt gestopt te zijn met speed en dan op zo'n manier toch te laten zien dat gebruik ervan eigenlijk wel kan met regels. Ze is zo verslavingsgevoelig als de pest. Ik vind dat eigenlijk wel goed praten voor de daad.

Dat ze het verlangen ernaar heeft begrijp ik wel.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
"We zien morgen wel verder..."
Klik om te vergroten...
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is nu toch al ochtend :sunglasses:
Owja, en het regent.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb geen behoefte om wat voor actie/gedrag die ik doe goed te praten of te rechtvaardigen, dus drugsgebruik ook niet. Elk waardeoordeel is vals en betekenisloos, en daarmee is alles te omarmen of te verwerpen, fuck dat. Vind wat je wil.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Angramar Temenos zei:
Ik heb geen behoefte om wat voor actie/gedrag die ik doe goed te praten of te rechtvaardigen, dus drugsgebruik ook niet. Elk waardeoordeel is vals en betekenisloos, en daarmee is alles te omarmen of te verwerpen, fuck dat. Vind wat je wil.
Klik om te vergroten...

LSD gebruiken omdat je dan je huiswerk beter maakt. :rock:
v
vorkLid
01-01-2024, 00:00
#7
-Ach een klein beetje kan geen kwaad
-Ik heb me al een hele tijd goed gedragen nu mag ik een beloning
-Waarom niet? zoveel mensen doen het
-Ik gebruik deze periode gewoon iets meer word straks wel minder
-Tja anders komt mijn huiswerk niet af en ik moet mijn school halen
-Ik neem wel de helft is het niet zo slecht

Allemaal uit de periode dat ik iets teveel pep gebruikten. Het klinkt echt belachelijk als ik het zo teruglees
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#8
vergelijken met alcohol gebruik en anderen erop wijzen dat dat veel schadelijker is :tearsofjoy:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nieuwe keta in huis. Zo, die kristallen zien er goed uit. Even testen.
v
vorkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hmm die gebruikte ik ook vaak:tja dit is een nieuwe dealer even testen of hij me niet naait :sunglasses:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#11
Onderzoek toont aan dat xtc niet schadelijk is.
sjoerd101 zei:
misschien ben ik inderdaad niet kritisch genoeg. het klinkt toch wel goed als je zo'n bericht leest..
rechtvaardigd mn gebruik een beetje voor mn gevoel he..
Klik om te vergroten...
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb nog de mogelijkheid om zeker 8 uur te kunnen slapen. Dus een jointje of pilsje moet kunnen.

(meestal uit het zich dan in 5 of 6 uur slaap, maar stel mezelf dan gerust dat het nog altijd meer is dan 4, wat gelijk weer zo weinig klinkt.)
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb een kutdag gehad, dus het mag wel even. :rolleyes:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nu ga je ze nog kansloos noemen ook? :openmouth: Best troll thread ever.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ach, ik zie dit topic niet uitlopen op een rel.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik kon me een aantal van Flameon nog herinneren, naar mijn mening typische smoesjes en jezelf voor de gek houden.

Flameon zei:
Een vriendin van me zei vandaag: Flameon, gaan we stoppen met roken.
Ik ben wachtende op het antwoord wat daar tegenover zou moeten staan :wink:
Van een kant is de wil er wel, van de andere kant doen peuken me ook veel goeds
Klik om te vergroten...
Flameon zei:
afgelopen vakantie minder gerookt dan op het werk .... voor mij een bewijs dat ik wel minder, of een dag, niet kan roken. Maarja vanaf morgen weer werken en dan zal het wel weer meer roken worden. Maakt me ook niks uit
Klik om te vergroten...
Flameon zei:
Sociaal gezien doet een peuk vaak veel goeds, en ook dat vind ik heel erg belangrijk in mijn leven.
Klik om te vergroten...
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#17
Petrovic zei:
Ik kon me een aantal van Flameon nog herinneren, naar mijn mening typische smoesjes en jezelf voor de gek houden.

Flameon zei:
Een vriendin van me zei vandaag: Flameon, gaan we stoppen met roken.
Ik ben wachtende op het antwoord wat daar tegenover zou moeten staan :wink:
Van een kant is de wil er wel, van de andere kant doen peuken me ook veel goeds
Klik om te vergroten...
Flameon zei:
afgelopen vakantie minder gerookt dan op het werk .... voor mij een bewijs dat ik wel minder, of een dag, niet kan roken. Maarja vanaf morgen weer werken en dan zal het wel weer meer roken worden. Maakt me ook niks uit
Klik om te vergroten...
Flameon zei:
Sociaal gezien doet een peuk vaak veel goeds, en ook dat vind ik heel erg belangrijk in mijn leven.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#18
Buiten alcohol en af en toe wat caffeïne om gebruik ik niet.

Ik heb gerookt in het verleden. Gewoon omdat ik het lekker vond, ik verslaafd was en het een lekker momentje van ontspanning voor mij was (wat je op andere manieren ook goed kunt vinden uiteraard, maar toch).

Af en toe drink ik een kop koffie, ik vind het niet lekker, maar soms moet het gewoon even om mezelf te uppen.

Ik drink geen alcoholische dranken die ik niet lekker vind, voor mij alleen wijn. Ik kan erg van wijn genieten, maar niet als ik in een discotheek staat, dan gaat het erin als ranja en dan is aangeschoten naar huis gaan niet zo erg vind ik zelf, dus daar maak ik geen geheim van.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hey! Met goede bedoelingen mensen boos maken is mijn trucje!
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#20
Exceptional Insight zei:
Hey! Met goede bedoelingen mensen boos maken is mijn trucje!
Klik om te vergroten...
Haha, dat boos maken doen ze toch echt zelf. En stel dat ze boos worden erop; dan geven ze mooi gelijk een bevestiging. :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."